Με την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου, ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση του διαγωνισμού, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, για την αναβάθμιση των 14 παλαιών συρμών της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας. Πρόκειται για το ολικό λίφτινγκ της παλαιάς φουρνιάς συρμών, που μπήκαν στην κυκλοφορία τα έτη 1983-1985. Οι αναβαθμισμένοι συρμοί, με την σταδιακή τους επανακυκλοφορία, θα «κλείσουν» ένα μέρος από τις μεγάλες τρύπες που παρατηρούνται σήμερα στην κυκλοφορία του ηλεκτρικού, όπου οι συχνότητες παραμένουν στα 6-7 λεπτά, κατά τις ώρες αιχμής, ενώ το μέσο λειτουργεί στα όρια της δυναμικής του.
Ολοκληρώνοντας τη δεύτερη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, το Διοικητικό Συμβούλιο της Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. ανακήρυξε προσωρινό ανάδοχο την ισπανική εταιρεία Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA, μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού. Υπενθυμίζεται ότι στον διαγωνισμό συμμετείχε και η Alstom Transport SA.
Συρμοί 8ης παραλαβής
Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει, στο πλαίσιο των αναλυτικών προδιαγραφών και λειτουργικών απαιτήσεων, να παραδώσει τους 14 συρμούς της 8ηςπαραλαβής πλήρως αναβαθμισμένους και ικανούς για παραγωγική λειτουργία για τα επόμενα 25 χρόνια από την ολοκλήρωση της σύμβασης.
Ενδεικτικά, το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει την αντικατάσταση των παλαιών και ενεργοβόρων DCκινητήρων έλξης με σύγχρονους κινητήρες ACκαι του συστήματος έλξης, της περιστρεφόμενης γεννήτριας με σύγχρονη γεννήτρια στατικού τύπου, των αεροσυμπιεστών και του πνευματικού συστήματος, περιλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου των θυρών επιβατών.
Επιπρόσθετα, περιλαμβάνονται διευκολύνσεις των επιβατών ΑμεΑ (προσβάσιμοι συρμοί, τοποθέτηση ζωνών ασφαλείας για τα αμαξίδια) ενίσχυση της ενημέρωσης και του αισθήματος ασφάλειας των επιβατών (εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος καμερών και οθονών πληροφόρησης κοινού), συντήρηση του συστήματος κλιματισμού.
Ως προς το εσωτερικό και τις όψεις των συρμών, θα τοποθετηθούν νέο δάπεδο και πλευρικά τοιχώματα, θα γίνει αισθητική αναβάθμιση του εσωτερικού χώρου των επιβατών με αντικατάσταση παραθύρων, καθισμάτων, εγκατάσταση φωτισμού LED κ.ά.
Ο χρόνος παράδοσης του συμβατικού αντικειμένου ορίζεται στους 34 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης. Ωστόσο, η παράδοση των συρμών θα γίνεται τμηματικά, με τον πρώτο ανακαινισμένο συρμό να παραδίδεται στους 19 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, άλλους 4 στους 25 μήνες, 5 ακόμη στους 30 μήνες και τους εναπομείναντες 4 στους 34 μήνες.
Latest News
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Πώς θα χτιστεί το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ
Το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ – ΠΥΡΚΑΛ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα ΣΔΙΤ που έχουν προκηρυχθεί ποτέ στη χώρα