Τη διανομή του Ούζου Μυτιλήνης VETO της ποτοποιίας Σπέντζα ξεκίνησε από 4 Μαΐου η εταιρεία Β.Σ. Καρούλιας.

To «OUZO VETO»

Η ποτοποιία Σπέντζα ιδρύθηκε το 1892 στην Πέργαμο της Μ. Ασίας από τον Γιώργη Σπέντζα (1η γενιά) και συνεχίστηκε το 1948 από τον Δημήτριο Σπέντζα (2η γενιά) στη Μυτιλήνη της Λέσβου, με την ονομασία “OUZO VETO” Μυτιλήνης.

Το 2004 ο Γιώργος Σπέντζας (3η γενιά) με βασικές αξίες την ποιότητα, την συνέπεια, την καινοτομία και το πάθος για πρόοδο και ανάπτυξη, πέτυχε την έγκριση της πρώτης πανελλαδικά επίσημης άδειας, από το Γενικό Χημείο του κράτους, για την εμφιάλωση και εμπορεία του ούζου σε μεταλλικούς περιέκτες. Tο 2013 ο γιός του Γιώργου, ο Δηµήτρης Σπέντζας, έχοντας ως παρακαταθήκη την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων της, µε καινοτόμες ιδέες και πνεύμα ανανέωσης συνεχίζει την παράδοση. Όλα αυτά τα χρόνια η ποτοποιία Σπέντζα συνδυάζει για την παραγωγή των προϊόντων της σύγχρονες μεθόδους και αξίες, με στόχο να προσφέρει συνεχώς τα καλύτερα προϊόντα στην ελληνική και παγκόσμια αγορά.

Η συνεργασία

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα αυτή συνεργασία της Β. Σ. Καρούλιας ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της, επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της για παροχή ποιοτικών προϊόντων και λύσεων στους επαγγελματίες της εστίασης, για όλη τη μέρα και για κάθε μέρα της εβδομάδας (24/7).

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Χρήστος Αργυρού, ανέφερε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την νέα προσθήκη στο διευρυμένο πλέον χαρτοφυλάκιό μας. Το OUZO VETO είναι ένα ποιοτικό και ανερχόμενο προϊόν, το οποίο μαζί με τα υπόλοιπα ούζα, τσίπουρα και αποστάγματα θα ολοκληρώσει τις επιλογές προς τους συνεργάτες μας τόσο στην επιτόπια, όσο και στη λιανική αγορά».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025