Στα μέσα Απριλίου ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο e-hub της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά, το τέταρτο και μεγαλύτερο της αλυσίδας καλύπτοντας τις περιοχές κυρίως των Βορείων και Ανατολικών προαστίων της Αττικής.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, η εν λόγω επένδυση συμβάλλει στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, καθώς πλέον οι παραδόσεις στην Αττική εξυπηρετούνται άμεσα.

Σημειώνεται ότι για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών του eMarket της Σκλαβενίτης, πέραν του νέου e-hub στη Κηφισιά, η εταιρεία διαθέτει ένα ακόμη υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός

Το eMarket ξεκίνησε στο τέλος του 2020 με πρώτο σταθμό την Αττική, όπου διαθέτει περισσότερα από 10.000 προϊόντα σε τιμές ίδιες με αυτές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας, και το 2021 επεκτάθηκε σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και στην Αττική πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 07:00 έως τις 23:00.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, στον στρατηγικό σχεδιασμό της Σκλαβενίτης για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος, περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων e-hubs για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών της, αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση του eMarket τόσο μέσω της διεύρυνσης των διαθέσιμων κατηγοριών και προϊόντων, όσο και μέσω της επέκτασής του σε νέες περιοχές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025