Τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανακοίνωσε η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Holdings Inc., συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου.
Ειδικότερα τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 127,8 εκατ. δολάρια έναντι 117 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν. Την ίδια ώρα, η Navios εμφάνισε ζημιές ύψους 0,5 εκατ. δολαρίων, κυρίως λόγω της προπληρωμής μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου ύψους 24 εκατ. δολ.
49,9% αύξηση στο EBITDA
Επίσης, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), κατά το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 73,8 εκατομμύρια δολάρια από 49,2 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) αυξήθηκε κατά 51,1% και συγκεκριμένα έφτασε τα 21.767 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με τα 14.404 δολάρια την ημέρα το περσινό πρώτο τρίμηνο.
«Υψηλότερες κατά 50% οι τιμές ναύλων»
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κα. Αγγελική Φράγκου εξέφρασε την ικανοποίησή της με τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και τόνισε πως «οι τιμές ναύλων μας για το πρώτο τρίμηνο του 2022, ήταν υψηλότερες κατά 50% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Υπάρχουν, ωστόσο, σημαντικές γεωπολιτικές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων του πολέμου στην Ουκρανία, την πολιτική της Κίνας για μηδενική Covid, τα αυξανόμενα επιτόκια και τον πληθωρισμό. Μέχρι στιγμής, αυτά τα γεγονότα έχουν επηρεάσει θετικά το εμπόριο δημιουργώντας νέους εμπορικούς δρόμους με μεγαλύτερα τονο-μίλια. Η κατάσταση παραμένει ρευστή και παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις».
Η Navios Hodings κατέχει στόλο από 36 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 3,9 εκατ. dwt εκ των οποίων τα 25 είναι ιδιόκτητα και τα 11 ναυλωμένα με μακροχρόνια συμβόλαια.
Latest News
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA