Οι χρήστες του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες θα περάσουν περισσότερο χρόνο με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης φέτος από ό,τι οι χρήστες του YouTube στην ανταγωνιστική πλατφόρμα.
Αυτή η διαφορά θα είναι μόλις ένα κλάσμα του λεπτού, αλλά θα επεκταθεί τα επόμενα χρόνια, συμπεραίνει σε ανάλυσή του ο Business Insider.
Σύμφωνα με την εν λόγω ανάλυση, ο χρόνος που αφιερώνεται στην κύλιση μέσω του TikTok αυξάνεται ταχύτατα και η εφαρμογή είναι ήδη διαβόητη επειδή προσελκύει νέους χρήστες. Το 2020, η πλατφόρμα ξεπέρασε τα Facebook και Instagram, με τους χρήστες να ξοδεύουν 38,6 λεπτά στο TikTok, 4 λεπτά περισσότερα από τα 34,6 λεπτά του Facebook.
Τα στοιχεία που συγκεντρώνει η πλατφόρμα eMarketer του Business Insider δείχνουν ότι επόμενος στόχος είναι να ξεπεράσει το YouTube. Ήδη η εφαρμογή που ανήκει στην κινεζική ByteDance καθιέρωσε τα βίντεο διάρκειας 3 λεπτών πέρυσι, ενώ λίγους μήνες αργότερα ήρθε και η δυνατότητα δημιουργίας και προβολής βίντεο διάρκειας 5 λεπτών.
Τον Φεβρουάριο που μας πέρασε έγινε ένα σαφές βήμα προς το περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας με την εισαγωγή βίντεο διάρκειας 10 λεπτών, δηλαδή μία λειτουργία ευθέως ανταγωνιστική απέναντι στο YouTube.
H Generation Z
Πάνω από το 40% της Generation Z, δηλαδή των ατόμων που γεννήθηκαν από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 μέχρι τη δεκαετία του 2010, φαίνεται να ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες την ημέρα στο TikTok. Αν και ο αριθμός ακούγεται ιδιαίτερα υψηλός, περίπου το ίδιο ποσοστό στις ίδιες ηλικιακές ομάδες ξοδεύει περισσότερες από 3 ώρες με το YouTube, πράγμα που σημαίνει ότι ο εθισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι απλώς ένα πρόβλημα που αφορά το TikTok.
Αντιγραφή του TikTok από άλλες πλατφόρμες
Το TikTok αντιγράφει τους ανταγωνιστές του δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας βίντεο όλο και μεγαλύτερης διάρκειας. Το ίδιο όμως ισχύει και με τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Το Instagram και το YouTube προσπαθώντας να ανταγωνιστούν την πλατφόρμα στο πεδίο που πραγματικά κυριαρχεί, δηλαδή στα πολύ μικρής διάρκειας βίντεο, καθιερώνουν ανάλογες λειτουργίες. Τα Reels (για το Instagram) και τα Shorts (για το YouTube).
Συγχρόνως, φαίνεται ότι το TikTok δημιουργεί ανταγωνισμό και με άλλες πλατφόρμες, όπως το Twitter με την εισαγωγή μιας λειτουργίας Repost, το Snapchat και το Instagram με Stories και το Twitch με λογισμικό ζωντανής ροής για επιτραπέζιους υπολογιστές.
Το μέλλον
Αν και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες στην πλατφόρμα θα είναι φέτος κορυφαίος, τα έσοδα από διαφημίσεις του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα ξεπεράσουν ακόμα το κυρίαρχο YouTube. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Business Insider κάτι τέτοιο ενδεχομένως να συμβεί το 2024, όταν το TikTok θα έχει έσοδα από διαφημίσεις 11,01 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας τα 10,71 δισ. δολάρια του YouTube.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%