Nέες τάσεις ομορφιάς φαίνεται να ακολουθούν οι γυναίκες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με τα lockdown να τις έχουν κάνει να προτιμούν περισσότερο το φυσικό λουκ. Η νέα αυτή πραγματικότητα, όμως, έχει προκαλέσει σημαντικές μειώσεις στις πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών, με πολλούς να αναρωτιούνται αν αυτή η τάση «ήρθε για να μείνει».
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς, Kantar, απέδειξε ότι οι ρουτίνες αγοράς μεταξύ των γυναικών έχουν αλλάξει σημαντικά, μετά ττην πανδημία και τα lockdown, με τη χρήση προϊόντων ομορφιάς να μειώνεται αισθητά, κατά σχεδόν ένα τρίτο, τα τελευταία δύο χρόνια.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Πιο αναλυτικά, η εν λόγω έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 300.000 γυναίκες ανά τον κόσμο και για την οποία χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία σχετικά με τις δαπάνες των γυναικών εν μέσω lockdown, έδειξε ότι οι Βρετανίδες ήταν εκείνες που έκαναν τις μεγαλύτερες αλλαγές στον τομέα της περιποίησης, τα τελευταία χρόνια.
Όπως αναφέρουν και οι ίδιες, η πανδημία τις έκανε να καταλάβουν ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το εάν φορούν make-up ή όχι, ενώ οι καθημερινές τους συνήθειες, ακόμη και για να πάνε στο γραφείο, έχουν απλοποιηθεί κατά πολύ, με τις ίδιες να προτιμούν, πλέον, να φορούν απλώς λίγο ρουζ ή μάσκαρα.
Από το 2019, έχει παρατηρηθεί, επίσης, πτώση 19% στις πωλήσεις make-up, με την πανδημία να αποτελεί μία από τις πολλές αιτίες της μείωσης αυτής, σύμφωνα με αναλύτρια της εταιρείας Kantar.
Πτώση, επίσης, σημειώθηκε και στις αγορές κραγιόν, καθώς η χρήση μάσκας και η τηλεργασία επέφερε 40% μείωση στις αγορές προϊόντων για τα χείλη.
Όπως συνεχίζει η ίδια: «Με τις οικονομικές δυσκολίες να γίνονται όλο και περισσότερο αισθητές στα πορτοφόλια των καταναλωτών, οι τελευταίοι προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους, μειώνοντας τα έξοδα για καλλυντικά, όπως το make-up ή οι βαφές μαλλιών».
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει, δεν παρατηρείται παρόμοια τάση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος, καθώς η ενυδάτωση του σώματος αποτέλεσε σημαντική ρουτίνα, λόγω της συχνής χρήσης αντισηπτικών.
Οι τάσεις
Σε γενικές γραμμές, μετά την πανδημία, παρατηρήθηκε η τάση οι καταναλωτές να δαπανούν, κυρίως, σε προϊόντα που θεωρούν ότι θα τους κάνουν καλό στο δέρμα, αποφεύγοντας, έτσι, τα περιττά έξοδα.
Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές, αντί να μειώσουν τις δαπάνες τους, στράφηκαν στην αγορά διαφορετικών προϊόντων, με πολλούς να προτιμούν προϊόντα για τα μάτια, καθώς θεώρησαν ότι η χρήση μάσκας τόνιζε σημαντικά την περιοχή των ματιών.
Ακόμη, η τηλεργασία και η αλλαγή της νοοτροπίας σχετικά με το τι φοράμε στο γραφείο οδήγησε την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, στη Μεγάλη Βρετανία, να αφαιρέσει τα ανδρικά κοστούμια από το «τυπικό» καλάθι του καταναλωτή.
Οι αλλαγές αυτές, μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, αποτελούν τη νέα πραγματικότητα. Το ερώτημα, όμως, που τίθεται, σήμερα, είναι εάν η νέα αυτή πραγματικότητα «ήρθε για να μείνει» ή εάν, με το πέρασμα του χρόνου, θα αλλάξει, ακολουθώντας τις νέες τάσεις της μόδας και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Latest News
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
Στο Ταμείο Ανάκαμψης οι προληπτικές μαστογραφίες
Δικαίωμα συμμετοχής στη δράση έχει κάθε γυναίκα πολίτης της χώρας που ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 45-74 και διαθέτει Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Η Υγειονομική Διπλωματία στο Πλαίσιο των Γεωπολιτικών Εξελίξεων
Η εκδήλωση συγκέντρωσε εξέχουσες προσωπικότητες, μέλη της Αθηναϊκής Λέσχης, καθώς και διακεκριμένα στελέχη από τον χώρο της υγείας και της πολιτικής
Εισιτήριο μόνο για τη Μόνα Λίζα - Νέα πολιτική στο Λούβρο
Οι περισσότεροι από τους 7,5 εκατ. επισκέπτες στο Λούβρο, συγκεντρώνονται μπροστά στη Μόνα Λίζα
Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents
Γιατί η Sotheby's «κλείνει» το ηλεκτρονικό της εμπόριο στην Κίνα
Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's αποσύρει το εγχείρημα «Buy Now» για άμεσες αγορές έργων τέχνης και ειδών πολυτελείας στην Κίνα
«Η Ελλάδα πρέπει να βελτιώσει την είσπραξη των φόρων» - Οι εκτιμήσεις του Κένεθ Ρογκόφ
Ο καθηγητής Διεθνών Οικονομικών του Harvard προτείνει στην Ευρώπη να μην κάνει τίποτα στις απειλές Τραμπ για τους δασμούς
Οι εταιρείες έχουν νέο... δίλημμα - ΑΙ ή Gen Z για θέσεις εργασίες;
Tο 40% των μάνατζερ θα προτιμούσε να προσλάβει ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης αντί για πτυχιούχους της Gen Z
Ανεπαρκής η περίθαλψη και σύστημα υγείας με ελλείψεις στην Ελλάδα
Πενταετές σχέδιο του ΠΟΥ, της Ε.Ε. και του υπουργείου Υγείας για την προαγωγή της ποιότητας περίθαλψης και ασφάλειας των ασθενών στην Ελλάδα
«Ενισχύουμε την στήριξη στην αμυντική βιομηχανία» - Οι εκτιμήσεις της Νάντια Καλβίνιο (ΕΤΕπ)
«Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων μπορεί να κάνει τη διαφορά» δήλωσε η πρόεδρός της τονίζοντας ότι «αυτή τη στιγμή αξιολογούμε 14 έργα, τα οποία αναμένουμε να εγκριθούν τους επόμενους μήνες»