Επικίνδυνα πλησιάζει – και από γεωγραφικής άποψης – τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων με το εργοστάσιό της στο Γκρινχάιντε η αμερικανική Tesla του Ίλον Μασκ.
Σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του το περιοδικό Focus αναφέρει:
«Ήταν μόνο μια μικρή αναφορά, αλλά προκάλεσε σοκ στο τμήμα επικοινωνιών της BMW. Σε μια συγκριτική δοκιμή από την εφημερίδα “Autozeitung”, το Model 3 της Tesla επικράτησε πρόσφατα έναντι της BMW i4 – σε όλες τις σχετικές ηλεκτρικές κατηγορίες, καθώς και σε μερικές ακόμη.
Tesla vs BMW
»Δεν ήταν σε καμία περίπτωση η μόνη σύγκριση στην οποία η Tesla εμφανίζεται με εξαιρετικές επιδόσεις και ο ανταγωνισμός από τη Γερμανία φαντάζει μάλλον παλιομοδίτικος. Η Tesla εξακολουθεί να κερδίζει την BMW και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της. Όσον αφορά την αυτονομία, τα περισσότερα γερμανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να τα περιγράψει μία λέξη: ανεπαρκή.
»Για τις BMW, Daimler και Volkswagen ο κώδωνας του κινδύνου έχει ήδη σημάνει, καθώς το μοντέλο της Tesla είναι ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο μόλις πέντε ετών. (…) Βέβαια, τουλάχιστον για την ώρα, δεν τίθεται ακόμη ζήτημα κυριαρχίας. Και εάν ο αγώνας ταχύτητας που έχει ξεκινήσει δεν πετύχει, οι Γερμανοί μπορούν τουλάχιστον να παρηγορηθούν από το γεγονός ότι η Tesla είναι πλέον και Γερμανός κατασκευαστής. Οι “τρεις κολοσσοί” του κλάδου, BMW, Mercedes και Audi, έχουν γίνει πλέον τέσσερις», κλείνει το δημοσίευμα.
Βιωσιμότητα
Στο ίδιο πνεύμα κινείται και ένα δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της Handelsblatt, το οποίο επισημαίνει πως «τα κέρδη δισεκατομμυρίων για τις εταιρείες αυτοκινήτων και η βιωσιμότητα του μέλλοντος σε ό,τι αφορά τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα δεν πάνε μαζί. Οι απαραίτητοι πόροι για την παραγωγή αυτοκινήτων, η ανάγκη χώρων και το ζήτημα της ενέργειας είναι βαρύ φορτίο για τις επόμενες γενιές, ακόμη κι αν τα οχήματα του μέλλοντος γίνουν ηλεκτρικά. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί σε αδιέξοδο».
Πηγή: Deutsche Welle/ Χρύσα Βαχτσεβάνου
Latest News
Στάσιμος ο χριστουγεννιάτικος τζίρος στη Γερμανία
Μάλλον δεν επαληθεύονται οι ελπίδες του λιανεμπορίου για αυξημένο τζίρο τις ημέρες των εορτών. Πολλοί καταναλωτές έχουν χρήματα, αλλά διστάζουν να τα ξοδέψουν
Κερδίζουν έδαφος οι παλιές κονσόλες... Μπαίνουν στην πρίζα Nintendo και Play Station
Το γερασμένο hardware εξακολουθεί να αποτελεί ισχύ για εταιρείες που κατασκευάζουν βιντειοπαιχνίδια όπως η Sony και η Nintendo
Alibaba με E-Mart εναντίον όλων - Νέος κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου στην Νότια Κορέα
Η Alibaba επιδιώκει να επεκτείνει το διεθνές αποτύπωμά της για να αντισταθμίσει την πιο αργή ανάπτυξή της εντός Κίνας
Πού κάνουν Χριστούγεννα οι εκατομμυριούχοι
Για εμάς του κοινούς θνητούς όλα αυτά μοιάζουν όνειρο θερινής νυκτός, αλλά οι περιγραφές των επαγγελματιών που βρίσκονται κοντά στους εκατομμυριούχους μας επιτρέπουν να ρίξουμε μια «κλεφτή» ματιά
Αλλαγή ώρας: Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι αν ο Τραμπ την σταματήσει
Αρχικά η αλλαγή ώρας εισήχθη ως μέτρο εξοικονόμησης ενέργειας, στις ΗΠΑ, και στους δύο Παγκόσμιους Πολέμους
Το Instagram φτιάχνει πια τις λίστες του Άγιου Βασίλη
Η οικονομική πίεση από τα social media και δη, το Intagram, μπορεί να αλλάξουν την αντίληψη κάποιων για την εορταστική περίοδο
Αρκτική: Ο κόσμος θέλει τα πολικά ορυκτά, αλλά ποιος θα εργαστεί σε μια παγωμένη ερημιά;
Η κλιματική αλλαγή και η υποχώρηση των πάγων καθιστούν «πολύ ευκολότερη» την εξόρυξη στην παγωμένη Αρκτική
Πώς η Ινδία ξεπέρασε την Κίνα σε ΙΡΟ
Η Ινδία ξεπέρασε την Κίνα και βρίσκεται πίσω μόνο από τις ΗΠΑ σε χρήματα που συγκεντρώθηκαν από καταχωρίσεις εταιρειών
Αφήνει τις μαρίνες και επενδύει σε... σοκολάτες - Τι δείχνει η στροφή της Yildiz Holding
O τουρκικός όμιλος πίσω από τις σοκολάτες Godiva και τα μπισκότα McVitie θα επικεντρωθεί στις βασικές της επιχειρήσεις τροφίμων και λιανικής
«...σαν σοκολάτα»: Οι κολοσσοί τροφίμων επενδύουν σε εναλλακτικές του κακάο
Οι υψηλές τιμές των εμπορευμάτων ωθούν εταιρείες όπως την Mondelēz να αναζητήσουν λύσεις στο... εργαστήριο