![1555: 2 εκατομμύρια απαντημένες κλήσεις σε 10 μήνες λειτουργίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/1555.jpg)
Μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του (e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ), όπως αναφέρει σε σχετική δελτίο τύπου το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Πριν από λίγες ημέρες οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια, επιβεβαιώνοντας ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν.
Παρά τη μεγάλη αύξηση του αριθμού των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι 4,44 λεπτά.
«Το 1555 όχι μόνο ανταποκρίνεται στις κλήσεις των πολιτών, αλλά δίνει και ολοκληρωμένες απαντήσεις στην πλειονότητα των ερωτημάτων που τίθενται», αναφέρει το υπουργείο Εργασίας.
Ελάχιστα ερωτήματα δεν απαντώνται άμεσα
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες. Το υπόλοιπο 0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, προκειμένου να απαντηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
• Τον μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων συγκεντρώνει ο e-ΕΦΚΑ. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί από το 1555 πάνω από 1,4 εκατομμύρια κλήσεις για θέματα αρμοδιότητας του e-ΕΦΚΑ, με το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 99,5%.
• Ακολουθεί σε αριθμό κλήσεων η ΔΥΠΑ, με τις απαντημένες κλήσεις να ξεπερνούν τις 239.000 και το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 100%.
• Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ έχουν απαντηθεί πάνω από 227.000 κλήσεις, ενώ
• Για θέματα Εργασιακών Σχέσεων περίπου 61.000 κλήσεις, για θέματα αρμοδιότητας του ΣΕΠΕ 12.063 κλήσεις και για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 7.376 κλήσεις, καθώς και για θέματα Ισότητας Φύλων έχουν πραγματοποιηθεί 3.260 κλήσεις.
• Τέλος, το 1555 έχει δεχθεί 2.935 κλήσεις οι οποίες προωθήθηκαν άμεσα στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.
Ικανοποιημένοι οι χρήστες
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η διαρκώς αυξανόμενη χρήση του 1555 συνοδεύεται και από την αναγνώριση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του από τους πολίτες. Όπως αποτυπώθηκε σε πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από το 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχε.
Προκειμένου να συνεχίσει να ανταποκρίνεται σε αυτή την εμπιστοσύνη, το 1555 δεν παύει να βελτιώνεται και να διευρύνει τα κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους.
Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργεί ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο η ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555. Ειδικότερα, μέσω του Οδηγού του Πολίτη, μπορεί κανείς να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Μπορεί, επίσης, να υποβάλει προσωποποιημένα αιτήματα που δεν αφορούν ψηφιακές υπηρεσίες και να παρακολουθεί την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.
Εκφράζοντας μια νέα, σύγχρονη φιλοσοφία για την εξυπηρέτηση του πολίτη, το 1555 συνεχίζει να αναβαθμίζει τη λειτουργία του και να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση της ελληνικής κοινωνίας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΓΣΕΕ για καύσωνα: Να γίνει νόμος το καθεστώς πρόληψης της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/oikodomi660b-600x337.jpg)
Η ΓΣΕΕ ζητά να γίνει νόμος το καθεστώς προστασίας των εργαζομένων στους καύσωνες
Η ΓΣΕΕ απαιτεί αυστηρές κυρώσεις κατά εργοδοτών και εντατικοποίηση των ελέγχων στον καύσωνα από την Επιθεώρηση Εργασίας
![Νίκη Κεραμέως: Κλειδί για την απασχόληση η έμφαση στην καλλιέργεια δεξιοτήτων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/keramews-EPSCO--600x332.jpg)
Κεραμέως: Κλειδί για την απασχόληση η έμφαση στην καλλιέργεια δεξιοτήτων
Στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Υπουργών Εργασίας (EPSCO) που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες συμμετείχε η Νίκη Κεραμέως
![Τσακλόγλου: Δεν υπάρχει 6ήμερη εργασία στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/tsakloglou-1-600x337.jpg)
Δεν υπάρχει 6ήμερη εργασία, στην Ελλάδα τονίζει ο Τσακλόγλου
«Παράνομο και ασύμφορο για τους εργοδότες να καθιερώσουν την έκτακτη βάρδια μόνιμα» τονίζει ο υφυπουργός Εργασίας, αναφερόμενος στην εξαήμερη εργασία
![Φορολογική δήλωση: Πότε είναι προαιρετική η γνωστοποίηση IBAN](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_forologikes2-768x450-1-600x352.png)
Πότε είναι προαιρετική η γνωστοποίηση IBAN στη φορολογική δήλωση
Τι ανακοίνωσε η ΑΑΔΕ
![Καύσωνας: Για ποιες εργασίες προβλέπεται διακοπή και τηλεργασία – Τι ορίζει η υπουργική εγκύκλιος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/ERGATES-KATASKEVES-600x362.jpg)
Διακοπή εργασιών και τηλεργασία – Τι ισχύει από σήμερα για τους εργαζόμενους λόγω καύσωνα
Μέτρα προστασίας των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα από τον καύσωνα προβλέπει η υπουργική εγκύκλιος
![Φορολογικές δηλώσεις: Στα άκρα η κόντρα λογιστών – υπουργείου Οικονομικών για παράταση της προθεσμίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_forologikes2-768x450-1-600x352.png)
«Πόλεμος» για τις φορολογικές δηλώσεις - Προσφυγή λογιστών στον Συνήγορο του Πολίτη
Εκπνέει η προθεσμία για τις φορολογικές δηλώσεις
![Συντάξεις: Έρχεται η ώρα των περικοπών στις χηρείας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/01/sintaxeis1-768x512-2-600x400.jpg)
Έρχεται η ώρα των περικοπών στις συντάξεις χηρείας
Το Σεπτέμβριο οι αποφάσεις συντάξεις – Κρίσιμο θέμα η αναζήτηση ή όχι επιστροφής αναδρομικών ποσών
![Καύσωνας: Για ποιες εργασίες προβλέπεται διακοπή και τηλεργασία – Τι ορίζει η υπουργική εγκύκλιος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/ERGATES-KATASKEVES-600x362.jpg)
Διακοπή εργασιών και τηλεργασία λόγω καύσωνα – Τι ορίζει η εγκύκλιος, για ποιους εργαζόμενους
Μέτρα προστασίας των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα από τον καύσωνα προβλέπει η υπουργική εγκύκλιος
![Προϋπολογισμός: Υπέρβαση 1,3 δισ. στα φορολογικά έσοδα το πρώτο εξάμηνο λόγω ακρίβειας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/ot_aade4_forol-600x352.png)
Ποιοι φόροι έφεραν πρωτογενές πλεόνασμα 2,9 δισ. ευρώ
Πού οφείλεται η υπέρβαση του στόχου για το πρωτογενές πλεόνασμα κατά 1,7 δισ. ευρώ κατά την εκτέλεση του προϋπολογισμού το πρώτο εξάμηνο
![ΓΣΕΕ: Πώς υπολογίζεται η καλοκαιρινή άδεια – Πότε καταβάλλεται το επίδομα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/ergazomenoi-2-600x450.jpg)
Πόση καλοκαιρινή άδεια δικαιούστε - Υπολογίστε με ένα κλικ
Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα μπορούν να υπολογίσουν μόνοι τους την άδεια που δικαιούνται μέσω on line εφαρμογής που έχει δημιουργήσει η ΓΣΕΕ ή μέσω της App εφαρμογής