Ο γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM πρόκεται να γίνει ένας από τους κορυφαίους μετόχους της Air France-KLM, μετά την υπογραφή συμφωνίας 10ετούς διάρκειας, η οποία θα επιτρέψει στις εταιρείες να συνενώσουν τα δίκτυά τους και να εκμεταλευτούν από κοινού τη μεταφορική ικανότητα των στόλων τους.
Με το deal αυτό η CMA CGM ανοίγει τις δραστηριότητες της στον τομέα των αεροπορικών φορτίων και επεκτείνει την εμβέλειά της μετά από το εξαιρετικά θετικό πρόσημο που εισέπραξε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Το συμβόλαιο προβλέπει την αποκλειστική συνεργασία των δύο ομίλων, με στόχο τη δημιουργία ενός άκρως ανταγωνιστικού δικτύου, χάρη στην τεχνογνωσία και το παγκόσμιο αποτύπωμα της Air France-KLM και της CMA CGM.
Η Air France-KLM και η CMA CGM θα εκμεταλλευτούν αποκλειστικά τη χωρητικότητα ενός στόλου που αποτελείται αρχικά από 10 φορτηγά αεροσκάφη και επιπλέον 12 αεροσκάφη «συνδυασμένης μεταφοράς» κατόπιν παραγγελίας. Αυτή η νέα εμπορική συνεργασία καλύπτει επίσης τη χωρητικότητα των αεροσκαφών «συνδυασμένης μεταφοράς» της Air France-KLM, συμπεριλαμβανομένων άνω των 160 αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων.
Η CMA CGM θα κινητοποιήσει το μεγάλο εμπορικό της δίκτυο και την παγκόσμια πλατφόρμα logistics και θα συμπληρώσει αυτήν την προσφορά με καινοτόμες λύσεις εφοδιαστικής και πολυτροπικών μεταφορών, ιδιαίτερα στις θαλάσσιες και χερσαίες μεταφορές.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου CMA CGM, Rodolphe Saadé, δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτή τη στρατηγική συνεργασία με την Air France-KLM. Μας επιτρέπει να επιταχύνουμε σημαντικά την ανάπτυξη του αεροπορικού μας τμήματος, CMA CGM Air Cargo, το οποίο δημιουργήθηκε μόλις πριν από ένα χρόνο, και να τοποθετήσουμε τις δύο εταιρείες μας μεταξύ των κορυφαίων παικτών στον κόσμο στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών».
Latest News
Ποιος τράβηξε την πρίζα στην Northvolt - Το γεγονός που σήμανε την αρχή του τέλους και το Plan B
Η κατάθεση της Northvolt για προστασία από πτώχευση στις ΗΠΑ, σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες για την ευρωπαϊκή βιομηχανία
Η νέα παγκόσμια οικονομική τάξη είναι εδώ! - Τι αλλάζει στην παγκόσμια οικονομία;
Από τη Διάσκεψη του Μπρέτον Γουντς και την κεϋνσιανή πολιτική μέχρι το πέρασμα στη σχολή του Μοργαν Φριντμαν με Θάτσερ-Ρήγκαν έως τον Ομπάμα και τον Τραμπ
Μετά τις γερμανικές εκλογές η προσφορά της UniCredit για την Commerzbank
Η επικεφαλής της UniCredit τονίζει ακόμα και μετά την εξαγορά το «στρατηγείο» της τράπεζας θα παραμείνει στο Μιλάνο
Μασκ (Tesla): Μεγιστάνας ελέω κράτους αλλά και ...υπηρέτης του κράτους
Πόση απο την περιουσία του Μασκ της Tesla οφείλεται σε κρατικό χρήμα - Τα κέρδη του μετα την εκλογή του νέου προέδρου
Η ΕΚΤ μπορεί να μειώσει τα επιτόκια ανεξάρτητα από τη Fed, διαμηνύει το Γάλλος τραπεζίτης
Ο Βιλερουά είπε ότι επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα «σημάνει πιθανότατα περισσότερο πληθωρισμό στις ΗΠΑ και λιγότερη ανάπτυξη παντού»
Κάτι τρέχει με την Temu - Σε ελεύθερη πτώση ο κινεζικός κολοσσός
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist