Επικίνδυνα πλησιάζει – και από γεωγραφικής άποψης – τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων με το εργοστάσιό της στο Γκρινχάιντε η αμερικανική Tesla του Ίλον Μασκ.
Σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του το περιοδικό Focus αναφέρει:
«Ήταν μόνο μια μικρή αναφορά, αλλά προκάλεσε σοκ στο τμήμα επικοινωνιών της BMW. Σε μια συγκριτική δοκιμή από την εφημερίδα “Autozeitung”, το Model 3 της Tesla επικράτησε πρόσφατα έναντι της BMW i4 – σε όλες τις σχετικές ηλεκτρικές κατηγορίες, καθώς και σε μερικές ακόμη.
Tesla vs BMW
»Δεν ήταν σε καμία περίπτωση η μόνη σύγκριση στην οποία η Tesla εμφανίζεται με εξαιρετικές επιδόσεις και ο ανταγωνισμός από τη Γερμανία φαντάζει μάλλον παλιομοδίτικος. Η Tesla εξακολουθεί να κερδίζει την BMW και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της. Όσον αφορά την αυτονομία, τα περισσότερα γερμανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να τα περιγράψει μία λέξη: ανεπαρκή.
»Για τις BMW, Daimler και Volkswagen ο κώδωνας του κινδύνου έχει ήδη σημάνει, καθώς το μοντέλο της Tesla είναι ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο μόλις πέντε ετών. (…) Βέβαια, τουλάχιστον για την ώρα, δεν τίθεται ακόμη ζήτημα κυριαρχίας. Και εάν ο αγώνας ταχύτητας που έχει ξεκινήσει δεν πετύχει, οι Γερμανοί μπορούν τουλάχιστον να παρηγορηθούν από το γεγονός ότι η Tesla είναι πλέον και Γερμανός κατασκευαστής. Οι “τρεις κολοσσοί” του κλάδου, BMW, Mercedes και Audi, έχουν γίνει πλέον τέσσερις», κλείνει το δημοσίευμα.
Βιωσιμότητα
Στο ίδιο πνεύμα κινείται και ένα δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της Handelsblatt, το οποίο επισημαίνει πως «τα κέρδη δισεκατομμυρίων για τις εταιρείες αυτοκινήτων και η βιωσιμότητα του μέλλοντος σε ό,τι αφορά τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα δεν πάνε μαζί. Οι απαραίτητοι πόροι για την παραγωγή αυτοκινήτων, η ανάγκη χώρων και το ζήτημα της ενέργειας είναι βαρύ φορτίο για τις επόμενες γενιές, ακόμη κι αν τα οχήματα του μέλλοντος γίνουν ηλεκτρικά. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί σε αδιέξοδο».
Πηγή: Deutsche Welle/ Χρύσα Βαχτσεβάνου
Latest News
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της