![Ελαστρον: Σημαντική ενίσχυση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/krousmata-1.jpg)
Σημαντική βελτίωση σημείωσε ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ΕΛΑΣΤΡΟΝ ΑΕΒΕ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ο οποίος ανήλθε σε ευρώ 163,3 εκ. από ευρώ 104,0 εκ. πέρυσι σημειώνοντας άνοδο 57%. Το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε ευρώ 31,9 εκ. ή 19,6 % επί των πωλήσεων, έναντι ευρώ 13,8 εκ. ή 13,3% επί των πωλήσεων το 2020. Τα αποτελέσματα πριν από φόρους και τόκους (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε ευρώ 20,0 εκ. έναντι ευρώ 3,4 εκ. πέρυσι, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 22,6 εκ. έναντι ευρώ 6,0 εκ. το 2020. Τέλος, τα αποτελέσματα πριν από φόρους διαμορφώθηκαν σε ευρώ 18,7 εκ. έναντι ευρώ 2,0 εκ. πέρυσι.
Σε επίπεδο μητρικής εταιρίας ο κύκλος εργασιών σημείωσε άνοδο 58% και ανήλθε σε ευρώ 162,0 εκ. έναντι ευρώ 102,7 εκ. πέρυσι, ενώ το μικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε ευρώ 31,2 εκ. ή 19,2% επί των πωλήσεων, έναντι ευρώ 13,0 εκ. ή 12,7% επί των πωλήσεων το 2020. Τα αποτελέσματα πριν από φόρους και τόκους (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε ευρώ 19,9 εκ. έναντι ευρώ 3,2 εκ. πέρυσι, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 21,9 εκ. έναντι ευρώ 5,3 εκ. το 2020. Τέλος, τα αποτελέσματα πριν από φόρους διαμορφώθηκαν σε ευρώ 18,0 εκ. έναντι ευρώ 1,6 εκ. πέρυσι.
Παράγοντες που ευνόησαν την ισχυρή κερδοφορία
Παρά τις επιπτώσεις της συνεχιζόμενης πανδημίας, τα αποτελέσματα του Ομίλου για το 2021 ενισχύθηκαν σημαντικά και χαρακτηρίστηκαν από μεγάλη άνοδο του κύκλου εργασιών και ισχυρή κερδοφορία οδηγούμενη από τους εξής κυρίως παράγοντες:
• Την διατήρηση του μεριδίου της αγοράς, την προσθήκη νέων παραγόμενων προϊόντων, καθώς και την αύξηση της ποσότητας των εξαγωγών σε ποσοστό άνω του 30%.
• Την αύξηση του ποσοστού συμμετοχής των προϊόντων υψηλότερης προστιθέμενης αξίας, στον κύκλο εργασιών του ομίλου
• Την σημαντική άνοδο των τιμών πώλησης χαλυβουργικών προϊόντων και ως εκ τούτου την βελτίωση των περιθωρίων λειτουργικής κερδοφορίας
Ανοδικά η ζήτηση
Η ζήτηση χαλυβουργικών προϊόντων κινήθηκε ανοδικά με τον κλάδο των μεταλλικών κατασκευών να παρουσιάζει ανάπτυξη και ειδικότερα των κατασκευών νέων χώρων αποθήκευσης και διανομής, ενώ ουσιαστική ήταν και η αύξηση ζήτησης προϊόντων για κατασκευή και ανακαίνιση, τουριστικών, επαγγελματικών και οικιστικών συγκροτημάτων, καθώς και προϊόντων με εφαρμογή σε έργα ΑΠΕ. Ταυτόχρονα, η ανοδική πορεία των τιμών των Α υλών διεθνώς έως και το 3ο τρίμηνο του έτους, ως αποτέλεσμα των ελλείψεων και καθυστερήσεων που παρατηρήθηκαν στην αγορά εξαιτίας της εφαρμογής των μέτρων περιορισμού της πανδημίας, ενσωματώθηκε άμεσα στις τιμές πώλησης των προϊόντων του ομίλου και αύξησε σημαντικά τα περιθώρια της λειτουργικής του κερδοφορίας.
Δανεισμός
Ο καθαρός δανεισμός του ομίλου σημείωσε πτώση 27% και ανήλθε σε ευρώ 23,1 εκ. έναντι ευρώ 31,7 εκ. πέρυσι, με τον δείκτη «Καθαρός δανεισμός / Ίδια κεφάλαια» να ανέρχεται σε 0,29 έναντι 0,48 την 31.12.2020 και τον δείκτη «Καθαρός δανεισμός / EBITDA» να διαμορφώνεται σε 1,0 έναντι 5,3 το 2020. Σημειώνεται ότι τα διαθέσιμα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 171% και ανήλθαν σε ευρώ 26,6 εκ. έναντι ευρώ 9,8 εκ. την 31.12.2020 ενώ επίσης τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ενισχύθηκαν σημαντικά και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 80,8 εκ. έναντι ευρώ 66,2 εκ. την 31.12.2020.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Attica-1-600x400.jpg)
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/epixeiriseis_2-600x414.jpg)
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
![Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Σιμόπουλος-Αντωνακόπουλος-Λαμπρόπουλος-600x450.jpeg)
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
![Βρεττού – Attica Bank: Το roadmap για τον 5ο τραπεζικό πόλο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Photo_Eleni-Vrettou-768x546-1-1-600x427.jpg)
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
![Space Hellas: Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Space-Hellas-600x375.jpg)
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
![Attica Bank: Κλειδώνει το deal – Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/attica_bank_774064730-600x375.jpg)
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
![Linea Piu: Τριπλάσια κέρδη για τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Chanel στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/chanel-flap-bag-600x420.jpg)
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
![Flora: Λίγο πιο «θαμπά» το 2023 τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/flora1-600x398.png)
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
![Τηλεπικοινωνίες: Οι ευρωπαϊκές εταιρείες… πρασινίζουν εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/telecom8-600x403.jpg)
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια
![Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/synaiteristiki_xanion-768x384-1-600x300.jpg)
Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ
Ενδιαφέρον από τσεχικό επενδυτικό fund