H εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συμφώνησε να αγοράσει τα M/V Seaspan Manila και M/V Seaspan Melbourne και τα δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu έκαστο που κατασκευάστηκαν το 2007 και το 2005, αντίστοιχα. Τα πλοία θα αποκτηθούν έναντι συνολικού τιμήματος 37 εκατ. δολ. Η εταιρεία θα αναλάβει και τις υπάρχουσες συμφωνίες ναύλωσης των πλοίων. Και οι δύο εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με ίδια κεφάλαια της εταιρείας.
– Το M/V Seaspan Manila αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουλίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Φεβρουάριο του 2025 με ναύλο στα 20.250 δολ ανά ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, με βάση τον δείκτη CONTEX με κατώτατο όριο 13.000 δολ την ημέρα και ανώτατο όριο 21.000 δολ ανά ημέρα μέχρι το τέλος της περιόδου ναύλωσης.
-Το M/V Seaspan Melbourne αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουνίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Μάρτιο του 2025 με ναύλο 19.000 δολ την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι οι νέες ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να συνεισφέρουν πάνω από περίπου 20 δολ στα EBITDA της Euroseas. Μετά την παράδοση των παραπάνω πλοίων, θα έχουμε ένα στόλο δεκαοκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο νερό και ένα πρόγραμμα κατασκευής επτά νεότευκτων containerships που αναμένεται να ολοκληρωθούν μεταξύ του πρώτου τρίμηνου του 2023 και το δεύτερου τρίμηνου του 2024.
Latest News
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι