Με την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου, ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση του διαγωνισμού, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, για την αναβάθμιση των 14 παλαιών συρμών της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας. Πρόκειται για το ολικό λίφτινγκ της παλαιάς φουρνιάς συρμών, που μπήκαν στην κυκλοφορία τα έτη 1983-1985. Οι αναβαθμισμένοι συρμοί, με την σταδιακή τους επανακυκλοφορία, θα «κλείσουν» ένα μέρος από τις μεγάλες τρύπες που παρατηρούνται σήμερα στην κυκλοφορία του ηλεκτρικού, όπου οι συχνότητες παραμένουν στα 6-7 λεπτά, κατά τις ώρες αιχμής, ενώ το μέσο λειτουργεί στα όρια της δυναμικής του.
Ολοκληρώνοντας τη δεύτερη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, το Διοικητικό Συμβούλιο της Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε. ανακήρυξε προσωρινό ανάδοχο την ισπανική εταιρεία Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles SA, μετά από σχετική εισήγηση της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού. Υπενθυμίζεται ότι στον διαγωνισμό συμμετείχε και η Alstom Transport SA.
Συρμοί 8ης παραλαβής
Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει, στο πλαίσιο των αναλυτικών προδιαγραφών και λειτουργικών απαιτήσεων, να παραδώσει τους 14 συρμούς της 8ηςπαραλαβής πλήρως αναβαθμισμένους και ικανούς για παραγωγική λειτουργία για τα επόμενα 25 χρόνια από την ολοκλήρωση της σύμβασης.
Ενδεικτικά, το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει την αντικατάσταση των παλαιών και ενεργοβόρων DCκινητήρων έλξης με σύγχρονους κινητήρες ACκαι του συστήματος έλξης, της περιστρεφόμενης γεννήτριας με σύγχρονη γεννήτρια στατικού τύπου, των αεροσυμπιεστών και του πνευματικού συστήματος, περιλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου των θυρών επιβατών.
Επιπρόσθετα, περιλαμβάνονται διευκολύνσεις των επιβατών ΑμεΑ (προσβάσιμοι συρμοί, τοποθέτηση ζωνών ασφαλείας για τα αμαξίδια) ενίσχυση της ενημέρωσης και του αισθήματος ασφάλειας των επιβατών (εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος καμερών και οθονών πληροφόρησης κοινού), συντήρηση του συστήματος κλιματισμού.
Ως προς το εσωτερικό και τις όψεις των συρμών, θα τοποθετηθούν νέο δάπεδο και πλευρικά τοιχώματα, θα γίνει αισθητική αναβάθμιση του εσωτερικού χώρου των επιβατών με αντικατάσταση παραθύρων, καθισμάτων, εγκατάσταση φωτισμού LED κ.ά.
Ο χρόνος παράδοσης του συμβατικού αντικειμένου ορίζεται στους 34 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης. Ωστόσο, η παράδοση των συρμών θα γίνεται τμηματικά, με τον πρώτο ανακαινισμένο συρμό να παραδίδεται στους 19 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, άλλους 4 στους 25 μήνες, 5 ακόμη στους 30 μήνες και τους εναπομείναντες 4 στους 34 μήνες.
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας