Ο κ. Σωτήρης Ράπτης ορίστηκε από τη Γενική Συνέλευση της Ένωσης των Εφοπλιστικών Φορέων των χωρών της ΕΕ (European Community Shipowners’ Associations-Ecsa) ως νέος Γενικός Γραμματέας της Ένωσης. Ο Σωτήρης Ράπτης (41 ετών) έχει εκτενή πολιτική και πολιτική εμπειρία στην ΕΕ, έχοντας εργαστεί για διάφορους οργανισμούς στις Βρυξέλλες τα τελευταία 14 χρόνια. Αφού εντάχθηκε στην ECSA ως Διευθυντής Περιβάλλοντος και Ασφάλειας το 2020, ανέλαβε χρέη Γενικού Γραμματέα τους τελευταίους επτά μήνες.
«Καλωσορίζουμε θερμά τον Σωτήρη Ράπτη στη νέα του θέση ως Γενικού Γραμματέα και προσβλέπουμε σε συνεχή συνεργασία στο μέλλον. Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει άνευ προηγουμένου προκλήσεις καθώς εργαζόμαστε για την επίτευξη του κοινού μας στόχου για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Η επίτευξη ισχυρής και αποτελεσματικής νομοθεσίας σε επίπεδο ΕΕ είναι καίριας σημασίας. Ταυτόχρονα, η πανδημία και ο πόλεμος στην Ουκρανία μας έδειξαν την ανάγκη να προσαρμοστούμε και να γίνουμε μια πιο ανθεκτική και ανταγωνιστική βιομηχανία. Ο Σωτήρης συνδυάζει μεγάλη τεχνογνωσία, ισχυρή φιλοδοξία και μια αφοσιωμένη ομάδα, για να συμβάλει ώστε η ναυτιλία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις», δήλωσε ο Πρόεδρος της ECSA, Φίλιππος Φίλης.
Προκλήσεις η ενεργειακή μετάβαση και η κλιματική κρίση
Απο τη μεριά του ο νέος Γενικός Γραμματέας της ECSA, Σωτήρης Ράπτης, τόνισε: «Ανυπομονώ να συνεχίσω τη δουλειά μου με την ομάδα της ECSA, τα μέλη μας και τον κλάδο και τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών. Η κλιματική κρίση, η ενεργειακή μετάβαση και η ανταγωνιστικότητα του κλάδου αποτελούν σημαντικές προκλήσεις. Ένας αριθμός νέων πολιτικών της ΕΕ για το κλίμα θα εισαχθεί τα επόμενα δύο χρόνια και αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή για τον κλάδο. Είναι σημαντικό οι προτάσεις, η φιλοδοξία και οι ανησυχίες του κλάδου να ληφθούν υπόψη από τα θεσμικά όργανα της ΕΕ. Το να είσαι ανοιχτός, εποικοδομητικός και στηριζόμενος σε στοιχεία συνεργάτης αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την ECSA».
Πριν από την ένταξή του στην ECSA το 2020, ο Σωτήρης κατείχε πολλές θέσεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και σε διάφορους φορείς, όπως ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων και η ΜΚΟ Transport & Environment. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στην T&E, συμμετείχε σε μια σειρά από εκστρατείες, όπως αυτή για τη συμπερίληψη της ναυτιλίας στο ETS. Ο Σωτήρης είναι διπλωματούχος δικηγόρος, με πτυχία από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το King’s College του Λονδίνου. Το 2008, του απονεμήθηκε το Βραβείο Ευρωπαίου Πολίτη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ως μέλος του ιστολογίου «G700» για την προώθηση της δικαιοσύνης μεταξύ των γενεών.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons