![1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις σε 10 μήνες λειτουργίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/1555.jpg)
Μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του (e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ), όπως αναφέρει σε σχετική δελτίο τύπου το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Πριν από λίγες ημέρες οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια, επιβεβαιώνοντας ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν.
Παρά τη μεγάλη αύξηση του αριθμού των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι 4,44 λεπτά.
«Το 1555 όχι μόνο ανταποκρίνεται στις κλήσεις των πολιτών, αλλά δίνει και ολοκληρωμένες απαντήσεις στην πλειονότητα των ερωτημάτων που τίθενται», αναφέρει το υπουργείο Εργασίας.
Ελάχιστα ερωτήματα δεν απαντώνται άμεσα
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες. Το υπόλοιπο 0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, προκειμένου να απαντηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
• Τον μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων συγκεντρώνει ο e-ΕΦΚΑ. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί από το 1555 πάνω από 1,4 εκατομμύρια κλήσεις για θέματα αρμοδιότητας του e-ΕΦΚΑ, με το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 99,5%.
• Ακολουθεί σε αριθμό κλήσεων η ΔΥΠΑ, με τις απαντημένες κλήσεις να ξεπερνούν τις 239.000 και το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 100%.
• Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ έχουν απαντηθεί πάνω από 227.000 κλήσεις, ενώ
• Για θέματα Εργασιακών Σχέσεων περίπου 61.000 κλήσεις, για θέματα αρμοδιότητας του ΣΕΠΕ 12.063 κλήσεις και για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 7.376 κλήσεις, καθώς και για θέματα Ισότητας Φύλων έχουν πραγματοποιηθεί 3.260 κλήσεις.
• Τέλος, το 1555 έχει δεχθεί 2.935 κλήσεις οι οποίες προωθήθηκαν άμεσα στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.
Ικανοποιημένοι οι χρήστες
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η διαρκώς αυξανόμενη χρήση του 1555 συνοδεύεται και από την αναγνώριση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του από τους πολίτες. Όπως αποτυπώθηκε σε πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από το 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχε.
Προκειμένου να συνεχίσει να ανταποκρίνεται σε αυτή την εμπιστοσύνη, το 1555 δεν παύει να βελτιώνεται και να διευρύνει τα κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους.
Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργεί ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο η ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555. Ειδικότερα, μέσω του Οδηγού του Πολίτη, μπορεί κανείς να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Μπορεί, επίσης, να υποβάλει προσωποποιημένα αιτήματα που δεν αφορούν ψηφιακές υπηρεσίες και να παρακολουθεί την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.
Εκφράζοντας μια νέα, σύγχρονη φιλοσοφία για την εξυπηρέτηση του πολίτη, το 1555 συνεχίζει να αναβαθμίζει τη λειτουργία του και να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση της ελληνικής κοινωνίας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Σαντορίνη: Ειδικά μέτρα για τους εργαζόμενους – Τι περιλαμβάνουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/santorini-600x400.jpg)
Αποζημίωση ειδικού σκοπού για τους εργαζόμενους στη Σαντορίνη
Όλες οι επιχειρήσεις – εργοδότες του ιδιωτικού τομέα δύνανται να θέτουν σε αναστολή τις συμβάσεις εργασίας των εργαζομένων τους για την περίοδο από 1η Φεβρουαρίου έως 3η Μαρτίου 2025
![Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Από 1η Μαρτίου υποχρεωτικήσε τουρισμό και εστίαση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/karta-ergasias3-600x352.jpg)
Νέο τοπίο σε τουρισμό και εστίαση - Ποιες αλλαγές έρχονται με την ψηφιακή κάρτα
Aπό την 1η Μαρτίου του 2025, η ψηφιακή κάρτα εργασίας θα ενταχθεί στον τουρισμό και την εστίαση. Το μέτρο έχει τεθεί σε πιλοτική εφαρμογή ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2024, παρέχοντας στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εστίαση και τον τουρισμό ένα εύλογο χρονικό διάστημα προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Eννέα ερωτήσεις […]
![Εφορία: Νέο κύμα διασταυρώσεων σε φορολογούμενους με εισοδήματα φτώχειας που ζουν πλουσιοπάροχα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/influencers-1-600x400.jpg)
Σε ελεγκτικό κλοιό 20 influencers - Ανοίγουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί 800 φορολογούμενων
Ειδικές ελεγκτικές ομάδες με τη χρήση ειδικού αλγόριθμου και κριτήρια ανάλυσης κινδύνου θα συντάξουν λίστα ελέγχων για φορολογούμενους
![Δήμας: Ένα σημαντικό βήμα νοικοκυρέματος για τους έμμεσους φόρους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/10.02.2025_ΧΡΙΣΤΟΣ-ΔΗΜΑΣ-600x399.jpg)
Βήμα για «νοικοκύρεμα» στους έμμεσους φόρους - Τι είπε ο Δήμας
Το προτεινόμενο σχέδιο Κώδικα, που εισάγεται αύριο προς ψήφιση στην Ολομέλεια, προορίζεται ώστε να αντιμετωπίζεται πλέον η αδυναμία της πολυπλοκότητας της φορολογικής νομοθεσίας
![Πιτσιλής στην HORECA: Διασφαλίζουμε ένα διαφανές και ανταγωνιστικό περιβάλλον για το επιχειρείν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_1000026221-600x493.jpg)
Πιτσιλής στην HORECA: Διασφαλίζουμε ένα διαφανές και ανταγωνιστικό περιβάλλον για το επιχειρείν
Ο κ. Πιτσιλής ανέδειξε τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού της φορολογικής διοίκησης ως καταλύτη για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας
![Συντάξεις: Πότε θα πληρωθούν για Μάρτιο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/12/atm-1524871_640-600x400.jpg)
Πότε πληρώνονται οι συντάξεις Μαρτίου
Αναλυτικά οι ημερομηνίες που θα καταβληθούν οι συντάξεις για μισθωτούς και μη μισθωτούς
![Ψηφιακό πελατολόγιο: «Μάτι» στα αυτοκίνητα αποκτά η ΑΑΔΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/myaadeapp-600x359.jpg)
«Μάτι» στα αυτοκίνητα αποκτά η ΑΑΔΕ με το ψηφιακό πελατολόγιο
Θα «βλέπει» την είσοδο και την έξοδο κάθε οχήματος σε πάρκινγκ, πλυντήρια, συνεργεία, εταιρείες ενοικίασης – Ακολουθούν εταιρείες εκδηλώσεων
![Τσακλόγλου: Μεγάλο στοίχημα η αναμόρφωση των ΚΕΠΑ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/tsakloglou-2-600x412.jpg)
Τσακλόγλου: Μεγάλο στοίχημα η αναμόρφωση των ΚΕΠΑ
Μένουν ακόμα πολλά να γίνουν τόσο σε νομοθετικό και οργανωτικό επίπεδο όσο και στο πεδίο της υλικοτεχνικής υποδομής, είπε ο Πάνος Τσακλόγλου όσον αφορά τα ΚΕΠΑ
![Φορολογικές δηλώσεις: Οι προθεσμίες για τους φορείς, οι αλλαγές για τους φορολογουμένους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/forologia-2-600x400-1.jpg)
Αντίστροφη μέτρηση για τις φορολογικές δηλώσεις - Οι προθεσμίες για τους φορείς, οι αλλαγές για τους φορολογουμένους
Το σύστημα για τις φορολογικές δηλώσεις ανοίγει στις 17 Μαρτίου και κλείνει στις 15 Ιουλίου - Δεν θα δοθεί παράταση φέτος, διαμηνύει το υπουργείο Οικονομικών
![e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ποιοι έχουν λαμβάνειν την εβδομάδα 10 – 14 Φεβρουαρίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/ot_lefta_misthoi8-600x352.png)
Ποιοι πάνε ταμείο την εβδομάδα 10-14 Φεβρουαρίου - Πότε πληρώνονται οι συντάξεις
Αναλυτικά τα ποσά και οι δικαιούχοι των πληρωμών e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ - Οι ημερομηνίες καταβολής των συντάξεων