Στις διαφωνίες που υπάρχουν μεταξύ των χωρών-μελών της ΕΕ σχετικά με τις κυρώσεις πετρελαίου εναντίον της Ρωσίας αναφέρεται ρεπορτάζ της Süddeutsche Zeitung.
H εφημερίδα επισημαίνει πως «Τα σημαντικότερα σημεία διαμάχης είναι οι μεταβατικές περίοδοι για το εμπάργκο πετρελαίου και η απαγόρευση στις ναυτιλιακές εταιρείες της ΕΕ να μεταφέρουν την πρώτη ύλη με δεξαμενόπλοια σε άλλους πελάτες». Και λίγο παρακάτω γράφει και για τη στάση της Ελλάδας … « Η πρόταση είναι αμφιλεγόμενη μεταξύ των πρεσβευτών της ΕΕ.
Ο Έλληνας εκπρόσωπος διαμαρτύρεται για τη μεγάλη πίεση που ασκείται στη ναυτιλία της χώρας του και προειδοποιεί ότι για παράδειγμα, Ασιάτες αντίπαλοι θα μπορούσαν να πάρουν τις παραγγελίες και να είναι αυτοί που θα γελάσουν τελευταίοι.
Η Αθήνα αντιστάθηκε ήδη στο πέμπτο πακέτο κυρώσεων τον Απρίλιο για τους αυστηρούς κανόνες για τα λιμάνια και τα πλοία. Τότε η Κομισιόν ήθελε να επιβάλει απαγόρευση εισόδου ρωσικών πλοίων, αλλά λόγω της αντίστασης από την Ελλάδα, αυτό περιορίστηκε σε μια απαγόρευση για πλοία που φέρουν ρωσική σημαία. Αυτό μειώνει κατά πολύ τις συνέπειες, επειδή πολλά πλοία που ανήκουν σε Ρώσους φέρουν σημαίες ξένων χωρών».
Πηγή: DW
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International