H εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas, του Αριστείδη Πίττα που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συμφώνησε να αγοράσει τα M/V Seaspan Manila και M/V Seaspan Melbourne και τα δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 4.250 teu έκαστο που κατασκευάστηκαν το 2007 και το 2005, αντίστοιχα. Τα πλοία θα αποκτηθούν έναντι συνολικού τιμήματος 37 εκατ. δολ. Η εταιρεία θα αναλάβει και τις υπάρχουσες συμφωνίες ναύλωσης των πλοίων. Και οι δύο εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με ίδια κεφάλαια της εταιρείας.
– Το M/V Seaspan Manila αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουλίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Φεβρουάριο του 2025 με ναύλο στα 20.250 δολ ανά ημέρα έως τον Απρίλιο του 2024 και, στη συνέχεια, με βάση τον δείκτη CONTEX με κατώτατο όριο 13.000 δολ την ημέρα και ανώτατο όριο 21.000 δολ ανά ημέρα μέχρι το τέλος της περιόδου ναύλωσης.
-Το M/V Seaspan Melbourne αναμένεται να παραδοθεί στην Εταιρεία εντός του Ιουνίου 2022 και έχει σύμβαση ναύλωσης έως τον Μάρτιο του 2025 με ναύλο 19.000 δολ την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι οι νέες ναυλώσεις των δυο πλοίων αναμένεται να συνεισφέρουν πάνω από περίπου 20 δολ στα EBITDA της Euroseas. Μετά την παράδοση των παραπάνω πλοίων, θα έχουμε ένα στόλο δεκαοκτώ πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο νερό και ένα πρόγραμμα κατασκευής επτά νεότευκτων containerships που αναμένεται να ολοκληρωθούν μεταξύ του πρώτου τρίμηνου του 2023 και το δεύτερου τρίμηνου του 2024.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη