Οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζουν τη χειρότερη έλλειψη πιλότων των τελευταίων πολλών ετών, αναγκάζοντας τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τις πτήσεις τους ακριβώς τη στιγμή που οι ταξιδιώτες επιστρέφουν μετά από περισσότερα από δύο χρόνια από την πανδημία της Covid-19.
Και η κρίση αναγκάζει τη βιομηχανία να αναζητά λύσεις.
Μάλιστα, γερουσιαστές αναφέρουν ότι η κυβέρνηση εξετάζει τη θέσπιση νομοθεσίας που θα μπορούσε να αυξήσει το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για τους πιλότους αεροπορικών εταιρειών από 65 σε 67 ή υψηλότερο για να παρατείνει τον χρόνο των αεροπόρων στον ουρανό.
Μια περιφερειακή αεροπορική εταιρεία πρότεινε τη μείωση των απαιτήσεων ωρών πτήσης πριν από την ένταξή τους σε έναν αερομεταφορέα των ΗΠΑ και οι αεροπορικές εταιρείες επανεξετάζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα για να μειώσουν τα εμπόδια εισόδου. Νωρίτερα φέτος, η Delta Air Lines ενώθηκε με άλλους μεγάλους αερομεταφορείς με την απόσυρση ενός τετραετούς πτυχίου από τις απαιτήσεις πρόσληψης πιλότων.
Αρκετές αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Frontier , προσλαμβάνουν πιλότους από την Αυστραλία. Και η American Airlines πουλάει εισιτήρια λεωφορείων για ορισμένα σύντομα δρομολόγια.
Ωστόσο, ορισμένα στελέχη αεροπορικών εταιρειών προειδοποιούν ότι η έλλειψη μπορεί να πάρει χρόνια για να λυθεί.
«Η έλλειψη πιλότων για τον κλάδο είναι πραγματική, και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες απλά δεν πρόκειται να είναι σε θέση να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους επειδή απλά δεν υπάρχουν αρκετοί πιλότοι, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα πέντε και πλέον χρόνια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines, Scott Ο Kirby.
Ο Kirby εκτίμησε ότι οι περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η United έχουν αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένα περίπου 150 αεροπλάνα λόγω της έλλειψης πιλότων.
Οι ρίζες της κρίσης
Η πανδημία του Covid σταμάτησε τις προσλήψεις πιλότων καθώς η εκπαίδευση και η αδειοδότηση επιβραδύνθηκαν. Οι αεροπορικές εταιρείες μοίρασαν πακέτα πρόωρης συνταξιοδότησης σε χιλιάδες πιλότους και άλλους υπαλλήλους με στόχο να μειώσουν το κόστος εργασίας όταν η ζήτηση ταξιδιών μειώθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Τώρα οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν απελπισμένα να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν πιλότους.
Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την εισαγωγή νέων πιλότων είναι το κόστος της εκπαίδευσης. Ενώ οι μισθοί για τους πιλότους σε μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μπορεί να υπερβούν τα 350.000 $ ετησίως, η απόκτηση πτυχίου διαρκεί χρόνια.
Στο ATP Flight School, το μεγαλύτερο στη χώρα, κοστίζει σχεδόν 92.000 $ για ένα επτάμηνο πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης για την απόκτηση της αρχικής άδειας. Στη συνέχεια, μπορεί να χρειαστούν περίπου 18 μήνες ή περισσότερο για να συγκεντρώσουν οι πιλότοι αρκετές ώρες για να πετάξουν, συχνά δίνοντας οδηγίες σε μαθητές πιλότους ή μερικές φορές πετώντας πανό κοντά σε παραλίες.
Τον Δεκέμβριο, η United άρχισε να διδάσκει τους πρώτους μαθητές στη δική της σχολή πτήσεων, την United Aviate Academy, στο Goodyear της Αριζόνα, με στόχο να εκπαιδεύσει 5.000 πιλότους εκεί μέχρι το 2030 . Η United λέει ότι στοχεύει το ήμισυ αυτού του αριθμού να είναι γυναίκες ή έγχρωμοι. Η εταιρεία καλύπτει το κόστος της εκπαίδευσης των πιλότων μέχρι το σημείο λήψης της ιδιωτικής τους άδειας πιλότου, το οποίο εκτιμά ότι είναι περίπου 17.000 $ ανά μαθητή.
Άλλοι μεταφορείς έχουν στραφεί σε χαμηλότοκα δάνεια ή άλλες πρωτοβουλίες για να μειώσουν την οικονομική επιβάρυνση των φοιτητών.
Latest News
Παρεμβάσεις με... νόημα από τον Σάντσεθ - Πού το πάει ο ισπανός πρωθυπουργός;
Ο Πέδρο Σάντσεθ καρατόμησε τον πρόεδρο της Telefonica και ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει σε ξένους να αγοράζουν σπίτια στην Ισπανία - Πού αποσκοπούν οι παρεμβάσεις του;
Η lose-lose επιλογή της Ευρώπης με Τραμπ και Κίνα - Η ανάλυση του Politico
Και οι δύο επιλογές φέρνουν προβλήματα για τις αδύναμες ευρωπαϊκές οικονομίες υποστηρίζει το Politico
Τι οδήγησε στην απογείωση του οίκου Lemaire - Οι επενδύσεις σε όλο τον κόσμο
Η δεκαετής παύση, οι ιαπωνικές επενδύσεις και η επιτάχυνση πωλήσεων τη διετία 2023-2024
Ντομπρόβσκις μετά το Eurogroup: Οι σημαντικές προκλήσεις της ΕΕ - Η αβεβαιότητα λόγω Τραμπ
Ο Βάλντις Ντομπρόβσκις έκανε λόγο για υψηλό βαθμό αβεβαιότητας σχετικά με τις πολιτικές προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης των ΗΠΑ
Φεύγει από το «κλαμπ των οικολόγων» η Fed - Τι σημαίνει για την ΕΚΤ
Πώς ερμηνεύουν την αποχώρηση της Fed
Οι πρώτες εξαγγελίες Τραμπ: Σε κατάσταση έκτακτης ενεργειακής ανάγκης η Αμερική
Ο Τραμπ ορκίστηκε 47ος πρόεδρος των ΗΠΑ - Στόχος του η «επιστροφή της κοινής λογικής»
Η Ευρώπη σε σταυροδρόμι για τους δασμούς λόγω Τραμπ - Το εμπορικό ισοζύγιο ΕΕ με ΗΠΑ [γράφημα]
Γιατί οι επιχειρήσεις και οι κυβερνήσεις στην Ευρώπη ανησυχούν για τις απειλές του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ
Νέα εποχή Τραμπ: Τι περιμένουν οι αγορές από το Trump 2.0
Aυτό που η Wall Street αναμένει να δει είναι οι ρυθμίσεις για τους φόρους και τους δασμούς, όπως και για το δημοσιονομικό έλλειμμα
Η Wall Street αισιοδοξεί για τον Τραμπ αλλά το «φάντασμα του 2022» τρομάζει ακόμη μερικούς επενδυτές
Με τον Τραμπ να επιστρέφει στο Οβάλ Γραφείο, η Wall Street φοβάται ότι οι υψηλοί δασμοί και οι μαζικές απελάσεις θα επιταχύνουν εκ νέου τον πληθωρισμό
Έφτασε η ώρα του ρεαλισμού για τον Ντόναλντ Τραμπ
Από την Ουκρανία μέχρι τον πληθωρισμό και τη μείωση των δαπανών, ο νέος πρόεδρος άρχισε να ανασκευάζει τις προεκλογικές υποσχέσεις του