
Βασικός κόμβος μεταφοράς ρωσικού φυσικού αερίου μέσω της Ουκρανίας προς την Ευρώπη τίθεται εκτός από το πρωί της Τετάρτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, ο Διαχειριστής του Συστήματος Μεταφοράς Αερίου της Ουκρανίας ανακοίνωσε ότι δεν μπορεί πλέον να γίνεται διαμετακόμιση ρωσικού φυσικού αερίου μέσω του κόμβου Sokhranivka από την Τετάρτη (7 το πρωί, τοπική ώρα).
Ωστόσο, σημειώνεται ότι είναι δυνατό το καύσιμο να επαναδρομολογηθεί μέσω ενός άλλου βασικού κόμβου εισόδου, επιτρέποντας την εκπλήρωση για προμήθεια ρωσικού αερίου σύμφωνα με τις συμβάσεις των ευρωπαϊκών κρατών. Πάντως, όπως σημείωνε το Bloomberg, δεν είναι σαφές ποιος είναι υπεύθυνος για τη λήψη αυτής της απόφασης.
Ukraine’s natural gas grid says Russian flows to Europe via a key entry point will stop from Wednesday as occupying forces disrupt operations at the compressor station https://t.co/LMPCjdTJET
— Bloomberg (@business) May 10, 2022
Το 1/3 του φυσικού αερίου που μεταφέρεται στην Ευρώπη περνούν από τον αγωγό
Η Sokhranivka και η Sudzha είναι δύο βασικά σημεία εισόδου στα σύνορα μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας που δέχονται ροές από την Gazprom για τη διαμετακόμιση φυσικού αερίου στην Ευρώπη. Την Τρίτη (10/5), το 27% των ροών περνούσε από τη Sokhranivka , με τις υπόλοιπες ροές να περνούν μέσω Sudzha.
Η Ουκρανία είχε προειδοποιήσει τη Ρωσία ότι οι ενέργειες των στρατευμάτων στην περιοχή του Λουγκάνσκ θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας που αφορά περίπου το ένα τρίτο του φυσικού αερίου που διέρχεται από τα εδάφη της προς την Ευρώπη. Πλέον αναφέρει ότι οι ενέργειες των ρωσικών δυνάμεων οδηγούν τον διαχειριστή του δικτύου της Ουκρανίας να επικαλεστεί «ανωτέρα βία» για τη διέλευση αερίου μέσω του σταθμού Sokhranivka.
«Η εταιρεία ενημέρωσε επανειλημμένα την Gazprom για προβλήματα στη μεταφορά λόγω των ενεργειών των δυνάμεων κατοχής που ελέγχονται από τη Ρωσία και ζήτησε να σταματήσει η παρέμβαση στη λειτουργία των εγκαταστάσεων, αλλά αυτές οι εκκλήσεις αγνοήθηκαν», ανέφερε ο Διαχειριστής Δικτύου στην Ουκρανία.


Latest News

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της

Ημιαγωγοί και φάρμακα ο επόμενος στόχος Τραμπ
Ο Ντόναλντ Τραμπ λέει επίσης ότι σκέφτεται «κάτι να βοηθήσει τις εταιρείες αυτοκινήτων»

Στο τραπέζι ακόμη και μία «έκπληξη» από την ΕΚΤ - Τι «βλέπει» η SoGen
Η Societe Generale δεν αποκλείει να μειωθεί το επιτόκιο κατά 50 μονάδες βάσης, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρη η «έξοδος» από την περιοριστική νομισματική πολιτική