Με τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες να εντείνονται, η εταιρεία Kraft Heinz χρησιμοποιεί το metaverse, ώστε να μεταφέρει τα προϊόντας της πιο γρήγορα στα ράφια.
Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε μια συμφωνία με τη Microsoft για να βοηθήσει στη διασφάλιση της εφοδιαστικής της αλυσίδας, μεταξύ άλλων, χρησιμοποιώντας αυτοματισμό για την επιτάχυνση των λειτουργιών και την αναπαραγωγή των εγκαταστάσεων της εταιρείας στο διαδίκτυο.
Όπως αναφέρει το CNN, η Kraft δημιούργησε «ψηφιακά δίδυμα» στο metaverse που επιτρέπουν στην εταιρεία να λύνει προβλήματα εικονικά. Η τακτική θα βοηθήσει την Kraft να μεταφέρει τα προϊόντα της στα παντοπωλεία πιο γρήγορα και να διασφαλίσει ότι τα εργοστάσια λειτουργούν όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά.
«Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας σε… αυτό που ονομάζουμε βιομηχανικό μετασύμπαν», δήλωσε η Λορίν Μπαρντίν, CTO της Microsoft Industry Solutions. «Αυτό σημαίνει ότι η Kraft Heinz θα μπορεί να βάλει τα προϊόντα της… στα χέρια των καταναλωτών πιο γρήγορα».
Η συμφωνία, για την οποία η Kraft είπε ότι είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές της επενδύσεις, «αυξάνει την αξιοπιστία μας», δήλωσε από την πλευρά του Κάρλος Άμπραμς Ριβέρα, Πρόεδρος της Kraft Heinz της Βόρειας Αμερικής, προσθέτοντας ότι θα βοηθήσει να «βεβαιωθούμε ότι είμαστε εκεί όποτε μας χρειαστείτε. .. ανεξάρτητα από την κατάσταση που περνά ο κόσμος».