Μέσα σε 10 μήνες λειτουργίας, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει αλλάξει τα δεδομένα στην καθημερινή επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του (e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ), όπως αναφέρει σε σχετική δελτίο τύπου το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Πριν από λίγες ημέρες οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια, επιβεβαιώνοντας ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν.
Παρά τη μεγάλη αύξηση του αριθμού των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι 4,44 λεπτά.
«Το 1555 όχι μόνο ανταποκρίνεται στις κλήσεις των πολιτών, αλλά δίνει και ολοκληρωμένες απαντήσεις στην πλειονότητα των ερωτημάτων που τίθενται», αναφέρει το υπουργείο Εργασίας.
Ελάχιστα ερωτήματα δεν απαντώνται άμεσα
Είναι χαρακτηριστικό ότι το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες. Το υπόλοιπο 0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, προκειμένου να απαντηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα.
• Τον μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων συγκεντρώνει ο e-ΕΦΚΑ. Μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί από το 1555 πάνω από 1,4 εκατομμύρια κλήσεις για θέματα αρμοδιότητας του e-ΕΦΚΑ, με το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 99,5%.
• Ακολουθεί σε αριθμό κλήσεων η ΔΥΠΑ, με τις απαντημένες κλήσεις να ξεπερνούν τις 239.000 και το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 100%.
• Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ έχουν απαντηθεί πάνω από 227.000 κλήσεις, ενώ
• Για θέματα Εργασιακών Σχέσεων περίπου 61.000 κλήσεις, για θέματα αρμοδιότητας του ΣΕΠΕ 12.063 κλήσεις και για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 7.376 κλήσεις, καθώς και για θέματα Ισότητας Φύλων έχουν πραγματοποιηθεί 3.260 κλήσεις.
• Τέλος, το 1555 έχει δεχθεί 2.935 κλήσεις οι οποίες προωθήθηκαν άμεσα στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.
Ικανοποιημένοι οι χρήστες
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η διαρκώς αυξανόμενη χρήση του 1555 συνοδεύεται και από την αναγνώριση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του από τους πολίτες. Όπως αποτυπώθηκε σε πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από το 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχε.
Προκειμένου να συνεχίσει να ανταποκρίνεται σε αυτή την εμπιστοσύνη, το 1555 δεν παύει να βελτιώνεται και να διευρύνει τα κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους.
Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργεί ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο η ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555. Ειδικότερα, μέσω του Οδηγού του Πολίτη, μπορεί κανείς να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Μπορεί, επίσης, να υποβάλει προσωποποιημένα αιτήματα που δεν αφορούν ψηφιακές υπηρεσίες και να παρακολουθεί την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.
Εκφράζοντας μια νέα, σύγχρονη φιλοσοφία για την εξυπηρέτηση του πολίτη, το 1555 συνεχίζει να αναβαθμίζει τη λειτουργία του και να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση της ελληνικής κοινωνίας.
Latest News
Πότε θα πληρωθούν οι συντάξεις Δεκεμβρίου ανά ταμείο
Δείτε τις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου 2024 όπως τις ανακοίνωσε ο e-ΕΦΚΑ
Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα υποβολής δηλώσεων «Πόθεν Έσχες»
Η νέα πλατφόρμα για το «Πόθεν έσχες» αντλεί δεδομένα από τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς και τα πιστωτικά ιδρύματα
Νέα κλίμακα στην εισφορά αλληλεγγύης για να μη χαθεί η αύξηση στις συντάξεις
Αντιδράσεις συνταξιουχικών οργανώσεων προκαλεί η προωθούμενη τροπολογία του υπουργείου Εργασίας για την ΕΑΣ - Τι ισχύει για τις συντάξεις
Κληρώνει… για τα αναδρομικά των συνταξιούχων – Η απόφαση του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου
Η απόφαση για τις περικοπές σε συντάξεις αναμένεται να εκδοθεί σύντομα – Αφορά 370.000 συνταξιούχους που έκαναν προσφυγή
Πώς θα καθορίζεται ο κατώτατος μισθός σε 12 ερωτήσεις - απαντήσεις
To υπουργείο Εργασίας έδωσε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τον τρόπο που θα καθορίζεται ο κατώτατος μισθός
Στον «πάτο» οι μισθοί στην Ελλάδα - Τρίτη από το...τέλος στην Ευρώπη [γράφημα]
Οι μισθοί των εργαζομένων στην Ελλάδα σημείωσαν και την 4η χειρότερη μεταβολή μεταξύ 2022 και 2023, σύμφωνα με τη Eurostat
Τα 13 SOS για το νέο φορολογικό - Οι αλλαγές «φωτιά» σε Airbnb
Το φορολογικό νομοσχέδιο φέρνει 12 μειώσεις φόρων, κίνητρα σε επιχειρήσεις και μεταρρυθμίσεις στη φορολογική νομοθεσία
EY Ελλάδος: Η πράσινη φορολογική πολιτική και η συμπεριφορική φορολογία
Η ανάπτυξη ενός φορολογικού πλαισίου που προωθεί την κοινωνικοοικονομική συνοχή και ταυτόχρονα ενισχύει την πράσινη ανάπτυξη
Σε 2 ημέρες ολοκληρώθηκαν 1.450 ψηφιακές διακοπές εργασιών από την ΑΑΔΕ
Με την ενεργοποίηση και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αναφέρει η ΑΑΔΕ.
Έρχονται δώρα και «καμπάνες» - Τι φέρνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο
Μειώσεις φόρων, έκτακτο χριστουγεννιάτικο δώρο, κίνητρα για συγχωνεύσεις και εξαγορές επιχειρήσεων - Ολα όσα φέρνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο