
Οι Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζουν τη χειρότερη έλλειψη πιλότων των τελευταίων πολλών ετών, αναγκάζοντας τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τις πτήσεις τους ακριβώς τη στιγμή που οι ταξιδιώτες επιστρέφουν μετά από περισσότερα από δύο χρόνια από την πανδημία της Covid-19.
Και η κρίση αναγκάζει τη βιομηχανία να αναζητά λύσεις.
Μάλιστα, γερουσιαστές αναφέρουν ότι η κυβέρνηση εξετάζει τη θέσπιση νομοθεσίας που θα μπορούσε να αυξήσει το όριο ηλικίας συνταξιοδότησης για τους πιλότους αεροπορικών εταιρειών από 65 σε 67 ή υψηλότερο για να παρατείνει τον χρόνο των αεροπόρων στον ουρανό.
Μια περιφερειακή αεροπορική εταιρεία πρότεινε τη μείωση των απαιτήσεων ωρών πτήσης πριν από την ένταξή τους σε έναν αερομεταφορέα των ΗΠΑ και οι αεροπορικές εταιρείες επανεξετάζουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα για να μειώσουν τα εμπόδια εισόδου. Νωρίτερα φέτος, η Delta Air Lines ενώθηκε με άλλους μεγάλους αερομεταφορείς με την απόσυρση ενός τετραετούς πτυχίου από τις απαιτήσεις πρόσληψης πιλότων.
Αρκετές αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Frontier , προσλαμβάνουν πιλότους από την Αυστραλία. Και η American Airlines πουλάει εισιτήρια λεωφορείων για ορισμένα σύντομα δρομολόγια.
Ωστόσο, ορισμένα στελέχη αεροπορικών εταιρειών προειδοποιούν ότι η έλλειψη μπορεί να πάρει χρόνια για να λυθεί.
«Η έλλειψη πιλότων για τον κλάδο είναι πραγματική, και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες απλά δεν πρόκειται να είναι σε θέση να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους επειδή απλά δεν υπάρχουν αρκετοί πιλότοι, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα πέντε και πλέον χρόνια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines, Scott Ο Kirby.
Ο Kirby εκτίμησε ότι οι περιφερειακές αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η United έχουν αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένα περίπου 150 αεροπλάνα λόγω της έλλειψης πιλότων.
Οι ρίζες της κρίσης
Η πανδημία του Covid σταμάτησε τις προσλήψεις πιλότων καθώς η εκπαίδευση και η αδειοδότηση επιβραδύνθηκαν. Οι αεροπορικές εταιρείες μοίρασαν πακέτα πρόωρης συνταξιοδότησης σε χιλιάδες πιλότους και άλλους υπαλλήλους με στόχο να μειώσουν το κόστος εργασίας όταν η ζήτηση ταξιδιών μειώθηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Τώρα οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν απελπισμένα να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν πιλότους.
Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την εισαγωγή νέων πιλότων είναι το κόστος της εκπαίδευσης. Ενώ οι μισθοί για τους πιλότους σε μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μπορεί να υπερβούν τα 350.000 $ ετησίως, η απόκτηση πτυχίου διαρκεί χρόνια.
Στο ATP Flight School, το μεγαλύτερο στη χώρα, κοστίζει σχεδόν 92.000 $ για ένα επτάμηνο πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης για την απόκτηση της αρχικής άδειας. Στη συνέχεια, μπορεί να χρειαστούν περίπου 18 μήνες ή περισσότερο για να συγκεντρώσουν οι πιλότοι αρκετές ώρες για να πετάξουν, συχνά δίνοντας οδηγίες σε μαθητές πιλότους ή μερικές φορές πετώντας πανό κοντά σε παραλίες.
Τον Δεκέμβριο, η United άρχισε να διδάσκει τους πρώτους μαθητές στη δική της σχολή πτήσεων, την United Aviate Academy, στο Goodyear της Αριζόνα, με στόχο να εκπαιδεύσει 5.000 πιλότους εκεί μέχρι το 2030 . Η United λέει ότι στοχεύει το ήμισυ αυτού του αριθμού να είναι γυναίκες ή έγχρωμοι. Η εταιρεία καλύπτει το κόστος της εκπαίδευσης των πιλότων μέχρι το σημείο λήψης της ιδιωτικής τους άδειας πιλότου, το οποίο εκτιμά ότι είναι περίπου 17.000 $ ανά μαθητή.
Άλλοι μεταφορείς έχουν στραφεί σε χαμηλότοκα δάνεια ή άλλες πρωτοβουλίες για να μειώσουν την οικονομική επιβάρυνση των φοιτητών.


Latest News

Το Χονγκ Κονγκ σταματάει την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ, λόγω των δασμών Τραμπ
Οι ΗΠΑ είναι παράλογες, εκφοβίζουν και επιβάλλουν δασμούς καταχρηστικά, ανακοίνωσαν τα ταχυδρομεία του Χονγκ Κονγκ

Χαμηλότερος από τον αναμενόμενο ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Μάρτιο
Τι θα κάνει η Τράπεζα της Αγγλίας με τα επιτόκια

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες FMCG στην Ευρώπη - Έρευνα Circana
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο

Και τα κρίσιμα ορυκτά στο έλεος των δασμών Τραμπ
Η έρευνα που ξεκινούν οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλεί να πυροδοτήσει έναν νέο κρίσιμο εμπορικό πόλεμο ορυκτών

Με ρυθμό 5,4% έτρεξε η κινεζική οικονομία το α' τρίμηνο
Η UBS εκτίμησε ότι λίγο λιγότερο από το 60% των εισαγωγών των ΗΠΑ από την Κίνα υπόκεινται σε μέγιστο δασμό 145%