Αύξηση στις λιανικές πωλήσεις και στις εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας καταγράφεται το πρώτο δίμηνο φέτος
Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων σημείωσαν αύξηση 46% και ανήλθαν σε 240 εκατ. ευρώ από 164,5 εκατ. ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2021, όπως επισημαίνει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ). Υπογραμμίζει ωστόσο, ότι την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά στο μεγαλύτερο διάστημα, λόγω των μέτρων που ίσχυαν για την αποφυγή διάδοσης της covid-19.
Αν και στο πρώτο δίμηνο φέτος οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων κινήθηκαν ανοδικά, ο ΣΕΠΕΕ αναφέρει, ότι «σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η πορεία του κλάδου κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, επηρεάστηκε αρνητικά από την αύξηση του κόστους της ενέργειας, την ακρίβεια και τον πόλεμο στην Ουκρανία».
Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές, σύμφωνα με τον σύνδεσμο, η συνολική αξία τους στο πρώτο δίμηνο φέτος διαμορφώθηκε σε 412 εκατ. ευρώ, έναντι 309 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Κατά τον σύνδεσμο, οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν αύξηση 26,5%, της κλωστοϋφαντουργίας 35%, ενώ του βαμβακιού «έτρεξαν» με ρυθμό +40%, λόγω της σημαντικής αύξησης της τιμής του.
Αύξηση 55% σημείωσαν στον πρώτο δίμηνο φέτος και οι εισαγωγές της αλυσίδας ενδυμάτων/κλωστοϋφαντουργίας, οι οποίες όπως επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ο σύνδεσμος, ανήλθαν σε 570 εκατ. ευρώ, από 368 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2021. Η αύξηση των εισαγωγών ενδυμάτων σημείωσε θετική μεταβολή κατά 51% και της κλωστοϋφαντουργίας κατά 67%, σύμφωνα με τον σύνδεσμο.
Latest News
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν