Οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων καλά κρατούν, παρά τη μικρή πτώση από τα υψηλά της προηγούμενης χρονιάς. Τα πρόσφατα συμβόλαια ναυπήγησης που καταγράφηκαν κυρίως για πλοία μεσαίου και μικρότερου μεγέθους (feedermax boxships), τόσο από ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών όσο και ανεξάρτητους πλοιοκτήτες με στόλο containerships, έχουν ανεβάσει το επιβεβαιωμένο βιβλίο παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε επίπεδα-ρεκόρ των 6,7 εκατ. teu χωρητικότητας.
Το μέγεθος αυτό αντιπροσωπεύει τώρα το 28,6% του υφιστάμενου εν λειτουργία παγκόσμιου στόλου containerships. Οι νέες παραγγελίες που επιβεβαιώθηκαν πρόσφατα, σύμφωνα με τη Lloydslist, περιλαμβάνουν έξι πλοία μεταφορικής ικανότητας 7.900 teu το καθένα και 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 7.000 teu το καθένα για την MSC, που παραγγέλθηκαν στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries και στα κινεζικά New Times Shipbuilding. Επιπλέον, η Interasia Lines επιβεβαίωσε μια παραγγελία 10 πλοίων χωρητικότητας 1.800 teu το καθένα στο ναυπηγείο Nihon στην Ιαπωνία.
Συμβάσεις
Επιπλέον, παραγγελίες θεωρείται ότι βρίσκονται στα σκαριά, αλλά για τις οποίες δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί σταθερές συμβάσεις. Αυτές περιλαμβάνουν οκτώ πλοία 7.600 teu το καθένα για τη Seaspan, εννέα μονάδες 23.000 teu το καθένα για τη CMA CGM και έως 12 πλοία χωρητικότητας 8.000 teu το καθένα για την MSC.
Μόλις οριστικοποιηθούν αυτές οι παραγγελίες, το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών νεότευκτων θα ξεπεράσει το 30% του υπάρχοντος στόλου. Αν και το ποσοστό είναι μικρότερο από το 60% που αντιπροσώπευαν οι παραγγελίες στο σύνολο του στόλου κάποια στιγμή την προηγούμενη δεκαετία, εντούτοις σε απόλυτα νούμερα η τωρινή υπό παραγγελία χωρητικότητα ξεπερνά κάθε προηγούμενη.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη