Επικίνδυνα πλησιάζει – και από γεωγραφικής άποψης – τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων με το εργοστάσιό της στο Γκρινχάιντε η αμερικανική Tesla του Ίλον Μασκ.
Σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του το περιοδικό Focus αναφέρει:
«Ήταν μόνο μια μικρή αναφορά, αλλά προκάλεσε σοκ στο τμήμα επικοινωνιών της BMW. Σε μια συγκριτική δοκιμή από την εφημερίδα “Autozeitung”, το Model 3 της Tesla επικράτησε πρόσφατα έναντι της BMW i4 – σε όλες τις σχετικές ηλεκτρικές κατηγορίες, καθώς και σε μερικές ακόμη.
Tesla vs BMW
»Δεν ήταν σε καμία περίπτωση η μόνη σύγκριση στην οποία η Tesla εμφανίζεται με εξαιρετικές επιδόσεις και ο ανταγωνισμός από τη Γερμανία φαντάζει μάλλον παλιομοδίτικος. Η Tesla εξακολουθεί να κερδίζει την BMW και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της. Όσον αφορά την αυτονομία, τα περισσότερα γερμανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να τα περιγράψει μία λέξη: ανεπαρκή.
»Για τις BMW, Daimler και Volkswagen ο κώδωνας του κινδύνου έχει ήδη σημάνει, καθώς το μοντέλο της Tesla είναι ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο μόλις πέντε ετών. (…) Βέβαια, τουλάχιστον για την ώρα, δεν τίθεται ακόμη ζήτημα κυριαρχίας. Και εάν ο αγώνας ταχύτητας που έχει ξεκινήσει δεν πετύχει, οι Γερμανοί μπορούν τουλάχιστον να παρηγορηθούν από το γεγονός ότι η Tesla είναι πλέον και Γερμανός κατασκευαστής. Οι “τρεις κολοσσοί” του κλάδου, BMW, Mercedes και Audi, έχουν γίνει πλέον τέσσερις», κλείνει το δημοσίευμα.
Βιωσιμότητα
Στο ίδιο πνεύμα κινείται και ένα δημοσίευμα στην ιστοσελίδα της Handelsblatt, το οποίο επισημαίνει πως «τα κέρδη δισεκατομμυρίων για τις εταιρείες αυτοκινήτων και η βιωσιμότητα του μέλλοντος σε ό,τι αφορά τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα δεν πάνε μαζί. Οι απαραίτητοι πόροι για την παραγωγή αυτοκινήτων, η ανάγκη χώρων και το ζήτημα της ενέργειας είναι βαρύ φορτίο για τις επόμενες γενιές, ακόμη κι αν τα οχήματα του μέλλοντος γίνουν ηλεκτρικά. Αυτό το μονοπάτι οδηγεί σε αδιέξοδο».
Πηγή: Deutsche Welle/ Χρύσα Βαχτσεβάνου
Latest News
Πώς η πολιτική Τραμπ θα επηρεάσει την Ευρώπη - Η συζήτηση Χατζημηνά με την Gillian Tett (FT)
Οι τεταμένες σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας - Ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στην Ελλάδα
«Καμπανάκι» Βιλερουά: Η εκλογή Τραμπ απειλεί την παγκόσμια οικονομία
Ο Γάλλος τραπεζίτης Βιλερουά εκτιμά ότι η επιστροφή Τραμπ μπορεί να επαναφέρει τον πληθωρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η σφήνα της οικογένειας Ito στην εξαγορά της ιαπωνικής 7-Eleven
Η μητρική της 7-Eleven στοχεύει στην απόσχιση της επιχείρησης σούπερ μάρκετ και άλλων περίπου 30 «μη βασικών» μονάδων - Ποιος θα τις εξαγοράσει
«Ποτέ μην ποντάρετε εναντίον του Ίλον» - Γιατί οι διαφημιστές επιστρέφουν στο Χ
Ορισμένα brands επωνυμίες στις ΗΠΑ είχαν εγκαταλείψει το X λόγω ανησυχιών αλλά τώρα επιζητούν την εύνοια του Ίλον Μασκ
Πώς έγινε η Lululemon ένα από τα πιο δημοφιλή athleisure brands
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Πώς τα ακριβά τυριά έγιναν αγαπημένος στόχος εγκληματιών
Τα ακριβά τυριά έχουν μετατραπεί σε θελκτικό στόχος για ληστές, καθώς το κόστος τους ανεβαίνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»