Το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ) και η Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας-ΘΕΑ του ΕΒΕΑ, σε συνεργασία με το US Market Access Center και το Prospera Women διοργάνωσαν, στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος του ΕΒΕΑ, δύο εργαστήρια συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων (round table discussions), σε θέματα καινοτόμου γυναικείας επιχειρηματικότητας και γυναικείας ηγεσίας στο εταιρικό περιβάλλον.
Σκοπός των εργαστηρίων ήταν η ανταλλαγή απόψεων και η συζήτηση με παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές, μεταξύ επτά γυναικείων νεοφυών επιχειρήσεων και επιχειρηματιών και δύο εξειδικευμένων συμβούλων από την αγορά της Αμερικής, σε θέματα γυναικείας επιχειρηματικότητας και μεθόδων ανάπτυξης των επιχειρήσεών τους και διείσδυσης σε νέες αγορές.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια των δύο εργαστηρίων συνολικής διάρκειας 4 ωρών, συζητήθηκαν θέματα σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες επιχειρηματίες και τον μεταβαλλόμενο ρόλο που έχει πλέον μια γυναίκα επιχειρηματίας. Επίσης, αναδείχθηκε το ενδιαφέρον που έχουν και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες επιχειρηματίες για την υιοθέτηση νοοτροπίας Παγκόσμιας Ανάπτυξης, ενώ έγινε ιδιαίτερη μνεία σε θέματα ενδοεπιχειρηματικότητας και Ανοιχτής Καινοτομίας. Τέλος, εκδηλώθηκε το ενδιαφέρον για ενδεχόμενη δικτύωση με ηγέτες του οικοσυστήματος της Silicon Valley.
Οι δύο εκπρόσωποι του Prospera Women, κύριος Alfredo Coppola, Co-CEO of US Market Access Center και κυρία Amy Peck, Co-Chair of Prospera Women, Founder of ENDEAVOR VR, ενημέρωσαν, επιπλέον, τις συμμετέχουσες για το Πρόγραμμα Γυναικών Ηγετών του Prospera Women σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ.
Η πρόεδρος του ΕΕΔΕΓΕ και Α’ αντιπρόεδρος του ΕΒΕΑ κυρία Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Η γυναικεία επιχειρηματικότητα οφείλει να χαράσσει δρόμους εξωστρέφειας και το ΕΕΔΕΓΕ και το ΕΒΕΑ στέκονται αρωγοί της, φέρνοντας σε επαφή Ελληνίδες επιχειρηματίες με ειδικούς στην αγορά της Αμερικής που έχουν εντρυφήσει στις δυσκολίες αλλά και στις ευκαιρίες που υπάρχουν για τις γυναικείες start-up επιχειρήσεις, καθιστώντας τες ανταγωνιστικές και βιώσιμες».
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»