
Στα 3,46 δισ. ευρώ ανήλθε το 2021, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ιταλικού Ομίλου Grimaldi, ο οποίος στη χώρα μας ελέγχει τις Μινωικές Γραμμές και διεκδικεί δυο λιμάνια, της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα 947 εκατ. ευρώ, από 659 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα ίδια κεφάλαια αυξήθηκαν σε 4,45 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει ο όμιλος σε σχετικό ενημερωτικό σημείωμα.
Στο ίδιο σημείωμα τονίζεται ακόμη ότι η θυγατρική ACL που εξυπηρετεί το διατλαντικό εμπόριο, οι εργασίες του Ομίλου στη Δυτική Αφρική και τη Νότια Αμερική, αλλά και θυγατρικές εταιρείες όπως οι Μινωικές Γραμμές στο Αιγαίο Πέλαγος και Trasmed, στην Ισπανία συνεισέφεραν στα πολύ καλά αποτελέσματα του ομίλου.
Νέα πλοία έως το 2024
Μέχρι το τέλος του 2024 ο ιταλικός Όμιλος θα έχει παραλάβει 14 νεότευκτα πλοία εκ των οποίων έξι πλοία ro-ro πέμπτης γενιάς (GG5G) με μεταφορική ικανότητας 7.800 γραμμικών μέτρων κυλιόμενου φορτίου το καθένα, έξι ro-ro-πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πολλαπλών χρήσεων ικανά να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU και 2.000 TEU το καθένα, καθώς και δύο πλοία ro-pax Superstarclass για τη βόρειο ευρωπαϊκή ακτοπλοϊκή θυγατρική, την Finnlines (με χωρητικότητα 5.100 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου και 1.100 επιβάτες το κάθε ένα).


Latest News

Υπ. Ναυτιλίας: Η αλήθεια για την ακτοπλοϊκή γραμμή Λαύριο – Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με ανακοίνωση του παραθέτει τα γεγονότα για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή

Ανησυχία για «νέα Τέμπη στο Αιγαίο»
Σε συναγερμό το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προκειμένου να αντιμετωπίσει πρακτικές που παραπέμπουν σε «πειρατεία»

Τα ταχύπλοα και ο φόβος για ένα δυστύχημα στο Αιγαίο που δεν θα μπορέσει να σηκώσει καμία κυβέρνηση
Γιατί ο Στυλιανίδης προειδοποιεί ότι η χώρα δεν μπορεί να αντέξει «νέα Τέμπη» στο Αιγαίο και τι συμβαίνει με τα ταχύπλοα

Το ολιγοπώλιο της SeaJets στα ταχύπλοα, οι πρακτικές που προκαλούν αντιδράσεις και ένας φωτογραφικός νόμος
Δεν θα ναυαγήσει το σχέδιο για την ασφάλεια στην ακτοπλοΐα δεσμεύεται ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μετά και τη βροχή καταγγελιών από ναυτεργατικά σωματεία και επιβάτες εναντίον τη Seajets που κυριαρχεί στα ταχύπλοα

Τα παιχνίδια με τις επιδοτούμενες γραμμές – Το παράδειγμα της γραμμής Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος
Ο ρόλος της SeaJets στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και η εμφάνιση του Μάριου Ηλιόπουλου στη Σαντορίνη

Η Attica Group σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στην κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου της Attica Group ανέρχονται σε περίπου 515 εκατ. ευρώ

Έκτακτο δρομολόγιο του Kissamos από Σαντορίνη - Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group
Tο έκτακτο δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί σήμερα από το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης