
Αύξηση στις λιανικές πωλήσεις και στις εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας καταγράφεται το πρώτο δίμηνο φέτος
Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων σημείωσαν αύξηση 46% και ανήλθαν σε 240 εκατ. ευρώ από 164,5 εκατ. ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2021, όπως επισημαίνει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ). Υπογραμμίζει ωστόσο, ότι την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά στο μεγαλύτερο διάστημα, λόγω των μέτρων που ίσχυαν για την αποφυγή διάδοσης της covid-19.
Αν και στο πρώτο δίμηνο φέτος οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων κινήθηκαν ανοδικά, ο ΣΕΠΕΕ αναφέρει, ότι «σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η πορεία του κλάδου κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, επηρεάστηκε αρνητικά από την αύξηση του κόστους της ενέργειας, την ακρίβεια και τον πόλεμο στην Ουκρανία».
Σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές, σύμφωνα με τον σύνδεσμο, η συνολική αξία τους στο πρώτο δίμηνο φέτος διαμορφώθηκε σε 412 εκατ. ευρώ, έναντι 309 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Κατά τον σύνδεσμο, οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν αύξηση 26,5%, της κλωστοϋφαντουργίας 35%, ενώ του βαμβακιού «έτρεξαν» με ρυθμό +40%, λόγω της σημαντικής αύξησης της τιμής του.
Αύξηση 55% σημείωσαν στον πρώτο δίμηνο φέτος και οι εισαγωγές της αλυσίδας ενδυμάτων/κλωστοϋφαντουργίας, οι οποίες όπως επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ο σύνδεσμος, ανήλθαν σε 570 εκατ. ευρώ, από 368 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2021. Η αύξηση των εισαγωγών ενδυμάτων σημείωσε θετική μεταβολή κατά 51% και της κλωστοϋφαντουργίας κατά 67%, σύμφωνα με τον σύνδεσμο.


Latest News

Γιατί «γκρεμίζονται» οι φούρνοι – 800 λουκέτα μέσα τρία χρόνια
«Λουκέτο» έχουν βάλει την τελευταία τριετία 800 φούρνοι – Οι λόγοι – Η επιδότηση του κόστους ενέργειας, ο καφές και η κόντρα με την Ελληνική Ένωση Αρτοποιίας- Ζαχαροπλαστικής

Ξεκινούν οι έλεγχοι για προσφορές και εκπτώσεις - Από Δευτέρα οι «καταδρομικές» στα σούπερ μάρκετ
Τι πρέπει να ξέρετε για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο, πολυσυσκευασίες και stickers - Οι παγίδες

Το στοίχημα εξωστρέφειας της Sarantis - Πώς στέλνει τα προϊόντα της στις αγορές του κόσμου
Όχημα στην εξαγωγική δραστηριότητα της Sarantis αποτελεί το Carroten - Ο ρόλος της σειράς Clinea

Νέος πρόεδρος της ΚΕΕΕ ο Γιάννης Βουτσινάς
Στη ψηφοφορία o Γιάννης Βουτσινάς επικράτησε του Γιάννη Μπρατάκου, με 69 έναντι 49 ψήφων

Η μεγάλη ευκαιρία της ΕΕ να φτάσει τις ΗΠΑ στις startups - Τι γίνεται στην Ελλάδα
Η Ευρώπη επενδύει πολλά στο κομμάτι των startups, ειδικά στην ΑΙ, ώστε να κλείσει το κενό με τις ΗΠΑ - Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία

Vodafone: Ολοκλήρωση δύο έργων για την ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου Τομέα
Τα έργα που ολοκλήρωσε η Vodafone είναι το νέο πληροφοριακό σύστημα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ο μετασχηματισμός των υπηρεσιών στα ελληνικά Προξενεία

Οι αυξήσεις στις τιμές ρίχνουν το τζίρο στις επιχειρήσεις εστίασης
«Όσο μπορούμε κρατάμε τις τιμές, αλλά ο κόσμος κάνει πλέον μικρό λογαριασμό» λένε οι επαγγελματίες της εστίασης παραδεχόμενοι ότι η ακρίβεια αποτελεί πρόβλημα

Πενήντα χρόνια χωρίς τον Αριστοτέλη Ωνάση - Ο βίος και η πολιτεία του Έλληνα κροίσου
Ο επιχειρηματίας που άφησε το στίγμα του στην ιστορία της Ελλάδας - Τα μυστικά της επιτυχίας του

Ανατροπή στις επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ – Τι αλλάζει
Το βαθύ discount στις μετοχές των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ) και οι προσδοκίες – Οι αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο

Με ταχείς ρυθμούς ο «γάμος» Entersoft-Softone
Η ενιαία Entersoft-Softone βρίσκεται σε διαδικασία επιλογής εμπορικής ονομασίας, ενοποίησης διοικητικών δομών αλλά και διαμόρφωσης του protfolio λύσεων που θα προσφέρει προς τους πελάτες της