Ακόμη πιο έντονη κάνει την παρουσία της στην Ελλάδα η εταιρεία κρουαζιερόπλοιων Costa Cruises με 253 προσεγγίσεις φέτος και 279 προσεγγίσεις το 2023.
Η Ελλάδα έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες για ανάπτυξη και εμείς απευθυνόμαστε και στο Ελληνικό κοινό, δήλωσε ο Alessandro-Βottaro, Εμπορικός διευθυντής της εταιρείας παρουσιάζοντας το κρουαζιερόπλοιο Costa Venezia το οποίο μαζί με το Costa Deliziosa θα πραγματοποιούν φέτος 8ημερες και 15ημερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά στην Ανατολική Μεσόγειο.
Όπως είπε ο εκπρόσωπος της Costa Cruises αναφερόμενος στη διεθνή παρουσία της εταιρείας, για φέτος είναι ήδη στη θάλασσα τα 11 από τα 12 πλοία του στόλου της και μέχρι το τέλος του έτους θα ξεκινήσει ταξίδια και το 12ο κρουαζιερόπλοιο.
Όσον αφορά τις τάσεις που επικρατούν στην κρουαζιέρα ο κ. Bottaro σημείωσε ότι αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των επιβατών που είναι ηλικίας κάτω των 40 ετών, ενώ ένα ακόμη στοιχείο που έδωσε είναι ότι μέση δαπάνη σε κάθε λιμάνι είναι στα 75 ευρώ ανά επιβάτη, χωρίς τα έξοδα που κάνει το πλοίο.
Τα προγράμματα
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της η Costa Cruises προσφέρει στους Έλληνες λάτρεις της κρουαζιέρας, διαφορετικές ευκαιρίες να επιβιβαστούν από το λιμάνι του Πειραιά επιλέγοντας ανάμεσα σε 8ήμερα ή 15ήμερα δρομολόγια στην Ανατολική Μεσόγειο, που πραγματοποιούνται με το Costa Venezia και το Costa Deliziosa.
Το πρόγραμμα του Costa Venezia περιλαμβάνει ένα ολοκαίνουργιο δρομολόγιο, με επιβίβαση και αποβίβαση στον Πειραιά και μεγαλύτερη παραμονή στα λιμάνια προσέγγισης ώστε οι επιβάτες να έχουν άφθονο χρόνο για να απολαμβάνουν προορισμούς. Από τις αρχές Μαΐου έως τις 18 Νοεμβρίου 2022, το Costa Venezia πραγματοποιεί 15ήμερη «σούπερ τουρ», με παραμονή μεγαλύτερη των 10 ωρών σε 8 λιμάνια προσέγγισης στην Τουρκία και την Ελλάδα.
Το ταξίδι περιλαμβάνει διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση στην Κωνσταντινούπολη, τους όμορφους προορισμούς της Σμύρνης και της Αλικαρνασσού, τη Μύκονο και την Αθήνα και δύο διήμερες παραμονές με διανυκτέρευση στην Κωνσταντινούπολη και το Κουσάντασι της Τουρκίας πριν ξεκινήσει για τη Ρόδο και το Ηράκλειο της Κρήτης.
Τον χειμώνα 2022-23, το Costa Venezia θα προσφέρει ένα δρομολόγιο 12 ημερών σε Τουρκία, Αίγυπτο, Ισραήλ και Κύπρο: στην Κωνσταντινούπολη (διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση), την Αλικαρνασσό, τη Λεμεσό, τη Χάιφα (επίσης διήμερη παραμονή με διανυκτέρευση), την Αλεξάνδρεια και το Κουσάντασι. Από την άνοιξη του 2023, το δρομολόγιο από τον Πειραιά θα ξαναρχίσει.
Εκτός από το Costa Venezia, από τις 19 Οκτωβρίου έως τις 18 Νοεμβρίου το Costa Deliziosa θα προσφέρει τη δυνατότητα στους Έλληνες επισκέπτες να επιβιβαστούν εύκολα στον Πειραιά για κρουαζιέρες στην Ανατολική Μεσόγειο, με δρομολόγιο προς Ιταλία, Κροατία και Μαυροβούνιο.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς