Μία ακόμη σημαντική διάκριση έλαβε η Ελλάδα για το βίντεο της χειμερινής διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ «Greece Does Have a Winter».

Τιμήθηκε με το Ασημένιο Βραβείο (Silver Award) στο 4o Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αφρικής, στην κατηγορία «Τουριστικός Προορισμός: Χώρα» (Destination Country).

Στον ίδιο διαγωνισμό, το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Πελοποννήσου «Peloponnese. Greece beyond the obvious» τιμήθηκε επίσης με Silver Award στην κατηγορία «Τουριστικός Προορισμός: Περιφέρεια» (Destination Region).

Η επιτυχημένη χειμερινή διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού είχε ως στόχο, να προβάλλει την ομορφιά των Ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι χειμερινοί ταξιδιώτες στην ενδοχώρα. Η ενίσχυση και η προβολή του χειμερινού τουρισμού στη χώρα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η Ελλάδα είναι τουριστικός προορισμός για όλο τον χρόνο!

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Τουρισμός: Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 – Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τουρισμός |

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες

Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες