
Ο κ. Σωτήρης Ράπτης ορίστηκε από τη Γενική Συνέλευση της Ένωσης των Εφοπλιστικών Φορέων των χωρών της ΕΕ (European Community Shipowners’ Associations-Ecsa) ως νέος Γενικός Γραμματέας της Ένωσης. Ο Σωτήρης Ράπτης (41 ετών) έχει εκτενή πολιτική και πολιτική εμπειρία στην ΕΕ, έχοντας εργαστεί για διάφορους οργανισμούς στις Βρυξέλλες τα τελευταία 14 χρόνια. Αφού εντάχθηκε στην ECSA ως Διευθυντής Περιβάλλοντος και Ασφάλειας το 2020, ανέλαβε χρέη Γενικού Γραμματέα τους τελευταίους επτά μήνες.
«Καλωσορίζουμε θερμά τον Σωτήρη Ράπτη στη νέα του θέση ως Γενικού Γραμματέα και προσβλέπουμε σε συνεχή συνεργασία στο μέλλον. Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει άνευ προηγουμένου προκλήσεις καθώς εργαζόμαστε για την επίτευξη του κοινού μας στόχου για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Η επίτευξη ισχυρής και αποτελεσματικής νομοθεσίας σε επίπεδο ΕΕ είναι καίριας σημασίας. Ταυτόχρονα, η πανδημία και ο πόλεμος στην Ουκρανία μας έδειξαν την ανάγκη να προσαρμοστούμε και να γίνουμε μια πιο ανθεκτική και ανταγωνιστική βιομηχανία. Ο Σωτήρης συνδυάζει μεγάλη τεχνογνωσία, ισχυρή φιλοδοξία και μια αφοσιωμένη ομάδα, για να συμβάλει ώστε η ναυτιλία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις», δήλωσε ο Πρόεδρος της ECSA, Φίλιππος Φίλης.
Προκλήσεις η ενεργειακή μετάβαση και η κλιματική κρίση
Απο τη μεριά του ο νέος Γενικός Γραμματέας της ECSA, Σωτήρης Ράπτης, τόνισε: «Ανυπομονώ να συνεχίσω τη δουλειά μου με την ομάδα της ECSA, τα μέλη μας και τον κλάδο και τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών. Η κλιματική κρίση, η ενεργειακή μετάβαση και η ανταγωνιστικότητα του κλάδου αποτελούν σημαντικές προκλήσεις. Ένας αριθμός νέων πολιτικών της ΕΕ για το κλίμα θα εισαχθεί τα επόμενα δύο χρόνια και αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή για τον κλάδο. Είναι σημαντικό οι προτάσεις, η φιλοδοξία και οι ανησυχίες του κλάδου να ληφθούν υπόψη από τα θεσμικά όργανα της ΕΕ. Το να είσαι ανοιχτός, εποικοδομητικός και στηριζόμενος σε στοιχεία συνεργάτης αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την ECSA».
Πριν από την ένταξή του στην ECSA το 2020, ο Σωτήρης κατείχε πολλές θέσεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και σε διάφορους φορείς, όπως ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων και η ΜΚΟ Transport & Environment. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην T&E, συμμετείχε σε μια σειρά από εκστρατείες, όπως αυτή για τη συμπερίληψη της ναυτιλίας στο ETS. Ο Σωτήρης είναι διπλωματούχος δικηγόρος, με πτυχία από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το King’s College του Λονδίνου. Το 2008, του απονεμήθηκε το Βραβείο Ευρωπαίου Πολίτη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ως μέλος του ιστολογίου «G700» για την προώθηση της δικαιοσύνης μεταξύ των γενεών.


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ