Η πανδημία μόνο καλό έκανε, τελικά, στην Amazon. Ωστόσο, η εταιρεία έρχεται, πλέον, αντιμέτωπη με δυσκολίες, οι οποίες προκλήθηκαν από διάφορους μακροοικονομικούς παράγοντες. Παρόλο που ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να παρουσιάζει ορισμένα πλεονεκτήματα, οι αποστολές προϊόντων, oι μισθολογικές δαπάνες και ο πόλεμος αποτελούν εμπόδια που καθιστούν περισσότερο δύσκολο να προβλέψουμε το μέλλον της εταιρείας.
Η εταιρεία εξέπεμψε ορισμένα προειδοποιητικά σήματα, την Πέμπτη, στην έκθεσή της για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου. Τα έξοδά της αυξήθηκαν, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών παραγγελιών, όπου τα κόστη σημείωσαν αύξηση κατά περίπου ένα τέταρτο. Ωστόσο, τα έσοδα της, τα οποία ανέρχονταν σε 116 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας, έτσι, αύξηση 7% σε ετήσια βάση, δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς. Αυτό συνέβαλε στη μείωση των λειτουργικών εσόδων κατά περίπου 60%.
Η κατάσταση αυτή θα μπορούσε να εξηγήσει την εξάλειψη περίπου 140 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μετά το κλείσιμο του Χρηματιστηρίου, ή περίπου το 10%, από την αγοραία αξία της Amazon. Ο CEO, Άντι Τζάσι, είπε ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει δημιουργήσει διάφορες προκλήσεις. Οι διεθνείς πωλήσεις μειώθηκαν σημαντικά, ενώ, στη Βόρεια Αμερική, η λειτουργική ζημία ανέρχεται σε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν σημαντικά για το τρίμηνο, λόγω πλήγματος που δέχθηκαν οι τρέχουσες τιμές αγοράς της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων, Rivian Automotive, στην οποία η Amazon είχε προβεί σε επενδύσεις – κάτι παρόμοιο συνέβη την ίδια περίοδο και στη Ford Motor. Επιπροσθέτως, οι προβλέψεις πωλήσεων της Amazon για το τρέχον τρίμηνο ήταν χαμηλότερες των προβλέψεων της Wall Street.
Ωστόσο, το επικερδές τμήμα cloud, το Amazon Web Services, σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 37%, σε ετήσια βάση, με πωλήσεις που ανέρχονταν σε περισσότερα από 18 δισεκατομμύρια δολάρια. Η επιχείρηση παρουσιάζει, επίσης, ένα δυναμικό περιθώριο κέρδους 35%. Και ενώ η συνολική αύξηση των εσόδων φαινόταν αργή σε σύγκριση με την περίοδο που σημειώθηκε τεράστια αύξηση στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, στις αρχές του 2021, τα συνολικά έσοδα της Amazon για το τρίμηνο σημείωσαν αύξηση κατά 54% σε σχέση με την ίδια περίοδο πριν δύο χρόνια, στο τέλος της οποίας ξέσπασε η πανδημία.
Eπομένως, τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο νομίζουμε. Ωστόσο, αφού η εταιρεία ξόδεψε σημαντικά ποσά για να καλύψει την ταχέως αυξανόμενη ζήτηση, ο Τζάσι έχει πλέον μειώσει τον φόρτο εργασίας της εταιρείας, ώστε τα κόστη παραγωγής να συμβαδίζουν με την περισσότερο ήπια ανάπτυξη
Latest News
Γιατί ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ θα προκαλέσει χάος
Οι δασμοί, ειδικά σε μια χώρα, θα οδηγήσουν σε ένα ανίερο οικονομικό και πολιτικό χάος
Το νέα σενάρια της Disney παραβλέπουν τον… Ντάμπο στο δωμάτιο
Η Walt Disney παρουσίασε με τόλμη μια τριετή πρόβλεψη, αλλά της διαφεύγουν κάποια πράγματα
Ωμή αλήθεια ή αγένεια - Τα όρια σε έναν εργασιακό χώρο
Οι ευθείς συνομιλητές υπερηφανεύονται για την ειλικρίνεια, αλλά μπορούν να αποθαρρύνουν τους συναδέλφους τους
Παίζοντας μπριτζ στις... αγορές - Η τέχνη του να είσαι τυχερός επενδυτής
Πώς να παίζεις με τα χαρτιά που σου μοιράζουν και να προσαρμόζεσαι σε αυτά - Οι κινήσεις του Μπάφετ
Γιατί τελικά η μεγαλύτερη σύγκρουση του Μασκ είναι με τον Τραμπ
Το αφεντικό της Tesla, Ίλον Μασκ, είναι ήδη βαθιά συνυφασμένο με το κράτος
Η Αμερική θέλει τον Τραμπ – χωρίς αν ή αλλά…
Η πιθανή επανεκλογή του είναι μια υπαρξιακή καταστροφή για τους Δημοκρατικούς και μια ιστορική αλλαγή του παιχνιδιού για τους συμμάχους των ΗΠΑ
Πέντε «καυτές πατάτες» για τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ
Η νέα κυβέρνηση πρέπει να βρει έναν τρόπο να διατηρήσει την ανάπτυξη ενώ θα επανατοποθετήσει την οικονομία
Γιατί οι ισχυροί brokers χάνουν τον έλεγχό τους στην πολιτική των ΗΠΑ
Η αλλαγή της στάσης τους δείχνει πώς ο φόβος έχει ξεπεράσει την ελπίδα στην πολιτική των ΗΠΑ, ακόμη και στις αίθουσες συνεδριάσεων
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Η Adidas ξεπερνά τη Nike - Και η επιστροφή της έχει εμπόδια
Το ερώτημα πλέον δεν είναι πόσο γρήγορα μπορεί να ανακάμψει η Adidas, αλλά πόσο καιρό μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της