
Επικίνδυνα πλησιάζει – και από γεωγραφικής άποψης – τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων με το εργοστάσιό της στο Γκρινχάιντε η αμερικανική Tesla του Ίλον Μασκ.
Σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του το περιοδικό Focus αναφέρει:
«Ήταν μόνο μια μικρή αναφορά, αλλά προκάλεσε σοκ στο τμήμα επικοινωνιών της BMW. Σε μια συγκριτική δοκιμή από την εφημερίδα “Autozeitung”, το Model 3 της Tesla επικράτησε πρόσφατα έναντι της BMW i4 – σε όλες τις σχετικές ηλεκτρικές κατηγορίες, καθώς και σε μερικές ακόμη.
Tesla vs BMW
»Δεν ήταν σε καμία περίπτωση η μόνη σύγκριση στην οποία η Tesla εμφανίζεται με εξαιρετικές επιδόσεις και ο ανταγωνισμός από τη Γερμανία φαντάζει μάλλον παλιομοδίτικος. Η Tesla εξακολουθεί να κερδίζει την BMW και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της. Όσον αφορά την αυτονομία, τα περισσότερα γερμανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να τα περιγράψει μία λέξη: ανεπαρκή.
»Για τις BMW, Daimler και Volkswagen ο κώδωνας του κινδύνου έχει ήδη σημάνει, καθώς το μοντέλο της Tesla είναι ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο μόλις πέντε ετών. (…) Βέβαια, τουλάχιστον για την ώρα, δεν τίθεται ακόμη ζήτημα κυριαρχίας. Και εάν ο αγώνας ταχύτητας που έχει ξεκινήσει δεν πετύχει, οι Γερμανοί μπορούν τουλάχιστον να παρηγορηθούν από το γεγονός ότι η Tesla είναι πλέον και Γερμανός κατασκευαστής. Οι “τρεις κολοσσοί” του κλάδου, BMW, Mercedes και Audi, έχουν γίνει πλέον τέσσερις», κλείνει το δημοσίευμα.
Βιωσιμότητα
Στο ίδιο πνεύμα κινείται και ένα δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της Handelsblatt, το οποίο επισημαίνει πως «τα κέρδη δισεκατομμυρίων για τις εταιρείες αυτοκινήτων και η βιωσιμότητα του μέλλοντος σε ό,τι αφορά τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα δεν πάνε μαζί. Οι απαραίτητοι πόροι για την παραγωγή αυτοκινήτων, η ανάγκη χώρων και το ζήτημα της ενέργειας είναι βαρύ φορτίο για τις επόμενες γενιές, ακόμη κι αν τα οχήματα του μέλλοντος γίνουν ηλεκτρικά. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί σε αδιέξοδο».
Πηγή: Deutsche Welle/ Χρύσα Βαχτσεβάνου


Latest News

Xειρόφρενο Κia στις αυξήσεις τιμών λόγω δασμών - Η ανησυχία για τα ανταλλακτικά
Τα εξαρτήματα εγείρουν ένα δύσκολο και περίπλοκο ζήτημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η νοτιοκορεατική Kia

Χοντραίνει η κόντρα Τραμπ - Πάουελ - Την απόλυσή του εξετάζει ο Λευκός Οίκος
Τι είπε ο οικονομικός σύμβουλος του Λευκού Οίκου σε ερώτηση δημοσιογράφου

Οι ΜμΕ στις αμερικανικές Τσαινατάουν «πληρωνουν» το μάρμαρο των δασμών Τραμπ
Οι κάτοικοι της Τσαϊνατάουν στο Κάτω Μανχάταν ξοδεύουν κάθε χρόνο 1,15 δισ. δολάρια σε προϊόντα και υπηρεσίες λιανικής πώλησης

Αμερικανικό σκάκι στην Ουκρανία: Ποιες επαρχίες «περνούν» στη Ρωσία - Χαλάρωση των κυρώσεων
Τι ειπώθηκε στο Παρίσι και πώς αντιδρούν Κίεβο και Μόσχα

Ιαπωνία: Δεν παρεμβαίνει για να υποτιμήσει το γεν
Ενδεχόμενη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών ΗΠΑ και Ιαπωνίας

Ο χρυσός παίρνει τον δρόμο της... επιστροφής - Γιατί «εγκαταλείπει» τη Νέα Υόρκη
Ο χρυσός καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο

Μείωση 1,1% στα δημοσιονομικά έσοδα της Κίνας το α΄ τρίμηνο 2025
Τα δημοσιονομικά έσοδα για την Κίνα κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου ανήλθαν συνολικά σε 821,54 δισ. δολάρια

Moody’s: Αυξάνει τις προβλέψεις για αθετήσεις πληρωμών
Κατά το πρώτο τρίμηνο, σημειώθηκαν 27 αθετήσεις πληρωμών, έναντι 38 την ίδια περίοδο πέρυσι

Ο Τραμπ δηλώνει απρόθυμος να συνεχίσει να αυξάνει τους δασμούς στην Κίνα - Τι είπε για TikTok
Ο Τραμπ μιλώντας σε δημοσιογράφους υπαινίχθηκε ότι έχουν γίνει προσπάθειες προσέγγισης της Κίνας για συνομιλίες

Το εγκώμιο Πάουελ «έπλεξε» ο Βιλεροούα - «Ένας υποδειγματικός κεντρικός τραπεζίτης»
«Ένας κεντρικός τραπεζίτης πρέπει να λέει την αλήθεια ανεξάρτητα και αυτό έκανε ... Χαιρετίζω τον επαγγελματισμό και το θάρρος του.» είπε ο Βιλερουά