
Η Google ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τη λίστα των προσωπικών δεδομένων που μπορούν να διαγράφονται από τα αποτελέσματα αναζήτησης με αίτημα του κατόχου.
Εκτός από προσωπικά δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για οικονομική απάτη, η εταιρεία θα εξετάζει πλέον και αιτήματα που αφορούν:
- Εικόνες δελτίων ταυτότητας.
- Πληροφορίες επαφής (φυσικές διευθύνσεις, τηλεφωνικοί αριθμοί, διευθύνσεις email).
- Εμπιστευτικούς κωδικούς πρόσβασης.
Μέχρι σήμερα, η λίστα περιλάμβανε:
- Αριθμούς δελτίων ταυτότητας, ΑΜΚΑ κλπ.
- Αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών.
- Αριθμούς πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.
- Εικόνες υπογραφής.
- Εμπιστευτικά και επίσημα αρχεία όπως ιατρικοί φάκελοι.
Ακόμα, σύμφωνα με ιστοσελίδα υποστήριξης της Google, η εταιρεία θα αφαιρεί επίσης «μη σεναινετικές» γυμνές φωτογραφίες, πορνογραφικά deepfake και επεξεργασμένες εικόνες του χρήστη.
Για να υποβάλλει κανείς αίτημα αφαίρεσης στην αντίστοιχη ιστοσελίδα θα πρέπει να παραδώσει στη Google λίστα των διαδικτυακών διευθύνσεων που οδηγούν στις προσωπικές πληροφορίες, καθώς και τις σελίδες αναζήτησης που εμφανίζουν αυτές τις διευθύνσεις.
Η Google θα εξετάσει στη συνέχεια αν θα ικανοποιήσει το αίτημα. Μεταξύ άλλων θα αποφασίσει αν οι εν λόγω πληροφορίες πρέπει να εμφανίζονται για λόγους δημόσιου συμφέροντος ή επειδή αναρτήθηκαν από δημόσια υπηρεσία.
Η εταιρεία θα κρίνει επίσης αν τα επίμαχα αποτελέσματα δεν θα εμφανίζονται σε καμία αναζήτηση ή μόνο σε αναζητήσεις που περιέχουν το όνομα του χρήστη.
Η νέα πολιτική λειτουργεί πάντως με διαφορετικό τρόπο από το σύστημα που υποχρεώθηκε να εφαρμόσει στη Ευρώπη για να δώσει στους χρήστες το λεγόμενο δικαίωμα στη λήθη. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στους πολίτες να ζητούν να μην εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστοσελίδες με δυσφημιστικό περιεχόμενο.
Οι νέοι κανόνες αντίθετα αφορούν μόνο συγκεκριμένες κατηγορίες προσωπικών δεδομένων.
Εκπρόσωπος της Google, τέλος, διευκρίνισε στην ιστοσελίδα The Verge ότι, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, η μηχανή αναζήτησης θα μπλοκάρει ιστοσελίδες που πωλούν δεδομένα χρηστών.


Latest News

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Η Ευρώπη θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ αμερικανικής ή κινεζικής τεχνολογίας - Τι είπε αξιωματούχος του Τραμπ
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών Μπρένταν Καρ προτρέπει την Ευρώπη να επιλέξει την εταιρεία Starlink του ίλον Μασκ

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες

Πώς θα προστατευτείτε από ηλεκτρονικές απάτες σε καιρούς οικονομικής αβεβαιότητας
Επιτήδειοι με κακούς σκοπούς μπορεί να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση και οι χρήστες να πέσουν θύματα σε ηλεκτρονικές απάτες

Οι start-ups που δημιουργούν εργαλεία παραγωγικότητας είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της ΑΙ - Ποιες είναι
Οι επενδυτές ποντάρουν σε AI startups που αναπτύσσουν πρακτικές εφαρμογές της ΑΙ αναζητώντας μεγάλα κέρδη χωρίς τεράστιες δαπάνες

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να μοιράζεστε ποτέ με την τεχνητή νοημοσύνη
To ChatGPT, όπως και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, εξελίσσονται χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερους ανθρώπους για μια ευρεία γκάμα αναζητήσεων

Ποιες είναι οι 10 χώρες με τα περισσότερα ταλέντα στην AI
Έρευνα της Microsoft, με τη συμμετοχή 31.000 ατόμων σε 31 χώρες, έδειξε ότι το 66% των επιχειρήσεων δεν θα προσλάμβανε κάποιον χωρίς δεξιότητες στην τεχνητή νοημοσύνη