Μετά τη Citi, τη JP Morgan και τη Μorgan Stanley, τώρα και η Goldman Sachs υποβάθμισε την πρόβλεψή της για τη φετινή ανάπτυξη της Κίνας, καθώς τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα για τον κορωνοϊό μείωσαν σημαντικά την επιχειρηματική δραστηριότητα.
Έτσι, η νέα εκτίμηση προσδιορίζει το ΑΕΠ της Κίνας στο 4% -λαμβάνοντας υπόψη τα μάκρο στοιχεία του Απριλίου- χαμηλότερα από την προηγούμενη εκτίμηση για 4,5% και πολύ πιο κάτω από το «5,5% περίπου» που έχει ανακοινώσει ως στόχο η κυβέρνηση της χώρας.
Διαβάστε επίσης: Κίνα: Οι πωλήσεις λιανικής κατέρρευσαν, η ανεργία απογειώθηκε
Τα στοιχεία
Μεταξύ των αδύναμων στοιχείων του Απριλίου, οι αναλυτές της Goldman επεσήμαναν τη βουτιά στις κατασκευές και στις πωλήσεις κατοικιών, τον περιορισμό της πιστωτικής ανάπτυξης στο μισό από όσο περίμεναν οι αγορές και τη διαμόρφωση του δείκτη τιμών καταναλωτή σε υψηλό εξαμήνου.
Ακόμη, τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν τις προηγούμενες μέρες έδειξαν απροσδόκητη πτώση της βιομηχανικής παραγωγής και χειρότερη από την αναμενόμενη πτώση -11,1%- στις λιανικές πωλήσεις σε ετήσια βάση.
Οι εξαγωγές, κινητήριος δύναμη της ανάπτυξης, αυξήθηκαν κατά 3,9% τον Απρίλιο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, το χαμηλότερο από τον Ιούνιο του 2020.
«Πλέον αναμένουμε ότι η επαναλειτουργία [της οικονομίας] δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2ο τρίμηνο του 2023 και η διαδικασία θα είναι πιο σταδιακή και ελεγχόμενη από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως», ανέφεραν οι αναλυτές της Goldman.
«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η πρόβλεψή μας για την ανάπτυξη του ΑΕΠ για το 2023 αυξάνεται μόνο στο 5,3% (έναντι 5,0% προηγουμένως) παρά την αναθεώρηση κατά μισή μονάδα προς τα κάτω έως την πρόβλεψη για την ανάπτυξη του 2022 για ολόκληρο το έτος», αναφέρει.
Υποβάθμιση και από άλλους οίκους
Υπενθυμίζεται ότι δυο μέρες νωρίτερα, η Citi -η οποία είχε μια από τις υψηλότερες προβλέψεις για το ΑΕΠ της Κίνας- μείωσε τις προοπτικές της για ανάπτυξη στο 4,2% από 5,1%.
Λίγες μέρες νωρίτερα, η JPMorgan είχε υποβάθμισε την πρόβλεψή της στο 4,3% από 4,6%.
Η Morgan Stanley μείωσε τον στόχο της στα τέλη Απριλίου στο 4,2% από 4,6%.
Latest News
Γιατί η Κωνσταντινούπολη δοκιμάζει τη δωρεάν συγκοινωνία στους ανέργους
Η Κωνσταντινούπολη είναι η μεγαλύτερη πόλη που επενδύει στις μεταφορές με την ελπίδα να ενισχύσει την απασχόληση
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Γιατί λείπουν 350 αεροσκάφη από τον παγκόσμιο στόλο
Υπάρχει ένα κενό σε αεροσκαφή που χρειάζονται οι αεροπορικές εταιρείες για να λειτουργούν απρόσκοπτα οι αερομεταφορείς
Η VW και η κρίση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Δύσκολες εποχές για τον όμιλο VW: Μείωση κερδών, κλείσιμο εργοστασίων, κρίσιμες διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα. Ποιον ρόλο διαδραματίζει η πολιτική;
Ο Ντέιβιντ Έλισον επικεφαλής της Paramount μετά την εξαγορά
Οι καταθέσεις κατονομάζουν πλέον τον Ντέιβιντ, και όχι τον πατέρα του Λάρι, ως αφεντικό της Paramount
Ο Καναδάς θέλει περισσότερους τουρίστες
Ο Καναδάς θέλει περισσότερα έσοδα από τουρισμό αλλά αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις
Γιατί δεκαπλασιάστηκε η τιμή εισόδου για το Παγκόσμιο Φόρουμ στο Νταβός
Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός επεκτείνει και τον αριθμό των εισιτηρίων για να επωφεληθεί από τις επιχειρήσεις
Η επόμενη κίνηση της Fed - Πόσο επηρεάζεται από τις αμερικανικές εκλογές
Η Fed θα ανακοινώσει την επόμενη απόφασή της σχετικά με τα επιτόκια δύο ημέρες μετά το τέλος της εκλογικής αναμέτρησης - Οι προθέσεις
Δύο υπουργοί, δύο διαφορετικά σχέδια για να σωθεί η γερμανική οικονομία
Ενδοκυβερνητικές διαφωνίες στη Γερμανία - Ο Όλαφ Σολτς αναζητεί τη χρυσή τομή στα σχέδια των υπουργών του
Τα νέα μοντέλα «σανίδα σωτηρίας» για την Aston Μartin
Οι καθαρές απώλειες της Aston Martin μειώθηκαν καθώς νέα μοντέλα εκτοξεύουν τις πωλήσεις