
Κατά 20% αναμένεται να μειωθούν σε πρώτη φάση οι χρόνοι διέλευσης φορτηγών από την Πύλη 16 του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μετά το μνημόνιο συναντίληψης, που υπεγράφη προ τετραημέρου, μεταξύ της ΟΛΘ ΑΕ και του Α’ Τελωνείου Εισαγωγών-Εξαγωγών.
Στόχος, να περιοριστούν οι σημαντικές καθυστερήσεις που σημειώνονται επί σειρά ετών κατά την είσοδο και έξοδο των βαρέων οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι, όπως ανέφερε σήμερα ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα δημοσιογράφων, με την ευκαιρία της άφιξης των δύο νέων γερανογεφυρών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Αποσυμφόρηση
Στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, που τέθηκε σε ισχύ στις 6 Μαΐου, ανασχεδιάζεται η διαδικασία εισόδου κενών φορτηγών στην Ελεύθερη Ζώνη (Ε/Ζ) του λιμανιού, για τη διευκόλυνση των ροών εισόδου-εξόδου από τις πύλες 10 και 16, ώστε να διενεργούνται χωρίς καθυστερήσεις οι παραδόσεις και παραλαβές των φορτίων. Συγκεκριμενα, τα κενά κοντέινερς θα διέρχονται και από την Πύλη 10, το ωράριο της οποίας προβλέπεται να διευρυνθεί, ώστε να λειτουργεί καθημερινά από τις 7 το πρωί ώς τις 7 το βράδυ (έναντι του ισχύοντος 8.00-16.00), με στόχο να αποσυμφορηθεί η κίνηση στην επιβαρυμένη 16.
Αναλυτικότερα, προβλέπονται οι εξής ενέργειες: 1)ενεργοποιείται δεύτερη ροή εισόδου των κενών φορτηγών όλων των τύπων και κενών εμπορευματοκιβωτίων, από την Πύλη 10, κατά τις ώρες συμφόρησης, 2) διευρύνεται -όπως προαναφέρθηκε- το ωράριο λειτουργίας της, 3) δημιουργούνται δύο νέες ροές εισόδου κενών φορτηγών όλων των τύπων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από την Πύλη 16 και 4) ενεργοποιείται και έκτη ροή εξόδου από την Πύλη 16 κατά τις ώρες συμφόρησης.Η διαχείριση των ροών εισόδου-εξόδου όλων των τύπων κενών φορτηγών και κενών εμπορευματοκιβωτίων, ανατίθεται στην ΟΛΘ Α.Ε., υπό την εποπτεία του αρμόδιου Τελωνείου, δια του μηχανογραφικού συστήματος της ΟΛΘ Α.Ε., αλλά και δια της διενέργειας φυσικών ελέγχων από το Α’ Τελωνείο Θεσσαλονίκης. Πάντως, η προσπάθεια για την αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος δεν σταματά εδώ, καθώς όπως είπε ο κ. Λιάγκος, πρόκειται να γίνουν περισσότερες ενέργειες για τη διευθέτηση του θέματος.


Latest News

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Ενημέρωση Κικίλια από το Λιμενικό ενόψει των ημερών του Πάσχα
Ο κ. Κικίλιας ενημερώθηκε για θέματα λειτουργίας και επιχειρησιακής ετοιμότητας, προκειμένου να αξιοποιηθούν στο έπακρο όλα τα μέσα και το προσωπικό ενόψει των ημερών του Πάσχα

ΟΛΘ: «Ξεκλειδώνει» το εμβληματικό έργο επέκτασης του Προβλήτα 6
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην πλήρη υλοποίηση του αναπτυξιακού και επενδυτικού σχεδιασμού της

Εντολή Κικίλια για έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων