
Στις διαφωνίες που υπάρχουν μεταξύ των χωρών-μελών της ΕΕ σχετικά με τις κυρώσεις πετρελαίου εναντίον της Ρωσίας αναφέρεται ρεπορτάζ της Süddeutsche Zeitung.
H εφημερίδα επισημαίνει πως «Τα σημαντικότερα σημεία διαμάχης είναι οι μεταβατικές περίοδοι για το εμπάργκο πετρελαίου και η απαγόρευση στις ναυτιλιακές εταιρείες της ΕΕ να μεταφέρουν την πρώτη ύλη με δεξαμενόπλοια σε άλλους πελάτες». Και λίγο παρακάτω γράφει και για τη στάση της Ελλάδας … « Η πρόταση είναι αμφιλεγόμενη μεταξύ των πρεσβευτών της ΕΕ.
Ο Έλληνας εκπρόσωπος διαμαρτύρεται για τη μεγάλη πίεση που ασκείται στη ναυτιλία της χώρας του και προειδοποιεί ότι για παράδειγμα, Ασιάτες αντίπαλοι θα μπορούσαν να πάρουν τις παραγγελίες και να είναι αυτοί που θα γελάσουν τελευταίοι.
Η Αθήνα αντιστάθηκε ήδη στο πέμπτο πακέτο κυρώσεων τον Απρίλιο για τους αυστηρούς κανόνες για τα λιμάνια και τα πλοία. Τότε η Κομισιόν ήθελε να επιβάλει απαγόρευση εισόδου ρωσικών πλοίων, αλλά λόγω της αντίστασης από την Ελλάδα, αυτό περιορίστηκε σε μια απαγόρευση για πλοία που φέρουν ρωσική σημαία. Αυτό μειώνει κατά πολύ τις συνέπειες, επειδή πολλά πλοία που ανήκουν σε Ρώσους φέρουν σημαίες ξένων χωρών».
Πηγή: DW


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.