Έρευνα με σκοπό να διερευνηθεί οικονομικά, διοικητικά και κοινωνικά η εισαγωγή νέων τεχνολογιών πληροφόρησης των οδηγών στο οδικό δίκτυο της χώρας πραγματοποιεί η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, καλώντας τους πολίτες να συμπληρώσουν ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
To RAM
Όπως σημειώνει το Πολυτεχνείο, «παρ’ όλο που οι αυτοκινητόδρομοι κατασκευάζονται με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές οδικής ασφάλειας, ένα μικρό ποσοστό των ατυχημάτων στην Ευρώπη συμβαίνει σε αυτούς.
Το ερευνητικό έργο RAM (Road Alert Messaging system) αντιμετωπίζει ολιστικά τη στοχευμένη ενημέρωση του συνόλου των χρηστών των οδών, κυρίως σε αυτοκινητοδρόμους, μέσω μετάδοσης έγκαιρων και έγκυρων μηνυμάτων απευθείας από τον διαχειριστή της οδού μόνο προς τους χρήστες που αυτή η πληροφορία αφορά.
Η επιλογή των μηνυμάτων γίνεται απευθείας από τον διαχειριστή της οδού, ο οποίος επιλέγει τι θα περιλαμβάνει το μήνυμα, πότε θα αποσταλεί /αποστέλλεται στους χρήστες, πόσο θα διαρκεί η συνεχής αποστολή του, και ποιους θα αφορά.
Η ανάπτυξη του παραπάνω συστήματος πρέπει να εδράζεται στην εμπειρία των διαχειριστών των οδών, αλλά και στις ανάγκες των χρηστών των οδών, είτε είναι οδηγοί είτε επιβάτες.
Στο πλαίσιο αυτό, το ΕΜΠ επιζητά τη συνεργασία των πολιτών, προκειμένου να δημιουργηθεί κάτι αξιόπιστο και χρήσιμο, συμβάλλοντας όλοι μαζί στο να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας μας.»
Η ανάπτυξη του RAM χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα ΕΡΕΥΝΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας.
Latest News
Μνημόνιο συνεργασίας Pfizer με ΠΑΜΑΚ για την καινοτομία
Συν-δημιουργία μαθήματος με τίτλο «Ψηφιακή Καινοτομία και Συστήματα Μεταφοράς Τεχνολογίας» η πρώτη πρωτοποριακή δράση
Κωνσταντίνος Δράκος: Κρυπτονομίσματα και οι τάσεις
Σε αυτό το επεισόδιο υποδεχόμαστε τον Κωνσταντίνο Δράκο, Καθηγητή Χρηματοοικονομικής του Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Οι 4 λόγοι ανόδου των τιμών ενέργειας – Το καλό και το κακό σενάριο
Η διατήρηση των υψηλών τιμών του φυσικού αερίου αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου για τον πληθωρισμό στην Ευρωζώνη
Κρατικές Δαπάνες και Πλαίσιο Φορολογικής Πολιτικής μετά την Μεταπολίτευση – Η περίπτωση της Ελλάδας
Ιστορική Αποτύπωση, Τεκμηρίωση Νομοθετικών Αλλαγών και Μακροοικονομική Επίδραση