
Το project ανάπτυξης ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου της Apple, αν και ποτέ δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, είναι γνωστό, σχετικά παλιό και αρκετό «ήσυχο» το τελευταίο διάστημα. Τόσο ήσυχο που αρκετοί πίστεψαν ότι απλά έσβησε.
Ωστόσο, μία πρόσληψη ήρθε να δημιουργήσει εκ νέου θόρυβο γύρω από το θέμα.
Την προηγούμενη εβδομάδα, το Bloomberg κυκλοφόρησε την είδηση ότι η Ντέσι Ουικάσεβιτς, ένα στέλεχος-βετεράνος της Ford, εντάχθηκε στην ομάδα ανάπτυξης οχημάτων της Apple. Η Ουικάσεβιτς αποτελεί τη μεγαλύτερη μεταγραφή στην Apple υπό τον σημερινό ηγέτη του τμήματος, Κέβιν Λιντς.
Για πολλούς αναλυτές αποτελεί επίσης το πιο σίγουρο σημάδι, εδώ και αρκετούς μήνες, ότι η Apple συνεχίζει να κάνει σχέδια στον τομέα των οχημάτων, χωρίς να πτοείται από μια σειρά αποτυχιών.
Οι αποχωρήσεις
Αξίζει να σημειωθεί ότι το project εμφάνιζε έντονη… ρευστότητα για περισσότερο από ένα χρόνο εν μέσω πολλών αποχωρήσεων στελεχών, με πιο αξιοσημείωτη αυτή του Νταγκ Φιλντ, ο οποίος διηύθυνε την επιχείρηση πριν αποχωρήσει τον Σεπτέμβριο. Ο Φιλντ είχε ξεκινήσει να εργάζεται στην Apple το 2008, έφυγε για την Tesla το 2013 και επέστρεψε στην Apple το 2018, σε μια δύσκολη περίοδο κατά την οποία η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο διέκοψε την ανάπτυξη αυτοκινήτων για να επικεντρωθεί στο λογισμικό αυτόνομης οδήγησης.
Τον Σεπτέμβριο ο Φιλντ αποφάσισε να μετακινηθεί στη Ford και να συμμετάσχει στην προσπάθεια μετασχηματισμού της ιστορικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε παραγωγό ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ήταν το τέταρτο στέλεχος που ηγήθηκε και στη συνέχεια εγκατέλειψε το πρόγραμμα ανάπτυξης οχημάτων της Apple σε μια περίοδο έξι ετών.
Οι αμφιβολίες που δεν επιβεβαιώνονται
Η αποχώρηση Φιλντ ήταν αυτή που άμεσα ενεργοποίησε τις αμφιβολίες σχετικά με τα «τετράτροχα» σχέδια της Apple. Ένα αυτοκίνητο είναι μια από τις λίγες μελλοντικές κατηγορίες προϊόντων που βρίσκονται υπό ανάπτυξη από τον τεχνολογικό γίγαντα του Κουπερτίνο της Καλιφόρνια και που οι περισσότεροι αναλυτές και επενδυτές συμφωνούν ότι δίνει στην εταιρεία την καλύτερη ευκαιρία για μελλοντική αύξηση εσόδων και κερδών.
Κάπως έτσι η Apple αποφάσισε να θέσει επικεφαλής του project ένα γνωστό στέλεχος της τεχνολογικής αγοράς: τον Λιντς, ο οποίος είχε ενταχθεί στην εταιρεία το 2013 προερχόμενος από την Adobe και ηγήθηκε της ανάπτυξης του λογισμικού και των λειτουργιών υγείας του Apple Watch.


Latest News

Το σχέδιο του Κρετίνσκι πίσω από εξαγορά της Daily Mail - Πώς σκοπεύει να την μεταμορφώσει
Η Royal Mail αναμένεται -εκτός απροόπτου- να περάσει στα χέρια του Τσέχου μεγιστάνα, Ντάνιελ Κρετίνσκι, στα τέλη Απριλίου

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Επένδυση 256 εκατ. ευρώ από την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas
Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Τουρκία ενέκρινε την πώληση της επιχείρησης τοπικής διανομής από την Stellantis στην Tofas

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα

Η βιομηχανία διατηρεί την ανοδική της τάση στην οικονομία της Κίνας
Η Κίνα είναι σίγουρη και ικανή να σταθεροποιήσει την εκτεταμένη βιομηχανική της οικονομία, δηλώνουν αξιωματούχοι της χώρας

Βιετνάμ: Ο «μοναδικός δεσμός» με τις ΗΠΑ – Οι ασκήσεις ισορροπίας
Το Βιετνάμ είναι από τις πρώτες χώρες που έσπευσαν να διαπραγματευτούν με τις ΗΠΑ τους δασμούς - Η επίσκεψη του Σι Τζινπίνγκ

Ιαπωνία: Εξετάζει παραχωρήσεις σε σόγια και ρύζι στις συνομιλίες για τους δασμούς των ΗΠΑ
Οι ΗΠΑ ανέβαλαν για 90 μέρες τους «αμοιβαίους δασμούς» 24% στα Ιαπωνικά προϊόντα, ενώ σε ισχύ είναι ο καθολικός δασμός 10% και 25% για τα αυτοκίνητα

H Volvo «λύνει το χειρόφρενο» των απολύσεων στις ΗΠΑ - Περικοπές 800 θέσεων εργασίας
Οι απολύσεις στη Volvo είναι η πιο πρόσφατη απάντηση από τη βιομηχανία αυτοκινήτων και φορτηγών που πλήττεται από τους δασμούς