Eξακολουθεί να ταλαιπωρεί την εφοδιαστική αλυσίδα η συμφόρηση στα λιμάνια, με τον αριθμό των πλοίων που βρίσκονται σε αναμονή μέσα και έξω από τις λιμενικές υποδομές να είναι φέτος αισθητά μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι. Αν και η περσινή χρονιά φαινόταν πως θα ήταν η χρονιά των ρεκόρ, η εκτίμηση διαψεύστηκε καθώς το πρώτο τρίμηνο του 2022 ο αριθμός των πλοίων σε συμφόρηση αυξήθηκε περαιτέρω, σημειώνει η πλατφόρμα Signal Ocean.
Ειδικότερα, για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ο αριθμός πλοίων σε κατάσταση αναμονής και λειτουργίας σε λιμάνια παγκοσμίως έφτασε σε σχεδόν 4.700 πλοία κατά μέσο όρο, 150 πλοία περισσότερα από τον μέσο όρο για τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους. Το υψηλότερο επίπεδο φέτος ήταν στις 23 Μαρτίου με 4.867 πλοία, ενώ πέρυσι είδαμε αριθμούς που πλησιάζουν τα 5.000 πλοία τον Οκτώβριο.
Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα μικρότερου μεγέθους πλοία, όπως είναι τα Panamax, Supramax και Handysize εμφανίζονται να έχουν τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις σε σύγκριση με τα Capesize. Τα κινεζικά λιμάνια εμφανίζουν τον μεγαλύτερο βαθμό συμφόρησης, μια εικόνα που φαίνεται να χειροτερεύει λόγω της αυστηρής πολιτικής που ακολουθείται στη χώρα περί μηδενικής ανοχής στην πανδημία.
Latest News
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου - Τι αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος