
H εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συμφώνησε να αγοράσει τα M/V Seaspan Manila και M/V Seaspan Melbourne και τα δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu έκαστο που κατασκευάστηκαν το 2007 και το 2005, αντίστοιχα. Τα πλοία θα αποκτηθούν έναντι συνολικού τιμήματος 37 εκατ. δολ. Η εταιρεία θα αναλάβει και τις υπάρχουσες συμφωνίες ναύλωσης των πλοίων. Και οι δύο εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με ίδια κεφάλαια της εταιρείας.
– Το M/V Seaspan Manila αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουλίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Φεβρουάριο του 2025 με ναύλο στα 20.250 δολ ανά ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, με βάση τον δείκτη CONTEX με κατώτατο όριο 13.000 δολ την ημέρα και ανώτατο όριο 21.000 δολ ανά ημέρα μέχρι το τέλος της περιόδου ναύλωσης.
-Το M/V Seaspan Melbourne αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουνίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Μάρτιο του 2025 με ναύλο 19.000 δολ την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι οι νέες ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να συνεισφέρουν πάνω από περίπου 20 δολ στα EBITDA της Euroseas. Μετά την παράδοση των παραπάνω πλοίων, θα έχουμε ένα στόλο δεκαοκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο νερό και ένα πρόγραμμα κατασκευής επτά νεότευκτων containerships που αναμένεται να ολοκληρωθούν μεταξύ του πρώτου τρίμηνου του 2023 και το δεύτερου τρίμηνου του 2024.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ