Νέα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα της παγκόσμιας κοινότητας κρουαζιέρας παρουσίασε η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) στο Seatrade Cruise Global, στο Μαϊάμι της Φλόριντα.
«Καθώς ο κλάδος ξαναρχίζει τη λειτουργία του, ο όγκος επιβατών αναμένεται να ανακάμψει και να ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 έως το τέλος του 2023, ενώ ο αριθμός των επιβατών εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα κατά 12% έως το τέλος του 2026», δήλωσε η Kelly Craighead, Εκτελεστική Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της CLIA.
«Η κρουαζιέρα είναι προσιτή, υπεύθυνη και προσφέρει μοναδικές εμπειρίες – στοιχεία που την καθιστούν τον καλύτερο τρόπο για να ανακαλύψουν τον κόσμο άνθρωποι όλων των ηλικιών και ενδιαφερόντων. Με την υποστήριξη μιας απίστευτα ανθεκτικής κοινότητας, το μέλλον του κλάδου της κρουαζιέρας είναι λαμπρό», κατέληξε.
Τα στοιχεία της έρευνας
Τα κυριότερα στοιχεία της έρευνας καταναλωτών της CLIA έδειξαν ότι:
• Η πρόθεση για πραγματοποίηση ενός ταξιδιού κρουαζιέρας ανακάμπτει, με το 63% των επιβατών ή των πιθανών επιβατών να δηλώνουν ότι είναι «πολύ πιθανό» ή «πιθανό» να κάνουν κρουαζιέρα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
• Το 69% των ερωτηθέντων που δεν έχουν κάνει ποτέ κρουαζιέρα δήλωσαν ότι είναι ανοιχτοί σε αυτό το είδος ταξιδιού, ποσοστό που υπερβαίνει τα προ πανδημίας επίπεδα.
• Οι επιβάτες κρουαζιέρας της ηλικιακής κατηγορίας των Millennial είναι το πιο ενθουσιώδες κοινό σε ό,τι αφορά την πρόθεση να επαναλάβουν ένα ταξίδι κρουαζιέρας, με το 87% να δηλώνει ότι θα ξανακάνει κρουαζιέρα τα επόμενα χρόνια, ακολουθούμενοι από τη γενιά των Gen X, με 85%.
Δεσμεύσεις για τις εκπομπές άνθρακα
Καθώς η κρουαζιέρα ανακάμπτει, η CLIA και οι εταιρείες-μέλη της ανακοίνωσαν σημαντικές δεσμεύσεις για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, οι οποίες θα δώσουν ώθηση στην καινοτομία για ένα πιο ενεργειακά αποδοτικό μέλλον: Οι σημερινές ανακοινώσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη δέσμευση ότι έως το 2035 όλα τα πλοία που καταπλέουν σε λιμάνια όπου είναι διαθέσιμα συστήματα παράκτιας ενεργειακής υποστήριξης (SSE) θα είναι εξοπλισμένα για χρήση SSE, επιτρέποντας την απενεργοποίηση των κινητήρων τους και εξαλείφοντας έτσι τις εκπομπές άνθρακα κατά τον ελλιμενισμό τους. Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη παράκτια ενεργειακή υποστήριξη, τα κρουαζιερόπλοια θα χρησιμοποιούν διαθέσιμες εναλλακτικές τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών άνθρακα που απαιτούνται από τα λιμάνια.
Κρουαζιέρα με μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα
Οι εταιρείες κρουαζιέρας μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα των πλοίων τους, τόσο όταν βρίσκονται ελλιμενισμένα όσο και εν πλω επενδύοντας σε προηγμένες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, και συνεργάζονται με πόλεις και λιμενικές αρχές για τη βιώσιμη διαχείριση των προορισμών κρουαζιέρας. Εξοπλίζοντας τα κρουαζιερόπλοια με τη δυνατότητα σύνδεσης με συστήματα παράκτιας ενεργειακής υποστήριξης, τα οποία θα χρησιμοποιούν όπου είναι διαθέσιμα, ο κλάδος της κρουαζιέρας είναι έτοιμος να εξαλείψει τις εκπομπές άνθρακα προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Αυτός είναι υπεύθυνος τουρισμός στην πράξη.
Αναγνωρίζοντας ότι η παράκτια ενεργειακή υποστήριξη είναι ένας από τους τρόπους για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα, η CLIA ανακοίνωσε επίσης ότι θα συμμετάσχει στην Πρόσκληση σε Δράση του Παγκόσμιου Ναυτιλιακού Φόρουμ για Απαλλαγή της Ναυτιλίας από τον Άνθρακα, ώστε τα πλοία και τα καύσιμα μηδενικών εκπομπών να αποτελούν τη βασική επιλογή έως το 2030.
«Ο κλάδος της κρουαζιέρας έχει μια εξαιρετική ικανότητα να καινοτομεί και θέλουμε να διοχετεύσουμε τη συλλογική μας τεχνογνωσία και τη δέσμευσή μας προκειμένου να βοηθήσουμε στην εξεύρεση λύσεων ως ενεργός εταίρος στην προσπάθεια εξάλειψης του άνθρακα από τη ναυτιλία. Συνεχίζουμε να θέτουμε φιλόδοξους στόχους μείωσης του άνθρακα ως κλάδος και οι εταιρείες κρουαζιέρας δείχνουν το δρόμο συνεργαζόμενες με προμηθευτές καυσίμων, ναυπηγεία, κατασκευαστές τεχνολογίας και ακαδημαϊκά ιδρύματα, με στόχο την ανάπτυξη νέων πηγών καυσίμων χαμηλότερης περιεκτικότητας σε άνθρακα. Επενδύουμε στο μέλλον μας», δήλωσε από την πλευρά του ο Pierfrancesco Vago, Πρόεδρος της CLIA.
Latest News
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Τι θα συνέβαινε στην Αθήνα αν είχαμε το ίδιο καιρικό φαινόμενο με τη Βαλένθια
Όπως ανέφερε ο κ. Λέκκας «οι φυσικές διεργασίες, είναι φυσικές διεργασίες. Ό, τι και να κάνουμε εμείς, αυτές ακολουθούν τους δικούς τους νόμους
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή