Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις από απόψε τα μεσάνυχτα αποφάσισαν οι λιμενεργάτες της ΣΕΠ (COSCO) στη διάρκεια Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποίησε το σωματείο ΕΝΕΔΕΠ. Η απεργία στους δυο προβλήτες (ΙΙ και ΙΙΙ) θα συνεχιστεί μέχρι η εργοδοσία να απαντήσει θετικά στα δίκαια αιτήματα τους, όπως διαμηνύουν.
Η απεργία προκηρύχθηκε μετά και το σημερινό νέο ατύχημα εργαζομένου που έπεσε από ύψος 12 μέτρων καθώς έσπασε το προστατευτικό κιγκλίδωμα (ρέλι) του πλοίου.
Η ΕΝΕΔΕΠ ζητά να υπογραφεί εδώ και τώρα ΣΣΕ που να κατοχυρώνει όλους τους εργαζόμενους. «Οι εργαζόμενοι μίλησαν. Τέρμα τα ψέματα, COSCO, DPORT και κυβέρνηση να αναλάβουν τις ευθύνες τους», αναφέρει.
Νωρίτερα με ανακοίνωση της η DPort Services ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «σήμερα στη διάρκεια της Νυχτερινής βάρδιας, και ώρα 4.45 π.μ. σημειώθηκε ατύχημα σε εργαζόμενο επί ελλιμενισμένου πλοίου που εκτελούσε προγραμματισμένες εργασίες. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις το ατύχημα προήλθε από σπάσιμο προστατευτικού κιγκλιδώματος (ρέλι) του πλοίου με συνέπεια την απώλεια ισορροπίας, και τη πτώση του συναδέλφου. Άμεσα ο συνάδελφος μεταφέρθηκε στο ιδιωτικό νοσοκομείο Metropolitan για τη παροχή ιατρικής βοήθειας. Σύμφωνα με τη γνωμάτευση των θεραπόντων ιατρών, η κατάσταση του εργαζομένου είναι εκτός κινδύνου και η παραμονή του στο νοσοκομείο συνεχίζεται προληπτικά».
Η DPort Services και οι συνεργαζόμενες εταιρείες βρίσκονται από την πρώτη στιγμή δίπλα στον εργαζόμενο και την οικογένεια του και έχουν φροντίσει όποια μέριμνα απαιτείται για τη γρήγορη αποκατάσταση της υγείας του, προστίθεται την ανακοίνωση.
Την ίδια στιγμή έχουν ήδη ξεκινήσει από τις Αρχές οι διαδικασίες για τη πλήρη διαλεύκανση των συνθηκών του συμβάντος, ώστε να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στο ατύχημα.
Προτεραιότητα όλων αυτή τη στιγμή, θα πρέπει να αποτελεί η υγεία του εργαζομένου και η ενδελεχής εξέταση των δεδομένων του συμβάντος. Κάθε προσπάθεια να εργαλιοιποιηθεί το περιστατικό, έχει στόχο μόνο τη διατάραξη της εργασιακής ειρήνης, για την οποία η εταιρεία έχει δεσμευθεί και έχει υποβάλλει συγκεκριμένες προτάσεις και χρονοδιαγράμματα εν μέσω ενός ανοικτού και εποικοδομητικού διαλόγου. Οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες αποσκοπούν μόνο στην διατάραξη οποιασδήποτε θετικής εξέλιξης.
Κύρια μέριμνα της DPort Services ήταν, είναι και θα είναι πάντα η διασφάλιση της εργασίας των 2.100 εργαζομένων μας, το μέλλον το δικό τους και των οικογενειών τους όπως και η προβολή της αλήθειας με σκοπό την αποφυγή της παραπληροφόρησης από όσους στοχεύουν στον διχασμό των εργαζομένων μας.
Τέλος, η DPort και οι συνεργαζόμενες εταιρείες σας ενημερώνουν ότι θα προστατέψουν με κάθε τρόπο την εργασιακή ειρήνη και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων, δεν θα παρεκκλίνουν από τα αρχικώς συμφωνηθέντα και θα τηρήσουν όλες τις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει στο πλαίσιο της διαδικασίας των διαπραγματεύσεων.
Ανακοίνωση για το συμβάν εξέδωσε και η Διεθνής ναυτική Ένωση (ΔΕΝ) που αναφέρει ότι «η Διεθνής Ναυτική Ένωση εκφράζει τις ειλικρινείς ευχές σύσσωμου του Διοικητικού Συμβουλίου και όλων των Μελών της προς τον άτυχο Εργαζόμενο, για την ταχεία ανάρρωση και πλήρη αποκατάσταση της υγείας του.
Λαμβάνοντας υπόψη πως -σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής- το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου διενεργεί επίσημη προανάκριση για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στο εν λόγω ατύχημα, η Διεθνής Ναυτική Ένωση θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένα περιθώριο και καμία δικαιολογία συσχέτισης και εκμετάλλευσης του ατυχούς αυτού συμβάντος, στο πλαίσιο οποιουδήποτε μικροκομματικού τακτικισμού ή/και συντεχνιακού ακτιβισμού.
Η Διεθνής Ναυτική Ένωση έχει κατ΄επανάληψη επισημάνει πως η απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία των εμπορικών λιμενικών εγκαταστάσεων του Πειραιώς οφείλει να διαφυλάσσεται σαν κόρη οφθαλμού, στοχεύοντας στην προστασία της Ελληνικής Οικονομίας, της εθνικής εφοδιαστικής αλυσίδας και της εγχώριας αγοράς.
Με τον προσήκοντα σεβασμό στο -προς διαλεύκανση των συνθηκών- ατυχές συμβάν του τραυματισμού του Λιμενεργάτη, η Διεθνής Ναυτική Ένωση υπογραμμίζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο πως ο ενδεχόμενος αποκλεισμός του εμπορικού λιμένος θα δημιουργήσει μία ΜΗ διαχειρίσιμη συμφόρηση πλοίων και έναν ανεξέλεγκτο εγκλωβισμό -εισαγόμενων και προς εξαγωγή- φορτίων, προκαλώντας αφόρητες πιέσεις στην εγχώρια αγορά και συνθήκες ασφυξίας στην εθνική εξαγωγική δραστηριότητα.
Υπό των φως των ανωτέρω, απευθύνουμε έκκληση να πρυτανεύσουν η λογική, η ψυχραιμία και εν τέλει η ευνομία».
Latest News
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση
Το λιμάνι της Ρουμανίας που «κερδίζει» από τον πόλεμο στην Ουκρανία - Κόμβος logistics στη Μ. Θάλασσα
Η Ρουμανία έχει γίνει η μεγαλύτερη εναλλακτική οδός εξαγωγής σιτηρών της Ουκρανίας, μετά την εισβολή της Ρωσίας το 2022
Eπενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό ο ΟΛΘ - Τα οφέλη στους εργαζόμενους
Οι κυβερνο-απειλές αυξάνουν τους κινδύνους και ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια
Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης - Κατέπλευσε το «Jean Gabriel» [φωτό]
Στο πρώτο εξάμηνο του 2024 ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων κατά 16,7%
Μega-λιμάνι που κατασκεύασε η Κίνα στο Περού θα συνδέει Ασία - Νότια Αμερική
Το τεράστιο λιμάνι Chancay του Περού θεωρείται ότι θα εξελιχθεί σε σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο σε παγκόσμιο επίπεδο
Μεγαλώνει ο χρόνος παραμονής των containers στο λιμάνι του Λος Αντζελες
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λος Άντζελες διακίνησε συνολικά 954.706 ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών, ή TEUs
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas