
Nέες τάσεις ομορφιάς φαίνεται να ακολουθούν οι γυναίκες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με τα lockdown να τις έχουν κάνει να προτιμούν περισσότερο το φυσικό λουκ. Η νέα αυτή πραγματικότητα, όμως, έχει προκαλέσει σημαντικές μειώσεις στις πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών, με πολλούς να αναρωτιούνται αν αυτή η τάση «ήρθε για να μείνει».
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς, Kantar, απέδειξε ότι οι ρουτίνες αγοράς μεταξύ των γυναικών έχουν αλλάξει σημαντικά, μετά ττην πανδημία και τα lockdown, με τη χρήση προϊόντων ομορφιάς να μειώνεται αισθητά, κατά σχεδόν ένα τρίτο, τα τελευταία δύο χρόνια.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Πιο αναλυτικά, η εν λόγω έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 300.000 γυναίκες ανά τον κόσμο και για την οποία χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία σχετικά με τις δαπάνες των γυναικών εν μέσω lockdown, έδειξε ότι οι Βρετανίδες ήταν εκείνες που έκαναν τις μεγαλύτερες αλλαγές στον τομέα της περιποίησης, τα τελευταία χρόνια.
Όπως αναφέρουν και οι ίδιες, η πανδημία τις έκανε να καταλάβουν ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το εάν φορούν make-up ή όχι, ενώ οι καθημερινές τους συνήθειες, ακόμη και για να πάνε στο γραφείο, έχουν απλοποιηθεί κατά πολύ, με τις ίδιες να προτιμούν, πλέον, να φορούν απλώς λίγο ρουζ ή μάσκαρα.
Από το 2019, έχει παρατηρηθεί, επίσης, πτώση 19% στις πωλήσεις make-up, με την πανδημία να αποτελεί μία από τις πολλές αιτίες της μείωσης αυτής, σύμφωνα με αναλύτρια της εταιρείας Kantar.
Πτώση, επίσης, σημειώθηκε και στις αγορές κραγιόν, καθώς η χρήση μάσκας και η τηλεργασία επέφερε 40% μείωση στις αγορές προϊόντων για τα χείλη.
Όπως συνεχίζει η ίδια: «Με τις οικονομικές δυσκολίες να γίνονται όλο και περισσότερο αισθητές στα πορτοφόλια των καταναλωτών, οι τελευταίοι προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους, μειώνοντας τα έξοδα για καλλυντικά, όπως το make-up ή οι βαφές μαλλιών».
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει, δεν παρατηρείται παρόμοια τάση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος, καθώς η ενυδάτωση του σώματος αποτέλεσε σημαντική ρουτίνα, λόγω της συχνής χρήσης αντισηπτικών.
Οι τάσεις
Σε γενικές γραμμές, μετά την πανδημία, παρατηρήθηκε η τάση οι καταναλωτές να δαπανούν, κυρίως, σε προϊόντα που θεωρούν ότι θα τους κάνουν καλό στο δέρμα, αποφεύγοντας, έτσι, τα περιττά έξοδα.
Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές, αντί να μειώσουν τις δαπάνες τους, στράφηκαν στην αγορά διαφορετικών προϊόντων, με πολλούς να προτιμούν προϊόντα για τα μάτια, καθώς θεώρησαν ότι η χρήση μάσκας τόνιζε σημαντικά την περιοχή των ματιών.
Ακόμη, η τηλεργασία και η αλλαγή της νοοτροπίας σχετικά με το τι φοράμε στο γραφείο οδήγησε την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, στη Μεγάλη Βρετανία, να αφαιρέσει τα ανδρικά κοστούμια από το «τυπικό» καλάθι του καταναλωτή.
Οι αλλαγές αυτές, μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, αποτελούν τη νέα πραγματικότητα. Το ερώτημα, όμως, που τίθεται, σήμερα, είναι εάν η νέα αυτή πραγματικότητα «ήρθε για να μείνει» ή εάν, με το πέρασμα του χρόνου, θα αλλάξει, ακολουθώντας τις νέες τάσεις της μόδας και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.


Latest News

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες

Σπάνιες φανέλες των Μάικλ Τζόρνταν και Κόμπι Μπράιαντ θα πωληθούν τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ
Η αγορά συλλεκτικών αντικειμένων έχει εισέλθει σε μια νέα φάση, όπου τα εξαιρετικά σπάνια αντικείμενα -συχνά από τις πρώτες σεζόν των παικτών- έχουν ανέβει σε μια υψηλή στάθμη τιμών

Έκθεση UEFA: Τα υψηλότερα μισθολόγια, οι πλουσιότερες ομάδες και τα κέρδη από το Champions League
Στην έκθεση της UEFA για τα μισθολόγια αποκαλύπτεται με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο η τεράστια διαφορά μεταξύ πλούσιων και φτωχών συλλόγων

Συνεργασία adidas – ΠΑΕ Ολυμπιακός: Συλλεκτική επετειακή εμφάνιση για τα 100 χρόνια της ομάδας
Εμπνευσμένη από την πορεία της ομάδας και τις χαρακτηριστικές ερυθρόλευκες εντός έδρας εμφανίσεις της

Δύο φορές πιο σημαντική η υβριδική εργασία από τη γονική άδεια - Τι δείχνει έρευνα
Τα ευρήματα έρευνας της IWC επιβεβαιώνουν ότι η υβριδική εργασία συμβάλλει ουσιαστικά στην προώθηση της ισότητας των φύλων

Μπόνους με κριτήριο τις ώρες στο γραφείο υπόσχεται η Deloitte
Πολλές εταιρείες γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές όσον αφορά την παρουσία των στελεχών στο γραφείο - Τι κάνει η Deloitte