Τέλος στην προώθηση και στη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάζει η Unilever, επικαιροποιώντας τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία προχωράει σε αυτή την κίνηση, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο. Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλο το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού.
Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, στηρίζοντας αυτήν την παγκόσμια πρωτοβουλία, συμμετέχει στο Ελληνικό PLEDGE, που υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος. Κύριος στόχος του είναι η ανάδειξη του ενδιαφέροντος και της ουσιαστικής συμβολής της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.
Το Ελληνικό PLEDGE αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης, από επιχειρήσεις προϊόντων διατροφής με στόχο τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας έτσι στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.
Latest News
Ορόσημο για την Fourlis το placement στην Trade Estates - Τι δήλωσε ο Βασίλης Φουρλής
Υπήρξε τοποθέτηση του 16% του μετοχικού κεφαλαίου της Trade Estates, ποσοστό που ξεπερνά το απαιτούμενο 13,4%, με αποτέλεσμα τη μείωση της συμμετοχής του ομίλου Fourlis κάτω από το 50%
Coffee Island και Mikel θέλουν να κατακτήσουν την Ινδία
Τι προσδοκούν Coffee Island και Mikel από την ινδική αγορά - Ο τοπικός ανταγωνισμός και πόσους καφέδες πίνουν οι Ινδοί
Γιατί Βασιλάκης και Λάτση χτίζουν θέσεις στην Trade Estates του Φουρλή – Τα ντεσού του placement
Ισχυρή ζήτηση συγκέντρωσε το placement της Trade Estates – Η ενίσχυση του ποσοστού των Βασιλάκη – Λάτση και τα επόμενα βήματα
Η στροφή στον ρεαλισμό από Σιάμισιη: Και «πράσινο» διυλιστήριο και έρευνες για κοιτάσματα
Η HELLENiQ ENERGY, σύμφωνα με πηγές του ομίλου, διατηρεί στο επίκεντρο των επενδύσεων της τα πετρελαιοειδή, ενώ ταυτόχρονα προχωρά και στην ανάπτυξη έργων που θα μετατρέψουν το διυλιστήριο της Θεσσαλονίκης στο πρώτο «πράσινο» στη ΝΑ Ευρώπη
Κυβερνοασφάλεια: Πώς θωρακίζονται Helleniq Henergy, Βιοχάλκο και Alpha Bank
Κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις ανέλυσαν στο πλαίσιο του Cyber Intelligence forum τις προκλήσεις κυβερνοασφάλειας που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί
Πάνω από 27 δισ. «έριξαν» οι τράπεζες στην οικονομία το 2024 – Οι προβλέψεις για φέτος
Με δυνατό φωτοφίνις οι εκταμιεύσεις δανείων την περσινή χρονιά – Γιατί αναμένεται νέα άνοδος το 2025
Νέο ακίνητο στο Μαρούσι απέκτησε η Noval Property
Η αξία της συναλλαγής ανήλθε σε 185.000 ευρώ και χρηματοδοτήθηκε από Ίδια Κεφάλαια της Noval Property
Πρώτο κατάστημα Coffee Island στην Ινδία, στόχος τα 20 εντός 2025
H Coffee Island προχώρησε στην προμήθεια καφέδων από Ινδούς καλλιεργητές, σεβόμενη την τοπική παραγωγή καφέ
Άλλαξε χέρια το 15,9% της Trade Estates
Μειώνει θέση η Fourlis - Τα τεμάχια που άλλαξαν χέρια αντιστοιχούν στο 15,9% του συνόλου των μετοχών
Ο Γιάννης Παπαχρήστου νέος CEO του Υπερταμείου
Ο Γιάννης Παπαχρήστου ήταν σε ηγετικές θέσεις στην Johnson & Johnson Hellas, την Chipita και τον όμιλο ΑΝΤ1