Nέες τάσεις ομορφιάς φαίνεται να ακολουθούν οι γυναίκες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με τα lockdown να τις έχουν κάνει να προτιμούν περισσότερο το φυσικό λουκ. Η νέα αυτή πραγματικότητα, όμως, έχει προκαλέσει σημαντικές μειώσεις στις πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών, με πολλούς να αναρωτιούνται αν αυτή η τάση «ήρθε για να μείνει».
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς, Kantar, απέδειξε ότι οι ρουτίνες αγοράς μεταξύ των γυναικών έχουν αλλάξει σημαντικά, μετά ττην πανδημία και τα lockdown, με τη χρήση προϊόντων ομορφιάς να μειώνεται αισθητά, κατά σχεδόν ένα τρίτο, τα τελευταία δύο χρόνια.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Πιο αναλυτικά, η εν λόγω έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 300.000 γυναίκες ανά τον κόσμο και για την οποία χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία σχετικά με τις δαπάνες των γυναικών εν μέσω lockdown, έδειξε ότι οι Βρετανίδες ήταν εκείνες που έκαναν τις μεγαλύτερες αλλαγές στον τομέα της περιποίησης, τα τελευταία χρόνια.
Όπως αναφέρουν και οι ίδιες, η πανδημία τις έκανε να καταλάβουν ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το εάν φορούν make-up ή όχι, ενώ οι καθημερινές τους συνήθειες, ακόμη και για να πάνε στο γραφείο, έχουν απλοποιηθεί κατά πολύ, με τις ίδιες να προτιμούν, πλέον, να φορούν απλώς λίγο ρουζ ή μάσκαρα.
Από το 2019, έχει παρατηρηθεί, επίσης, πτώση 19% στις πωλήσεις make-up, με την πανδημία να αποτελεί μία από τις πολλές αιτίες της μείωσης αυτής, σύμφωνα με αναλύτρια της εταιρείας Kantar.
Πτώση, επίσης, σημειώθηκε και στις αγορές κραγιόν, καθώς η χρήση μάσκας και η τηλεργασία επέφερε 40% μείωση στις αγορές προϊόντων για τα χείλη.
Όπως συνεχίζει η ίδια: «Με τις οικονομικές δυσκολίες να γίνονται όλο και περισσότερο αισθητές στα πορτοφόλια των καταναλωτών, οι τελευταίοι προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους, μειώνοντας τα έξοδα για καλλυντικά, όπως το make-up ή οι βαφές μαλλιών».
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει, δεν παρατηρείται παρόμοια τάση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος, καθώς η ενυδάτωση του σώματος αποτέλεσε σημαντική ρουτίνα, λόγω της συχνής χρήσης αντισηπτικών.
Οι τάσεις
Σε γενικές γραμμές, μετά την πανδημία, παρατηρήθηκε η τάση οι καταναλωτές να δαπανούν, κυρίως, σε προϊόντα που θεωρούν ότι θα τους κάνουν καλό στο δέρμα, αποφεύγοντας, έτσι, τα περιττά έξοδα.
Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές, αντί να μειώσουν τις δαπάνες τους, στράφηκαν στην αγορά διαφορετικών προϊόντων, με πολλούς να προτιμούν προϊόντα για τα μάτια, καθώς θεώρησαν ότι η χρήση μάσκας τόνιζε σημαντικά την περιοχή των ματιών.
Ακόμη, η τηλεργασία και η αλλαγή της νοοτροπίας σχετικά με το τι φοράμε στο γραφείο οδήγησε την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, στη Μεγάλη Βρετανία, να αφαιρέσει τα ανδρικά κοστούμια από το «τυπικό» καλάθι του καταναλωτή.
Οι αλλαγές αυτές, μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, αποτελούν τη νέα πραγματικότητα. Το ερώτημα, όμως, που τίθεται, σήμερα, είναι εάν η νέα αυτή πραγματικότητα «ήρθε για να μείνει» ή εάν, με το πέρασμα του χρόνου, θα αλλάξει, ακολουθώντας τις νέες τάσεις της μόδας και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Latest News
Κούμπαν: Οι τρεις συνήθειες ενός κροίσου που τον κρατούν νέο είναι... τσάμπα
Ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Μαρκ Κούμπαν λέει ότι η μακροζωία προχωρά τόσο πολύ που το 60 είναι το νέο 40.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων
Χρήση AI για την καταπολέμηση της απάτης από τον ΕΟΠΥΥ - Όλες οι αλλαγές από το 2025
Άλλη μεγάλη αλλαγή στον ΕΟΠΥΥ από το 2025 θα είναι στον τρόπο κοστολόγησης των νοσηλειών και κάθε παροχής υπηρεσίας στα δημόσια νοσοκομεία
Τίλντα Σουίντον: Θα βραβευτεί με την Τιμητική Χρυσή Άρκτο στη Berdinale
«Το να τιμώμαι με αυτόν τον τρόπο από το συγκεκριμένο φεστιβάλ είναι για μένα βαθιά συγκινητικό», δήλωσε η Τίλντα Σουίντον για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
Τέλος στον αγροτικό γιατρό – Γίνεται προσωπικός γιατρός υποχρεωτικής θητείας
Ανοικτό σύστημα αυτόματης κάλυψης των κενών θέσεων σε περιφερειακά ιατρεία και Κέντρα Υγείας, επιχειρεί να καλύψει τα κενά στους προσωπικούς γιατρούς
«Αγγέλικα Κοροβέση: Γλυπτική»: Το βιβλίο – λεύκωμα της Aggelika Korovessi
Το βιβλίο - λεύκωμα της Aggelika Korovessi, με τίτλο "Αγγέλικα Κοροβέση: Γλυπτική", του οποίου η έκδοση είναι μια ευγενική χορηγία του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ
Λιγότερα από τα μισά νέα φάρμακα έχουν εγκριθεί σε όλες τις χώρες
Πρώτα στις ΗΠΑ εγκρίνονται και αποζημιώνονται οι καινούριες δραστικές ουσίες στα φάρμακα, ακολουθούν Ευρώπη και Ιαπωνία
Ανισότητες στη φαρμακευτική περίθαλψη από την ελλιπή χρηματοδότηση στην υγεία
Ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη από τους ασθενείς για φάρμακα – Ο ανεπαρκής προϋπολογισμός προκαλεί καταστροφικές δαπάνες στα νοικοκυριά
Κομμένο πεπόνι αξίας 26 εκατ. φέρνει πόλεμο στους Christie’s
Ο οίκος Christie’s μηνύει τον πλειοδότη του Le Melon entamé, ενός αριστουργήματος νεκρής φύσης, γιατί δεν έχει πληρωθεί
Tesla -Intel και η ανεπάρκεια των δ.σ. - Τα συστατικά για το τέλειο δ.σ.
Η Intel και η Tesla αντιπροσωπεύουν δύο τρόπους με τους οποίους τα δ.σ. αποτυγχάνουν στο καθήκον τους να εκπροσωπούν τους επενδυτές και να θέτουν τη διοίκηση προ των ευθυνών της, υπσοτηρίζει ο Economist