
Στην αγορά του σερβιριζόμενου καφέ εισέρχονται τα Καφεκοπτεία Λουμίδη.
Η ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, με σκοπό να αξιοποιήσει τις γνώσεις και την μακρόχρονη εμπειρία της στον κλάδο, ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία του Coffee Brew Bar, ως shop in shop, μέσα στο ιστορικό κατάστημα της Ομόνοιας στην οδό Αιόλου.
Νέες δυνατότητες
Σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου χώρου, ο Ιάσων Λουμίδης, Εμπορικός Διευθυντής Καφεκοπτείων Λουμίδη, «η τρίτη γενιά των Καφεκοπτείων Λουμίδη έπειτα από προσεκτικό σχεδιασμό δημιούργησε το πρώτο Coffee Brew Bar που θα φέρει νέο αέρα και νέες δυνατότητες στην αλυσίδα της παραγωγής και των πωλήσεων».
Όπως εξήγησε την υλοποίηση της συγκεκριμένης επιχειρηματικής κίνησης καθυστέρησε το ξέσπασμα της πανδημίας ωστόσο η ολοκλήρωσή της σηματοδοτεί μία νέα, φρέσκια εποχή. «Θα παρακολουθήσουμε την πορεία του Coffee Brew Bar, θα το εξελίξουμε και δεν αποκλείεται να το υλοποιήσουμε και στα υπόλοιπα καταστήματά μας» τόνισε ο Λουμίδης, ενώ δεν απέκλεισε και την δημιουργία αυτόνομου café που θα φέρει το brand στο μέλλον. Πρόσθεσε επίσης ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει συνεργασία με τις πλατφόρμες efood και wolt για τη διανομή καφέ στους πελάτες.
Αλλάζει η Ομόνοια
Αναφερόμενος, ειδικότερα, στο εμβληματικό κατάστημα Καφεκοπτείων Λουμίδη στην Ομόνοια, ο κ. Λουμίδης εστίασε στο γεγονός ότι η περιοχή έχει αναβαθμιστεί και αποτελεί πόλο έλξης για τους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα. Τόνισε επίσης, ότι η μεταμόρφωση της περιοχής, η αναβάθμισή της και κυρίως το επενδυτικό ενδιαφέρον για ακίνητα και ξενοδοχεία έχουν φέρει άλλον αέρα στην αγορά που προοιωνίζεται ένα θετικό μέλλον για το κατάστημα. Αντίστοιχα θετική είναι η εικόνα και για το κατάστημα του Πειραιά. Η αναβάθμιση της περιοχής με σημαντικά έργα στην κυκλοφορία και στο λιμάνι έχουν φέρει αέρα ανανέωσης στην πόλη που αντικατοπτρίζεται στην ψυχολογία των καταναλωτών και της αγοράς.
Το e-shop
Την ίδια στιγμή, ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα από τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος που καταγράφει σημαντικό αριθμό επισκέψεων και παραγγελιών. Όπως αναφέρθηκε, το μεγάλο πλεονέκτημα του e-shop είναι ότι μπορεί να καλύψει πανελλαδικά τη ζήτηση 24 ώρες το 24ωρο και να εξυπηρετήσει πελάτες που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στα καταστήματα. Το ηλεκτρονικό κανάλι ενισχύεται συνεχώς με νέα προϊόντα και στόχος είναι να αγγίξει τις πωλήσεις ενός φυσικού καταστήματος των Καφεκοπτείων Λουμίδη.
Προκλήσεις
Εστιάζοντας στις προκλήσεις της επιχειρηματικότητας και τις δυσκολίες που δημιουργούν τα αυξημένα κόστη (πρώτων υλών, ενέργειας και μεταφοράς), ο κ. Λουμίδης σημείωσε ότι η εταιρεία έχει κάνει αναπροσαρμογές στις τιμές ορισμένων προϊόντων, απορροφώντας, ωστόσο, μέρος της αύξησης προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικά και προσιτά στους καταναλωτές. Όπως αναφέρθηκε από πέρυσι η τιμή αγοράς ωμού καφέ έχει διπλασιαστεί και αυτή την εξέλιξη η εταιρεία έπρεπε να τη διαχειριστεί. Από την πλευρά της διοίκησης εκφράστηκε συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία της φετινής χρονιάς, ενώ τονίστηκε ότι το 2021 έκλεισε για την εταιρεία θετικά.
Πρωτιά για τον ελληνικό καφέ
Αναφορικά με τις καταναλωτικές τάσεις, ο ελληνικός καφές παραμένει ο νούμερο ένα καφές σε κατανάλωση στο σπίτι, ενώ πολύ μεγάλη άνοδο σημειώνει ο espresso. Μάλιστα, πολύ σύντομα, τα Καφεκοπτεία Λουμίδη θα κυκλοφορήσουν στην αγορά κάψουλες αλουμινίου με τα νέα τους χαρμάνια.
Από την πλευρά της η Marketing Director των Καφεκοπτείων Λουμίδη , Αναστασία Μανιατοπούλου τόνισε ότι το νέο Coffee Brew Bar είναι ένα ακόμα βήμα εξέλιξης και ανανέωσης στα πολλά βήματα που έχουν γίνει στα 102 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας της οικογενειακής επιχείρησης.
Πρωταγωνιστής στο Coffee Brew Bar είναι το νέο Espresso Blend 100% Arabica για την δημιουργία του οποίου η ομάδα παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου των Καφεκοπτείων Λουμίδη επέλεξε προσεκτικά ποικιλίες καφέ arabica από χώρες της Λατινικής Αμερικής
«Η δραστηριοποίηση μας στην αγορά του σερβιριζόμενου καφέ δεν γίνεται τυχαία. Γίνεται αξιοποιώντας την μακρόχρονη εμπειρία, την βαθιά γνώση, το πάθος μας για τον καφέ και την τέχνη του, και τις διαχρονικές αξίες μας. Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές αυθεντικές εμπειρίες μέσα από τον κόσμο του καφέ» υπογράμμισε η κ. Μανιατοπούλου.
Οικογενειακή επιχείρηση
Τα Καφεκοπτεία Λουμίδη αποτελούν μία ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, η οποία επί τρεις γενιές προσφέρει εκλεκτούς και αρωματικούς φρεσκοκομμένους καφέδες. Η πλούσια γκάμα των προϊόντων της εταιρείας περιλαμβάνει: φρεσκοκομμένους καφέδες ελληνικούς, στιγμιαίους, αρωματικούς, espresso, αρωματικά ροφήματα, αφεψήματα, τσάι, γλυκά του κουταλιού, λουκούμια, κεράσματα, βουτήματα & προτάσεις δώρων.
Διαθέτουν καταστήματα σε Ομόνοια, Πειραιά, Μαρούσι, Καλλιθέα, Περιστέρι, Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, & Χαλκίδα, δίκτυο χονδρικής πώλησης και e-shop.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Η Volton μπαίνει στην κινητή τηλεφωνία
Από τις 27 Μαρτίου θα η Volton ξεκινά την διάθεση των εμπορικών πακέτων της εκπέμποντας σαν MVNO

Σε απολύσεις 2000 υπαλλήλων προχωρά η Sky News
Σε χιλιάδες απολύσεις προχωρά η Sky News κλείνοντας κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε τρεις τοποθεσίες στο ΗΒ

ΑΧΙΑ: Πρόοδος στο Ελληνικό, στα 11,50 ευρώ η τιμή στόχος για Lamda Development
Η ΑΧΙΑ αναμένει, ότι η Lamda θα αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία καθώς προχωρούν οι οικοδομικές εργασίες στο Ελληνικό

Noval Property: Υψηλή κερδοφορία για το 2024 – Αύξηση 14% στα έσοδα από τη μίσθωση επενδυτικών ακινήτων
Η λειτουργική κερδοφορία (a-EBITDA) της Noval Property διαμορφώθηκε στα 20,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 2,8 εκατ. ευρώ

Αύξηση 33% του τζίρου για τον όμιλο Profile το 2024
Ο όμιλος Profile κατέγραψε διπλασιασμό των οργανικών πωλήσεων κατά την τελευταία τριετία

O Αντιπρόεδρος της Κομισιόν Στεφάν Σεζουρνέ στο εργοστάσιο «Αλουμίνιον της Ελλάδος» της Metlen
Πρώτη επίσκεψη του Στ. Σεζουρνέ μετά την ένταξη της επένδυσης της Metlen στο γάλλιο, στον κατάλογο του CRMA, των κρίσιμων πρώτων υλών

H προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων των καλλιτεχνών με AI |H ιστορία της Orfium
Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενούμε τον Μιχάλη Πετυχάκη, συνιδρυτή της Orfium. Η εταιρεία προστατεύει τα πνευματικά δικαιώματα των καλλιτεχνών με τη βοήθεια της ΑΙ και συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες παγκοσμίως.

Fais Group: Ορίστηκαν οι Ειδικοί Διαπραγματευτές – Στα 45,5 εκατ. ευρώ το μετοχικό κεφάλαιο
Το μετοχικό κεφάλαιο της Fais Group διαιρείται σε 45.502.500 κοινές, ονομαστικές, άυλες, μετά ψήφου μετοχές, με ονομαστική αξία 1 ευρώ η κάθε μία

Το car sharing της Avis έφτασε στην Αθήνα
Η Avis σχεδίασε την πρώτη online υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτου και παρουσιάζει ένα πιο σύγχρονο μοντέλο μετακίνησης στην πόλη

Eurimac: Επενδυτικό πλάνο 12 εκατ. ευρώ – Τα νέα ζυμαρικά χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη
Ο όγκος των πωλήσεων της Eurimac το 2024 αυξήθηκε κατά 5% - Τα κέρδη αναμένονται αυξημένα