
Οι δαπάνες για την Ημέρα της Μητέρας αναμένεται να ανέλθουν συνολικά σε 31,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αυξημένες κατά 13% από το 2021, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών που δημοσιεύτηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) και την Prosper Insights & Analytics.
Περίπου το 84% των ενηλίκων των ΗΠΑ αναμένεται να γιορτάσει την Ημέρα της Μητέρας. Η μέση καταναλωτική δαπάνη προβλέπεται να είναι 245,76 δολάρια, ποσό ρεκόρ για τη συγκεκριμένη γιορτή, αυξημένη κατά 11% από πέρυσι και κατά 25% σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την πανδημία του 2019. «Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να βρουν αξέχαστους τρόπους για να τιμήσουν τις μητέρες τους και άλλες σημαντικές γυναίκες στη ζωή τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κάτι παραπάνω», δήλωσε ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF.
Οι παραλήπτες της Ημέρας της Μητέρας αναζητούν περισσότερα δώρα
Μετά την πανδημία, οι μητέρες και όσες γιορτάζουν τη γιορτή της μαμάς φέτος αναζητούν περισσότερα από φυσικά δώρα. Σε μια πρόσφατη έρευνα της Klaviyo, το 84% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε μια εμπειρία αυτή τη Γιορτή της Μητέρας αντί για απτά δώρα και 1 στις 5 μαμάδες ζήτησε δωροεπιταγές. Σχεδόν το 40% των μαμάδων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να πάρουν το δικό τους δώρο για τη γιορτή της μητέρας με ρούχα, κοσμήματα και ομορφιά ως τα κορυφαία είδη που σχεδιάζουν να αγοράσουν οι μαμάδες.
Όσοι αγοράζουν κοσμήματα και κακομαθαίνουν τις μαμάδες με ιδιαίτερες εξόδους, όπως δείπνο ή brunch, αναμένεται να φτάσουν τον μέσο όρο των δαπανών φέτος και στις δύο κατηγορίες.
«Τα κοσμήματα παραμένουν μια διαχρονική επιλογή δώρου για την Ημέρα της Μητέρας και συνεχίζουν να κατακτούν ένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής της Prosper, Phil Rist .
«Σαράντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών σχεδιάζει να κάνει δώρο κοσμήματα φέτος, από 34% το 2021 και η συνολική δαπάνη για κοσμήματα αναμένεται να φτάσει τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια».
Τα παραδοσιακά δώρα
Η έρευνα NRF και Prosper Insights & Analytics διαπίστωσε ότι το 39% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων, όπως Birchbox ή Stitch Fix. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την αγορά δώρου για την Ημέρα της Μητέρας με βάση την έρευνα καταναλωτών είναι η εύρεση ενός δώρου που είναι μοναδικό ή διαφορετικό (46%) και η εύρεση ενός δώρου που δημιουργεί μια ιδιαίτερη ανάμνηση (41%).


Latest News

Χρόνος: Τελικά όλα είναι στο μυαλό;
Γιατί κάποιες μέρες ο χρόνος περνάει γρήγορα και κάποιες άλλες όχι; Και γιατί το αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά μεταξύ μας;

Πόσα χρήματα εξασφάλισε ο Ολυμπιακός από την ευρωπαϊκή του πορεία
Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην προκρίθηκε κόντρα στην Μπόντο Γκλιμτ, όμως πήρε μια σημαντική νίκη που τον φέρνει προ των πυλών του Champions League – Πόσα χρήματα εξασφάλισαν οι ερυθρόλευκοι από την ευρωπαϊκή τους πορεία…

«Οδύσσεια»: Και ο Ράιαν Χαρστ στο all-star cast του Κρίστοφερ Νόλαν
Η ταινία «Οδύσσεια» του Κίστοφερ Νόλαν βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι το 2026.

Οι σεναριογράφοι του «Dungeons & Dragons» παίρνουν τα ηνία της επερχόμενης ταινίας «Monopoly»
«Είναι οι τέλειοι ‘αρχιτέκτονες’ για αυτό το Monopoly», δήλωσε η Έριν Γουέστερμαν, συμπρόεδρος της Lionsgate Motion Picture Group, για τους Οι Τζον Φράνσις Ντέιλι και Τζόναθαν Γκόλντσταϊν

Στην κορυφή της Ευρώπης ο Εμμανουήλ Καραλής
Ο «Μανόλο» συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Ολλανδία

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες