Αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για την ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας, δήλωσε ο Βασίλης Κικίλιας στον Alpha 9.89, παρά το ότι αντιμετωπίζουμε ακόμα μια παγκόσμια κρίση δημόσιας υγείας, έχουμε πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, πληθωρισμό και ενεργειακή κρίση.
Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε επίσης ότι αυτά τα πολύ θετικά μηνύματα έρχονται μετά τα καλά αποτελέσματα των προηγούμενων μηνών με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, το άνοιγμα χειμερινών προορισμών, την επιτυχία της καμπάνιας greekend και την ενίσχυση της κρουαζιέρας. «Όλο το προηγούμενο διάστημα εργαστήκαμε σκληρά για την προπαρασκευή συμφωνιών με μεγάλους tour operators, ό,τι πρέπει δηλαδή να κάνει ένα σοβαρό υπουργείο Τουρισμού για να μπορέσει να επιτύχει το στόχο του ο οποίος είναι να φέρει έσοδα στη μέση ελληνική οικογένεια και στην εθνική οικονομία» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, υπογραμμίζοντας ότι το πού θα φτάσει ο πήχης θα φανεί στο τέλος του 2022.
To brand Ελλάδα στο Νο 5 του κόσμου
«Το brand “Ελλάδα” είναι 5ο στον κόσμο, συνεχίζουμε να το στηρίζουμε και να το αναβαθμίζουμε, δίνοντας μάχη μέρα- μέρα και εβδομάδα-εβδομάδα με στόχο να έχουμε ποιοτικό τουριστικό προϊόν, να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες και το συνάλλαγμα που έρχεται από τους ταξιδιώτες να είναι κάθε χρονιά και πιο υψηλό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου και στην «αθηναϊκή Ριβιέρα», τονίζοντας ότι οι συμφωνία που επιτεύχθηκε με τις αμερικανικές αερογραμμές για 63 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, φέρνουν στην Αθήνα πολύ μεγάλο αριθμό high spenders ταξιδιωτών οι οποίοι ενισχύουν σημαντικά όχι μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και την εστίαση, τη διασκέδαση και τα εμπορικά καταστήματα της πρωτεύουσας.
Τέλος, όσον αφορά τους εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού, ο υπουργός είπε ότι τα συναρμόδια υπουργεία έχουν κάνει σημαντικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και για την κάλυψη των κενών θέσεων, που αποτελεί πανευρωπαϊκό πρόβλημα λόγω των lockdown των προηγούμενων ετών, αλλά και σχετικά με την προστασία των εργαζομένων και των ταξιδιωτών. «Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Μύκονο, ένα από τα πιο ισχυρά brand μας, έχω να πω ότι και τα τρία υπουργεία- Ανάπτυξης, Εργασίας και Τουρισμού- διενεργούν αλλεπάλληλους ελέγχους και επιβάλλουν αυστηρά πρόστιμα, έτσι ώστε να προστατευθούν οι πολλοί που είναι οι πολύ καλοί επαγγελματίες και να απομονωθούν οι λίγοι που προσπαθούν να κάνουν ζημιά» επεσήμανε ο κ. Κικίλιας.
Latest News
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα