Διαδηλωτές της Greenpeace εμπόδισαν την είσοδο ελληνικού τάνκερ σε λιμάνι της νότιας Αγγλίας, καθώς αυτό φέρεται να μετέφερε ρωσικό πετρέλαιο, με την αστυνομία να προχωρά σε συλλήψεις.
Την κίνηση αυτή της οικολογικής οργάνωσης καταδίκασε και η βρετανική κυβέρνηση, τονίζοντας πως «δεν υπάρχει απολύτως καμία δικαιολογία για τις ενέργειες της Greenpeace, οι οποίες είναι εξ ολοκλήρου απαράδεκτες».
Σημειώνεται πως το Ηνωμένο Βασίλειο έχει ανακοινώσει πως θα σταματήσει σταδιακά τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου μέχρι το τέλος του έτους, πράγμα που σημαίνει ότι πλοία υπό ξένη σημαία που μεταφέρουν ρωσικά φορτία εξακολουθούν προς το παρόν να μπορούν να πιάνουν στα λιμάνια του.
Η Greenpeace ανακοίνωσε πως 12 ακτιβιστές κατέλαβαν μια αποβάθρα χθες, Κυριακή, το βράδυ στο Έσεξ, στο Navigator Terminal του Τάμεση, όπου το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο επρόκειτο να ξεφορτώσει.
«Οι υπουργοί ανέβαλαν την απαγόρευση των ρωσικών πετρελαϊκών προϊόντων για το τέλος του χρόνου παρά το γεγονός ότι υπάρχει ισχυρή υποστήριξη από την κοινή γνώμη για μια τέτοια κίνηση», δήλωσε η Τζόρτζια Γουίτακερ της Greenpeace UK.
«Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί οκτώ άτομα ως ύποπτα για παράνομη είσοδο. Η αστυνομία δεν είναι κατά της διαμαρτυρίας, όμως πρέπει να επεμβαίνουμε όταν υπάρχει κίνδυνος για τη ζωή ή όταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση της νομοθεσία», ανέφερε η αστυνομία του Έσεξ.
Σύμφωνα με το Reuters, το πλοίο είχε δέσει προηγουμένως στο ρωσικό λιμάνι Πριμόρσκ και είναι σχεδόν πλήρες φορτίου. Σήμερα είναι αγκυροβολημένο στα ανοικτά της ακτής του Έσεξ και έχει αναφέρει ως επόμενο προορισμό του το νησί Γκρέιν στο γειτονικό Κεντ.
Latest News
Κέρδη αυξημένα μέχρι και 1000% για τους liners
Η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναμένεται να «γράψει» το 2024 την πιο κερδοφόρα χρονιά της εκτός της εποχής του κορωνοϊού
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου