
Οι δαπάνες για την Ημέρα της Μητέρας αναμένεται να ανέλθουν συνολικά σε 31,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αυξημένες κατά 13% από το 2021, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών που δημοσιεύτηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) και την Prosper Insights & Analytics.
Περίπου το 84% των ενηλίκων των ΗΠΑ αναμένεται να γιορτάσει την Ημέρα της Μητέρας. Η μέση καταναλωτική δαπάνη προβλέπεται να είναι 245,76 δολάρια, ποσό ρεκόρ για τη συγκεκριμένη γιορτή, αυξημένη κατά 11% από πέρυσι και κατά 25% σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την πανδημία του 2019. «Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να βρουν αξέχαστους τρόπους για να τιμήσουν τις μητέρες τους και άλλες σημαντικές γυναίκες στη ζωή τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κάτι παραπάνω», δήλωσε ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF.
Οι παραλήπτες της Ημέρας της Μητέρας αναζητούν περισσότερα δώρα
Μετά την πανδημία, οι μητέρες και όσες γιορτάζουν τη γιορτή της μαμάς φέτος αναζητούν περισσότερα από φυσικά δώρα. Σε μια πρόσφατη έρευνα της Klaviyo, το 84% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε μια εμπειρία αυτή τη Γιορτή της Μητέρας αντί για απτά δώρα και 1 στις 5 μαμάδες ζήτησε δωροεπιταγές. Σχεδόν το 40% των μαμάδων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να πάρουν το δικό τους δώρο για τη γιορτή της μητέρας με ρούχα, κοσμήματα και ομορφιά ως τα κορυφαία είδη που σχεδιάζουν να αγοράσουν οι μαμάδες.
Όσοι αγοράζουν κοσμήματα και κακομαθαίνουν τις μαμάδες με ιδιαίτερες εξόδους, όπως δείπνο ή brunch, αναμένεται να φτάσουν τον μέσο όρο των δαπανών φέτος και στις δύο κατηγορίες.
«Τα κοσμήματα παραμένουν μια διαχρονική επιλογή δώρου για την Ημέρα της Μητέρας και συνεχίζουν να κατακτούν ένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής της Prosper, Phil Rist .
«Σαράντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών σχεδιάζει να κάνει δώρο κοσμήματα φέτος, από 34% το 2021 και η συνολική δαπάνη για κοσμήματα αναμένεται να φτάσει τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια».
Τα παραδοσιακά δώρα
Η έρευνα NRF και Prosper Insights & Analytics διαπίστωσε ότι το 39% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων, όπως Birchbox ή Stitch Fix. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την αγορά δώρου για την Ημέρα της Μητέρας με βάση την έρευνα καταναλωτών είναι η εύρεση ενός δώρου που είναι μοναδικό ή διαφορετικό (46%) και η εύρεση ενός δώρου που δημιουργεί μια ιδιαίτερη ανάμνηση (41%).


Latest News

Ράιαν Γκόσλινγκ: Από το οσκαρικό La La Land στο Star Wars
Μετά από μήνες συζητήσεων, ο σταρ του Χόλιγουντ Ράιαν Γκόσλινγκ συμφώνησε να πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη ταινία του franchise Star Wars.

Τι είναι Skinnytok και γιατί προσφεύγει το Παρίσι στην Κομισιόν
Το Skinnytok είναι μία νέα επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία τάση που κυριαρχεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

ΕΕ: Με δύο ογκολογικά φάρμακα ξεκίνησε η πρώτη κοινή αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας
Η κοινή αξιολόγηση θα είναι έτοιμη σε 30 μέρες από την χορήγηση άδειας κυκλοφορίας των φαρμάκων από την Επιτροπή

Γκαλερίστας στη Φλόριντα κατηγορείται για πώληση πλαστών έργων του Γουόρχολ
Ο Λέσλι Ρόμπερτς, ιδιοκτήτης της Miami Fine Art Gallery, που πωλούσε τους πλαστούς Άντι Γουόρχολ θα μπορούσε τώρα να περάσει μια δεκαετία πίσω από τα κάγκελα.

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC