
H εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συμφώνησε να αγοράσει τα M/V Seaspan Manila και M/V Seaspan Melbourne και τα δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu έκαστο που κατασκευάστηκαν το 2007 και το 2005, αντίστοιχα. Τα πλοία θα αποκτηθούν έναντι συνολικού τιμήματος 37 εκατ. δολ. Η εταιρεία θα αναλάβει και τις υπάρχουσες συμφωνίες ναύλωσης των πλοίων. Και οι δύο εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με ίδια κεφάλαια της εταιρείας.
– Το M/V Seaspan Manila αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουλίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Φεβρουάριο του 2025 με ναύλο στα 20.250 δολ ανά ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, με βάση τον δείκτη CONTEX με κατώτατο όριο 13.000 δολ την ημέρα και ανώτατο όριο 21.000 δολ ανά ημέρα μέχρι το τέλος της περιόδου ναύλωσης.
-Το M/V Seaspan Melbourne αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουνίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Μάρτιο του 2025 με ναύλο 19.000 δολ την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι οι νέες ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να συνεισφέρουν πάνω από περίπου 20 δολ στα EBITDA της Euroseas. Μετά την παράδοση των παραπάνω πλοίων, θα έχουμε ένα στόλο δεκαοκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο νερό και ένα πρόγραμμα κατασκευής επτά νεότευκτων containerships που αναμένεται να ολοκληρωθούν μεταξύ του πρώτου τρίμηνου του 2023 και το δεύτερου τρίμηνου του 2024.


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί