Eξακολουθεί να ταλαιπωρεί την εφοδιαστική αλυσίδα η συμφόρηση στα λιμάνια, με τον αριθμό των πλοίων που βρίσκονται σε αναμονή μέσα και έξω από τις λιμενικές υποδομές να είναι φέτος αισθητά μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι. Αν και η περσινή χρονιά φαινόταν πως θα ήταν η χρονιά των ρεκόρ, η εκτίμηση διαψεύστηκε καθώς το πρώτο τρίμηνο του 2022 ο αριθμός των πλοίων σε συμφόρηση αυξήθηκε περαιτέρω, σημειώνει η πλατφόρμα Signal Ocean.
Ειδικότερα, για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ο αριθμός πλοίων σε κατάσταση αναμονής και λειτουργίας σε λιμάνια παγκοσμίως έφτασε σε σχεδόν 4.700 πλοία κατά μέσο όρο, 150 πλοία περισσότερα από τον μέσο όρο για τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους. Το υψηλότερο επίπεδο φέτος ήταν στις 23 Μαρτίου με 4.867 πλοία, ενώ πέρυσι είδαμε αριθμούς που πλησιάζουν τα 5.000 πλοία τον Οκτώβριο.
Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα μικρότερου μεγέθους πλοία, όπως είναι τα Panamax, Supramax και Handysize εμφανίζονται να έχουν τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις σε σύγκριση με τα Capesize. Τα κινεζικά λιμάνια εμφανίζουν τον μεγαλύτερο βαθμό συμφόρησης, μια εικόνα που φαίνεται να χειροτερεύει λόγω της αυστηρής πολιτικής που ακολουθείται στη χώρα περί μηδενικής ανοχής στην πανδημία.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ