Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις από απόψε τα μεσάνυχτα αποφάσισαν οι λιμενεργάτες της ΣΕΠ (COSCO) στη διάρκεια Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποίησε το σωματείο ΕΝΕΔΕΠ. Η απεργία στους δυο προβλήτες (ΙΙ και ΙΙΙ) θα συνεχιστεί μέχρι η εργοδοσία να απαντήσει θετικά στα δίκαια αιτήματα τους, όπως διαμηνύουν.
Η απεργία προκηρύχθηκε μετά και το σημερινό νέο ατύχημα εργαζομένου που έπεσε από ύψος 12 μέτρων καθώς έσπασε το προστατευτικό κιγκλίδωμα (ρέλι) του πλοίου.
Η ΕΝΕΔΕΠ ζητά να υπογραφεί εδώ και τώρα ΣΣΕ που να κατοχυρώνει όλους τους εργαζόμενους. «Οι εργαζόμενοι μίλησαν. Τέρμα τα ψέματα, COSCO, DPORT και κυβέρνηση να αναλάβουν τις ευθύνες τους», αναφέρει.
Νωρίτερα με ανακοίνωση της η DPort Services ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «σήμερα στη διάρκεια της Νυχτερινής βάρδιας, και ώρα 4.45 π.μ. σημειώθηκε ατύχημα σε εργαζόμενο επί ελλιμενισμένου πλοίου που εκτελούσε προγραμματισμένες εργασίες. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις το ατύχημα προήλθε από σπάσιμο προστατευτικού κιγκλιδώματος (ρέλι) του πλοίου με συνέπεια την απώλεια ισορροπίας, και τη πτώση του συναδέλφου. Άμεσα ο συνάδελφος μεταφέρθηκε στο ιδιωτικό νοσοκομείο Metropolitan για τη παροχή ιατρικής βοήθειας. Σύμφωνα με τη γνωμάτευση των θεραπόντων ιατρών, η κατάσταση του εργαζομένου είναι εκτός κινδύνου και η παραμονή του στο νοσοκομείο συνεχίζεται προληπτικά».
Η DPort Services και οι συνεργαζόμενες εταιρείες βρίσκονται από την πρώτη στιγμή δίπλα στον εργαζόμενο και την οικογένεια του και έχουν φροντίσει όποια μέριμνα απαιτείται για τη γρήγορη αποκατάσταση της υγείας του, προστίθεται την ανακοίνωση.
Την ίδια στιγμή έχουν ήδη ξεκινήσει από τις Αρχές οι διαδικασίες για τη πλήρη διαλεύκανση των συνθηκών του συμβάντος, ώστε να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στο ατύχημα.
Προτεραιότητα όλων αυτή τη στιγμή, θα πρέπει να αποτελεί η υγεία του εργαζομένου και η ενδελεχής εξέταση των δεδομένων του συμβάντος. Κάθε προσπάθεια να εργαλιοιποιηθεί το περιστατικό, έχει στόχο μόνο τη διατάραξη της εργασιακής ειρήνης, για την οποία η εταιρεία έχει δεσμευθεί και έχει υποβάλλει συγκεκριμένες προτάσεις και χρονοδιαγράμματα εν μέσω ενός ανοικτού και εποικοδομητικού διαλόγου. Οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες αποσκοπούν μόνο στην διατάραξη οποιασδήποτε θετικής εξέλιξης.
Κύρια μέριμνα της DPort Services ήταν, είναι και θα είναι πάντα η διασφάλιση της εργασίας των 2.100 εργαζομένων μας, το μέλλον το δικό τους και των οικογενειών τους όπως και η προβολή της αλήθειας με σκοπό την αποφυγή της παραπληροφόρησης από όσους στοχεύουν στον διχασμό των εργαζομένων μας.
Τέλος, η DPort και οι συνεργαζόμενες εταιρείες σας ενημερώνουν ότι θα προστατέψουν με κάθε τρόπο την εργασιακή ειρήνη και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων, δεν θα παρεκκλίνουν από τα αρχικώς συμφωνηθέντα και θα τηρήσουν όλες τις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει στο πλαίσιο της διαδικασίας των διαπραγματεύσεων.
Ανακοίνωση για το συμβάν εξέδωσε και η Διεθνής ναυτική Ένωση (ΔΕΝ) που αναφέρει ότι «η Διεθνής Ναυτική Ένωση εκφράζει τις ειλικρινείς ευχές σύσσωμου του Διοικητικού Συμβουλίου και όλων των Μελών της προς τον άτυχο Εργαζόμενο, για την ταχεία ανάρρωση και πλήρη αποκατάσταση της υγείας του.
Λαμβάνοντας υπόψη πως -σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής- το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου διενεργεί επίσημη προανάκριση για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στο εν λόγω ατύχημα, η Διεθνής Ναυτική Ένωση θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένα περιθώριο και καμία δικαιολογία συσχέτισης και εκμετάλλευσης του ατυχούς αυτού συμβάντος, στο πλαίσιο οποιουδήποτε μικροκομματικού τακτικισμού ή/και συντεχνιακού ακτιβισμού.
Η Διεθνής Ναυτική Ένωση έχει κατ΄επανάληψη επισημάνει πως η απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία των εμπορικών λιμενικών εγκαταστάσεων του Πειραιώς οφείλει να διαφυλάσσεται σαν κόρη οφθαλμού, στοχεύοντας στην προστασία της Ελληνικής Οικονομίας, της εθνικής εφοδιαστικής αλυσίδας και της εγχώριας αγοράς.
Με τον προσήκοντα σεβασμό στο -προς διαλεύκανση των συνθηκών- ατυχές συμβάν του τραυματισμού του Λιμενεργάτη, η Διεθνής Ναυτική Ένωση υπογραμμίζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο πως ο ενδεχόμενος αποκλεισμός του εμπορικού λιμένος θα δημιουργήσει μία ΜΗ διαχειρίσιμη συμφόρηση πλοίων και έναν ανεξέλεγκτο εγκλωβισμό -εισαγόμενων και προς εξαγωγή- φορτίων, προκαλώντας αφόρητες πιέσεις στην εγχώρια αγορά και συνθήκες ασφυξίας στην εθνική εξαγωγική δραστηριότητα.
Υπό των φως των ανωτέρω, απευθύνουμε έκκληση να πρυτανεύσουν η λογική, η ψυχραιμία και εν τέλει η ευνομία».
Latest News
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι