
Καθυστερήσεις στις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων από τα ναυπηγεία αλλά και ακυρώσεις προσεγγίσεων στο λιμάνι της Σαγκάης και άλλα κινεζικά λιμάνια αναμένεται να επιφέρουν τα σκληρά lockdown που εφαρμόζει η κινεζική ηγεσία για τον περιορισμό των κρουσμάτων κορωνοϊού.
Τα ναυπηγεία στις επαρχίες Γιαντζού και Ζεγιάνγκ ακολούθησαν τα ναυπηγεία που έχουν έδρα τη Σαγκάη και επικαλούνται «ανωτέρα βία» για να δικαιολογήσουν καθυστερήσεις τις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων. Ενα ναυπηγείο στη Γιαντζού επιβεβαίωσε επίσημα στο TradeWinds ότι έχει προειδοποιήσει τους πλοιοκτήτες ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση νεότευκτων λόγω έλλειψης ναυπηγικών υλικών, λιπαντικών και εξοπλισμού πλοίων.
Οι καθυστερήσεις φαίνεται να προκαλούνται από τις αρνητικές συνέπειες ενός αυστηρού lockdown στη Σαγκάη, το οποίο έχει δημιουργήσει αναστάτωση στα logistics και έχει διαταράξει τις αλυσίδες εφοδιασμού στα ναυπηγεία.
Επίσης και τα ναυπηγεία της Σαγκάης αναγκάστηκαν να μπουν σε lockdown. Σε αντίθεση με τα ναυπηγεία στη Σαγκάη που βρίσκονται σε lockdown, τα ναυπηγεία στη Γιαντζού και τη Ζεγιάνγκ εξακολουθούν να λειτουργούν, αλλά η παραγωγή τους επηρεάζεται από ελλείψεις υλικών σύμφωνα με τοπικές ναυπηγικές πηγές.
Παράλληλα οι ακυρώσεις προσεγγίσεων πλοίων στο λιμάνι της Σαγκάης αναμένεται να αυξηθούν εάν το lockdown της πόλης παραμείνει σε ισχύ.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν έχουν ακόμη παραλείψει το μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το οποίο ως επί το πλείστον παραμένει σε μεγάλο βαθμό λειτουργικό, σύμφωνα με το Sea-Intelligence. Αυτό οφείλεται στο ότι τα πλοία μπορούν ακόμα να φορτώσουν και να ξεφορτώσουν φορτίο στο λιμάνι. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή δεν θα διαρκέσει επ’ αόριστον. Ηδη ορισμένες ναυτιλιακές συμπεριλαμβανομένων των Mediterranean Shipping Co και Maersk, των δύο μεγαλύτερων στον κόσμο, έχουν ήδη σταματήσει τις κρατήσεις εμπορευματοκιβωτίων και επικίνδυνων φορτίων στη Σαγκάη.


Latest News

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες