Nέες τάσεις ομορφιάς φαίνεται να ακολουθούν οι γυναίκες, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, με τα lockdown να τις έχουν κάνει να προτιμούν περισσότερο το φυσικό λουκ. Η νέα αυτή πραγματικότητα, όμως, έχει προκαλέσει σημαντικές μειώσεις στις πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και καλλυντικών, με πολλούς να αναρωτιούνται αν αυτή η τάση «ήρθε για να μείνει».
Σύμφωνα με δημοσίευμα του BBC, έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς, Kantar, απέδειξε ότι οι ρουτίνες αγοράς μεταξύ των γυναικών έχουν αλλάξει σημαντικά, μετά ττην πανδημία και τα lockdown, με τη χρήση προϊόντων ομορφιάς να μειώνεται αισθητά, κατά σχεδόν ένα τρίτο, τα τελευταία δύο χρόνια.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Πιο αναλυτικά, η εν λόγω έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 300.000 γυναίκες ανά τον κόσμο και για την οποία χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία σχετικά με τις δαπάνες των γυναικών εν μέσω lockdown, έδειξε ότι οι Βρετανίδες ήταν εκείνες που έκαναν τις μεγαλύτερες αλλαγές στον τομέα της περιποίησης, τα τελευταία χρόνια.
Όπως αναφέρουν και οι ίδιες, η πανδημία τις έκανε να καταλάβουν ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το εάν φορούν make-up ή όχι, ενώ οι καθημερινές τους συνήθειες, ακόμη και για να πάνε στο γραφείο, έχουν απλοποιηθεί κατά πολύ, με τις ίδιες να προτιμούν, πλέον, να φορούν απλώς λίγο ρουζ ή μάσκαρα.
Από το 2019, έχει παρατηρηθεί, επίσης, πτώση 19% στις πωλήσεις make-up, με την πανδημία να αποτελεί μία από τις πολλές αιτίες της μείωσης αυτής, σύμφωνα με αναλύτρια της εταιρείας Kantar.
Πτώση, επίσης, σημειώθηκε και στις αγορές κραγιόν, καθώς η χρήση μάσκας και η τηλεργασία επέφερε 40% μείωση στις αγορές προϊόντων για τα χείλη.
Όπως συνεχίζει η ίδια: «Με τις οικονομικές δυσκολίες να γίνονται όλο και περισσότερο αισθητές στα πορτοφόλια των καταναλωτών, οι τελευταίοι προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους, μειώνοντας τα έξοδα για καλλυντικά, όπως το make-up ή οι βαφές μαλλιών».
Ωστόσο, όπως υποστηρίζει, δεν παρατηρείται παρόμοια τάση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος, καθώς η ενυδάτωση του σώματος αποτέλεσε σημαντική ρουτίνα, λόγω της συχνής χρήσης αντισηπτικών.
Οι τάσεις
Σε γενικές γραμμές, μετά την πανδημία, παρατηρήθηκε η τάση οι καταναλωτές να δαπανούν, κυρίως, σε προϊόντα που θεωρούν ότι θα τους κάνουν καλό στο δέρμα, αποφεύγοντας, έτσι, τα περιττά έξοδα.
Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές, αντί να μειώσουν τις δαπάνες τους, στράφηκαν στην αγορά διαφορετικών προϊόντων, με πολλούς να προτιμούν προϊόντα για τα μάτια, καθώς θεώρησαν ότι η χρήση μάσκας τόνιζε σημαντικά την περιοχή των ματιών.
Ακόμη, η τηλεργασία και η αλλαγή της νοοτροπίας σχετικά με το τι φοράμε στο γραφείο οδήγησε την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, στη Μεγάλη Βρετανία, να αφαιρέσει τα ανδρικά κοστούμια από το «τυπικό» καλάθι του καταναλωτή.
Οι αλλαγές αυτές, μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, αποτελούν τη νέα πραγματικότητα. Το ερώτημα, όμως, που τίθεται, σήμερα, είναι εάν η νέα αυτή πραγματικότητα «ήρθε για να μείνει» ή εάν, με το πέρασμα του χρόνου, θα αλλάξει, ακολουθώντας τις νέες τάσεις της μόδας και τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Latest News
Τα τέσσερα νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής - Τι πιστεύουν οι πολίτες [γραφήματα]
Μεταξύ άλλων προβλέπεται η καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025 - Τι θα γίνει με το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Ο crypto επενδυτής που πλήρωσε 6 εκατ. για μία μπανάνα σχεδιάζει να την... φάει
Τι σχέση μπορεί να έχει μία μπανάνα με τα κρυπτονομίσματα αλλά και διάσημα έργα τέχνης που βγαίνουν στο σφυρί
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Οταν η μπανάνα είναι... έργο τέχνης πωλείται 6,2 εκατ. ευρώ
Στη δημοπρασία... κονταροχτυπήθηκαν επτά ενδιαφερόμενοι αγοραστές
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Σπάει ρεκόρ η αξία της μουσικής βιομηχανίας της Βρετανίας
Οι περιοδείες των σούπερ σταρ βοήθησαν την βρετανική μουσική βιομηχανία να φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ
Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Sotheby’s: 65,5 εκατ. δολ. για τα «Νούφαρα» του Μονέ
Η πώληση του έργου του Κλοντ Μονέ σε τιμή μεγαλύτερη από την αρχική ισοδυναμεί με μια σημαντική νίκη για τον οίκο δημοπρασιών Sotheby's
Με... ρυθμούς Snoop Dogg οι επιχειρηματικές συμβουλές στη Μάρθα Στιούαρτ
Ο διάσημος ράπερ έγινε επιχειρηματικός σύμβουλος της Μάρθα Στιούαρτ και της άλλαξε τη ζωή
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix