Με μια πληθώρα εταιρειών να επενδύουν στα ιπτάμενα οχήματα του μέλλοντος, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ανακοίνωσε ότι καταρτίζει κανόνες για την αδειοδότηση των πιλότων.
Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη κατακόρυφης προσαπογείωσης (eVTOL) προμοτάρονται το τελευταίο διάστημα ως ιπτάμενα ταξί που θα καθορίσουν το μέλλον της αστικής κινητικότητας, και αρκετές εταιρείες που αναπτύσσουν τέτοιες λύσεις έχουν εισαχθεί στο χρηματιστήριο, επισημαίνει το Reuters.
Η FAA ανακοίνωσε ότι προχωρά σε τροποποίηση της ρυθμιστικής διαδικασίας ώστε να προσφέρει ένα «προβλέψιμο σχέδιο που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες εκπαίδευσης και πιστοποίησης των πιλότων που θα χειρίζονται αυτά τα νέα αεροσκάφη».
Η αλλαγή πορείας στην κατάρτιση του πλαισίου «θα εξαλείψει την ανάγκη για ειδικές προϋποθέσεις και εξαιρέσεις».
Η υπηρεσία εξήγησε πως οι αλλαγές είναι απαραίτητες δεδομένου ότι το σημερινό πλαίσιο δεν προβλέπει την ανάγκη εκπαίδευσης πιλότων για αεροσκάφη που «απογειώνονται σε λειτουργία ελικοπτέρου, περνούν σε λειτουργία αεροπλάνου για την πτήση, και μετά επανέρχονται σε λειτουργία ελικοπτέρου για την προσγείωση».
Πολλές νεοφυείς εταιρείες που αναπτύσσουν eVTOL έχουν τη στήριξη μεγάλων αεροπορικών εταιρειών ή άλλων επενδυτών. Η Toyota έχει μερίδιο στην Joby Aviation, η United Airlines και η Stellantis επενδύουν στην Archer Aviation, ενώ η American Airlines Group και η Honeywell International στηρίζουν τη βρετανική Vertical Aerospace.
Η Joby, η οποία πέρυσι παρουσίασε το πρωτότυπο του ιπτάμενου ταξί της έξω από το χρηματιστήριο της Ουόλ Στριτ, ελπίζει να λανσάρει το 2024 υπηρεσία διαμοιρασμού πτήσεων.
Latest News
Η Baidu θα κυκλοφορήσει μοντέλο AI επόμενης γενιάς φέτος
Η προγραμματισμένη κυκλοφορία της Baidu έρχεται εν μέσω εντεινόμενου ανταγωνισμού στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης της Κίνας
Άλτμαν: Το κόστος χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης θα μειώνεται κατά 10 φορές κάθε χρόνο
Ο Σαμ Άλτμαν, Διευθύνων Σύμβουλος της OpenAI, λέει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα χρησιμοποιείται συχνότερα καθώς το κόστος της θα συνεχίζει να πέφτει κατακόρυφα.
Αντιδράσεις καλλιτεχνών για δημοπρασία έργων ΑΙ από τον οίκο Christie's
Οι δημιουργικές βιομηχανίες ανησυχούν ότι η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να αντιγράψει ή ακόμα και να αντικαταστήσει τα πρωτότυπα έργα τους
Ποιοί, πόσο και πως θα επενδύσουν στο όραμα Μακρόν για AI
Ο Γάλλος πρόεδρος μιλά πριν από τη σύνοδο κορυφής AI στο Παρίσι για το 109 δισ. ευρώ όραμα του
Ευρωπαϊκές επενδύσεις 200 δισ. ευρώ στην τεχνητή νοημοσύνη
Την πρωτοβουλία InvestAI για την κινητοποίηση 200 δισεκατομμυρίων ευρώ για επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη ανακοίνωσε σήμερα η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
Συνεργασία ICEYE και SATIM στην ανάλυση εικόνων SAR με χρήση AI
Η ICEYE και η SATIM θα ενισχύσουν τη χρήση δεδομένων SAR συνδυάζοντας δορυφορικές εικόνες SAR και προηγμένες λύσεις ανάλυσης
Παπαδόπουλος (Witside): Μας ενδιαφέρουν οι στρατηγικές συνεργασίες, όχι η εξαγορά
Οι εξαγορές στην ευρύτερη αγορά της Πληροφορικής θα συνεχιστούν, εκτίμησε ο Χρήστος Παπαδόπουλος, CEO και ιδιοκτήτης της Witside
Νέα εξαγορά απο την NXP - Αποκτά για 307 εκατ. δολ. εταιρεία που αναπτύσσει NPUs
Είναι η τρίτη εξαγορά για την ολλανδική εταιρεία NXP Semiconductors - Είχαν προηγηθεί η TTTech Auto (625 εκατ.δολ) και η Aviva Links για 242,5 εκατ.δολ.
Προσφορά «μαμούθ» 97,4 δισ. δολαρίων από Μασκ για την OpenAI - Τι απάντησε ο Άλτμαν
Τι περιλαμβάνει η προσφορά - Οι παλιοί συνεργάτες Σαμ Άλτμαν και Μασκ «κοντράρονται» ήδη στα δικαστήρια για την κατεύθυνση της εταιρείας
Επαφές Μητσοτάκη με εταιρείες τεχνολογίας στη Σύνοδο AI στο Παρίσι - Στο επίκεντρο τα data centers
Σύμφωνα με πηγές της κυβέρνησης είχε συνάντηση μεταξύ άλλων με τον Demis Hassabis, Νομπελίστα, συνιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Deepmind, εταιρείας η οποία ανήκει στην Google