Για την χρήση που έληξε την 31 Δεκεμβρίου 2021, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου και της εταιρείας αυξήθηκε σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Πιο συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 36,699 εκατ. ευρώ έναντι 33,909 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 8,2%, ενώ ο εταιρικός κύκλος εργασιών ανήλθε σε 30,915 εκατ. ευρώ έναντι 28,687 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης παρουσιάζοντας αύξηση 7,8%.
Το μεικτό ενοποιημένο περιθώριο διαμορφώθηκε στο 14,6% έναντι 19,4% και το εταιρικό 14,7% έναντι 19,0% της προηγούμενης συγκριτικά περιόδου. Σε επίπεδο απόλυτων μεγεθών, το μεικτό κέρδος ανήλθε σε 5,371 εκατ. ευρώ και σε 4,550 εκατ. ευρώ έναντι 6,593 εκατ. ευρώ και 5,442 εκατ. ευρώ για ενοποιημένο και εταιρικό επίπεδο αντίστοιχα. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 1,601 εκατ. ευρώ (προσαρμοσμένο εκτός προβλέψεων ανέρχεται σε 1,753 εκατ. ευρώ) και 564 χιλ. ευρώ για τον όμιλο και την εταιρεία αντίστοιχα, έναντι 2,799 εκατ. ευρώ και 1,498 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε ζημιές 260 χιλ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με την προηγούμενη χρήση όπου το αντίστοιχο ποσό ήταν 1,174 εκατ. ευρώ κέρδη. Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα προ φόρων της εταιρείας ανήλθαν σε 904 χιλ. ευρώ ζημίες μειωμένα σε σχέση με τη συγκριτική περίοδο όπου το αντίστοιχο ποσό ήταν 164 χιλ. ευρώ κέρδη.
Το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά φόρων ανήλθε σε ζημίες 355 χιλ. ευρώ έναντι κέρδους 1,059 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης και το εταιρικό σε ζημίες 912 χιλ. ευρώ έναντι κέρδους 83 χιλ. ευρώ, αντίστοιχα.
Από τις εξαγωγές η αύξηση των πωλήσεων
Η αύξηση των πωλήσεων, προήλθε κυρίως από τις εξαγωγές που ανήλθαν σε 3,192 εκατ. ευρώ έναντι 1,377 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση και αφορούν εξαγωγές στραγγιστού γιαουρτιού και φέτας.
Το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου εξελίχθηκε ομαλά και ανήλθε στα 3,394 εκατ. ευρώ για το 2021 και αφορούσε κυρίως την επέκταση του στραγγιστού γιαουρτιού.
Οι ανατιμήσεις δεν απέτρεψαν τις ζημιές
Στο β’ εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκαν απότομες ανατιμήσεις στις α’ ύλες, στην ηλεκτρική ενέργεια, στα καύσιμα που με την σειρά τους παρέσυραν προς τα πάνω το κόστος των προμηθειών με αποτέλεσμα να αυξηθεί τόσο το κόστος παραγωγής των προϊόντων, όσο και το κόστος διάθεσής τους. Ταυτόχρονα ανατιμήθηκαν υπέρμετρα οι τιμές των ζωοτροφών, με συνέπεια να αυξηθεί το κόστος παραγωγής γάλακτος της θυγατρικής Campus, επισημαίνεται από την εταιρεία.
Η εταιρεία κατέβαλε προσπάθειες μείωσης του λειτουργικού κόστους και ταυτόχρονα μετακύλησης του υπερβάλλοντος κόστους παραγωγής στην τιμή του τελικού προϊόντος, ωστόσο αυτό δεν απέτρεψε το ζημιογόνο αποτέλεσμα του β’ εξαμήνου του 2021.
Νέες αυξήσεις το 2022
Ήδη από τον Μάρτιο του 2022 πέρασαν αξιόλογες ανατιμήσεις στις τιμές πώλησης των προϊόντων κάτι που αναμένεται να αποτυπωθεί και στα αποτελέσματα, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
«Ωστόσο, το πληθωριστικό περιβάλλον που ήδη επιδεινώνεται από τον πόλεμο στην Ουκρανία, επηρεάζει σημαντικά τα κόστη των εισροών μας, όπως το νωπό γάλα, την ενέργεια και ειδικότερα τα μεταφορικά. Η διοίκηση διατηρεί συγκρατημένη στάση για τις εξελίξεις στο οικονομικό περιβάλλον», καταλήγει η ανακοίνωση της Εβροφάρμα.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων