
Με μια πληθώρα εταιρειών να επενδύουν στα ιπτάμενα οχήματα του μέλλοντος, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ανακοίνωσε ότι καταρτίζει κανόνες για την αδειοδότηση των πιλότων.
Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κατακόρυφης προσαπογείωσης (eVTOL) προμοτάρονται το τελευταίο διάστημα ως ιπτάμενα ταξί που θα καθορίσουν το μέλλον της αστικής κινητικότητας, και αρκετές εταιρείες που αναπτύσσουν τέτοιες λύσεις έχουν εισαχθεί στο χρηματιστήριο, επισημαίνει το Reuters.
Η FAA ανακοίνωσε ότι προχωρά σε τροποποίηση της ρυθμιστικής διαδικασίας ώστε να προσφέρει ένα «προβλέψιμο σχέδιο που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες εκπαίδευσης και πιστοποίησης των πιλότων που θα χειρίζονται αυτά τα νέα αεροσκάφη».

Tο eVTOL της Joby έξω από το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης τον Αύγουστο του 2011 (Reuters)
Η αλλαγή πορείας στην κατάρτιση του πλαισίου «θα εξαλείψει την ανάγκη για ειδικές προϋποθέσεις και εξαιρέσεις».
Η υπηρεσία εξήγησε πως οι αλλαγές είναι απαραίτητες δεδομένου ότι το σημερινό πλαίσιο δεν προβλέπει την ανάγκη εκπαίδευσης πιλότων για αεροσκάφη που «απογειώνονται σε λειτουργία ελικοπτέρου, περνούν σε λειτουργία αεροπλάνου για την πτήση, και μετά επανέρχονται σε λειτουργία ελικοπτέρου για την προσγείωση».
Πολλές νεοφυείς εταιρείες που αναπτύσσουν eVTOL έχουν τη στήριξη μεγάλων αεροπορικών εταιρειών ή άλλων επενδυτών. Η Toyota έχει μερίδιο στην Joby Aviation, η United Airlines και η Stellantis επενδύουν στην Archer Aviation, ενώ η American Airlines Group και η Honeywell International στηρίζουν τη βρετανική Vertical Aerospace.
Η Joby, η οποία πέρυσι παρουσίασε το πρωτότυπο του ιπτάμενου ταξί της έξω από το χρηματιστήριο της Ουόλ Στριτ, ελπίζει να λανσάρει το 2024 υπηρεσία διαμοιρασμού πτήσεων.


Latest News

Ιλον Μασκ: Η μεγάλη άνοδος και το ρίσκο της πτώσης
Η σημαντική μείωση των πωλήσεων της Tesla αποδίδεται περισσότερο στις πολιτικές του παρεμβάσεις και λιγότερο στον κινεζικό ανταγωνισμό

Σε χαμηλό 7μήνου οι μετοχές των Big Tech - Γιατί δεν δελεάζουν τους επιφυλακτικούς αγοραστες
Οι αναλυτές της Wall Street περιόρισαν πρόσφατα τις εκτιμήσεις τους για το 2025 για τις Magnificent Seven της Big Tech

Η Baidu λάνσαρε δύο νέα μοντέλα ΑΙ και υπιστηρίζει ότι είναι ανταγωνιστικά της DeepSeek
Η Baidu δήλωσε ότι το τελευταίο μοντέλο βάσης ERNIE 4.5 έχει «εξαιρετική ικανότητα πολυτροπικής κατανόησης»

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

ASML: Η μάχη που θα κρίνει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης – Ο ανταγωνισμός από Κίνα και Ιαπωνία
Το να καταφέρει ένας ανταγωνιστής να προσπεράσει την ASML δεν είναι εύκολη υπόθεση όμως Κίνα και Ιαπωνία κάνουν σημαντικά βήματα

Ποιες είναι οι δύο νέες πλατφόρμες που ανοίγουν για το ευρύ κοινό
Πρόκειται για τον Κόμβο Παρακολούθησης Επιδόσεων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και το Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς

«Έκρηξη» στις πωλήσεις έξυπνων ακουστικών το 2024 - Τι προβλέπει η Canalys
Τα έξυπνα ακουστικά σημείωσαν αξιοσημείωτη ανάπτυξη 11,2% το 2024 ξεπερνώντας τις παραδόσεις 455 εκατομμυρίων συσκευών παγκοσμίως

Το πιο επικίνδυνο malware για τον Φεβρουάριο - Η απειλή που στοχεύει αξιόπιστες πλατφόρμες
Το AsyncRAT αναδύεται ως μια σε ανάπτυξη απειλή, ενώ οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου συνεχίζουν να εκμεταλλεύονται νόμιμες πλατφόρμες για να αποφύγουν τον εντοπισμό του και να το εδραιοποιήσουν

Η ICEYE εκτοξεύει τον νέο δορυφόρο Generation 4
Ο Generation 4 είναι η τελευταία καινοτομία της ICEYE, που προσφέρει δυνατότητες απεικόνισης για βελτιωμένη παρατήρηση και κατηγοριοποίηση στόχων, εξυπηρετώντας τις ανάγκες σε παγκόσμιες αγορές άμυνας και ISR

OpenAI και Μασκ συμφωνούν σε γρήγορη δίκη για αλλαγή μοντέλου λειτουργίας της startup
Ο δικαστής απέρριψε αυτό το μήνα το αίτημα του Μασκ να αναστείλει τη μετάβαση της OpenAI σε κερδοσκοπικό μοντέλο