Στο ηλιόλουστο Μαϊάμι έφτασε η Φόρμουλα 1 προσελκύοντας τεράστιο ενδιαφέρον από κοινό και celebrities, γεγονός που επιβεβαιώνει την υψηλή δημοτικότητα που έχει και στις ΗΠΑ το ύψους 2 δισ. δολαρίων πρωτάθλημα.
Τα εισιτήρια για το νέο Hard Rock Stadium (η κατασκευή του οποίου κόστισε περίπου 40 εκατ. δολάρια) έχουν γίνει ανάρπαστα, όμως στην δευτερογενή αγορά λέγεται πως για τους πολύ τυχερούς και αποφασισμένους ένα εισιτήριο –αν βέβαια βρεθεί- φτάνει και ξεπερνά τα 25.000 δολάρια. Σημειωτέον πως η αρχική τιμή για τα εισιτήρια κυμαινόταν στα 2.179 δολάρια και έφτανε έως τα 7.200 δολάρια για τις προνομιούχες θέσεις.
Την ίδια ώρα ο ξενοδοχειακός κλάδος κάνει κυριολεκτικά χρυσές δουλειές, μετά τα δύσκολα χρόνια της πανδημίας. Τα μεγάλα ξενοδοχεία ανέβασαν τις τιμές με αποτέλεσμα οι σουίτες να κυμαίνονται στα 100.οοο με 125.000 δολάρια τη βραδιά και όλα τα δωμάτια να έχουν «κλειστεί» εδώ και καιρό. Αντιστοίχως τα γαλάζια νερά της πόλης έχουν γεμίσει από σούπερ γιοτ.
Ραντεβού στις πίστες και στα πάρτι
Δεν είναι άλλωστε μόνο ο ίδιος ο αγώνας της Κυριακής. Για τους celebrities του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας, όπως ο Michael Jordan, ο LeBron James, ο Tom Brady, οι αδελφές Williams, ο Pharrell Williams, ο Snoop Dogg και ο Travis Scott το ραντεβού στη Φλόριντα είναι μια γνήσια αφορμή για ξεφάντωμα με τις προσκλήσεις για τα after parties να είναι εξίσου δυσεύρετες.
Τα νυχτερινά κλαμπ έχουν διασφαλίσει μερικούς από τους γνωστότερους DJs της διεθνούς σκηνής (όπως ο Tiesto και ο Diplo) με αποτέλεσμα τα τραπέζια να ξεκινούν από τα 100.000 δολάρια. Αντιστοίχως στα εστιατόρια βραβευμένοι σεφ έχουν προσκληθεί για να φροντίσουν τους υψηλούς καλεσμένους προσφέροντας δείπνα, όπου το πιάτο μπορεί να φτάνει και τα 3.000 δολάρια.
Υπολογίζεται πως στην πόλη έχουν συρρεύσει πάνω από 300.000 φαν της F1, μαζί με σπόνσορες, επιχειρηματίες και celebrities. Αναλυτές δε, εκτιμούν πως η συνολική δαπάνη για το event θα ξεπεράσει την συνήθως χρυσή διοργάνωση του αμερικανικού Super Bowl.
Οι διοργανωτές και οι τοπικοί φορείς υπολογίζουν πως το συνολικό οικονομικό κέρδος για την πόλη θα κυμανθεί στα 400 εκατ. δολάρια.
Αυξανόμενη δημοτικότητα στις ΗΠΑ
Η δημοτικότητα της F1 στο κοινό δικαιολογεί, εξάλλου, το ράλι του Μαϊάμι. Σύμφωνα με το ESPN, ένα χρόνο πριν, 949.000 Αμερικανοί παρακολούθησαν τα ράλι του πρωταθλήματος, ένα νούμερο που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 54% σε σχέση με το 2020. Αντιστοίχως φέτος, οι τέσσερις πρώτοι αγώνες της F1 έχουν προσελκύσει κατά μέσο όρο 1,1 εκατ. τηλεθεατές, ήτοι μια αύξηση κατά 22% σε σχέση με τους αντίστοιχους τέσσερις πρώτους αγώνες του 2021.
Στο Circuit of the Americas, στο Όστιν του Τέξας, για το Grand Prix του 2021, 400.000 οπαδοί γέμισαν ασφυκτικά το στάδιο. Ένα νούμερο που αποτέλεσε νέο ρεκόρ για οποιονδήποτε αγώνα της Φόρμουλα 1 μέχρι τότε. Επομένως ήταν λογικό και επόμενο να προστεθεί ο σταθμός στο Μαϊάμι, αλλά και όχι μόνο. Από το 2023 στις πίστες της F1 θα προστεθεί και το Λας Βέγκας.
«Για μας, από οικονομική άποψη, το Μαϊάμι είναι μια εξαιρετική διοργάνωση. Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες στις ΗΠΑ» σχολίασε ο Γκρεγκ Μάφεϊ, ο CEO της Liberty Media, της μητρικής της F1.
Σημειωτέον πως πριν λίγες ημέρες η Liberty Media ανακοίνωσε εξαιρετικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους, με διπλάσια έσοδα σε ετήσια βάση στα 360 εκατ. δολάρια.
Σημειωτέον πως βασικός σπόνσορας της διοργάνωσης είναι το ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων της Crypto.com, που έχει δώσει και το όνομα του στην διοργάνωση, ήτοι Crypto.com Miami Grand Prix.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου