Στην αναμόρφωση του Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου, ο οποίος παρέμενε χωρίς καμιά επικαιροποίηση από το 1958, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, κηρύσσοντας σήμερα την έναρξη των εργασιών του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Ναυτικού Δικαίου που διοργανώνει ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά και πραγματοποιείται στο Ίδρυμα Ευγενίδου, υπό την επιστημονική εποπτεία της καθηγήτριας Νομικής Λίας Αθανασίου.
Όπως τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης, πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο έρχεται να καλύψει τις νέες μορφές εμπορικής δραστηριοποίησης, τις νέες διεθνείς συμβάσεις και τα νέα δεδομένα της αγοράς και της τεχνολογίας, μιας παγκοσμιοποιημένης και ανταγωνιστικής βιομηχανίας όπως η ναυτιλία.
Η Πολιτεία, είπε, μερίμνησε για τη σύσταση Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής, αποτελούμενη από έγκριτους Καθηγητές και Καθηγήτριες, Δικαστές, Δικηγόρους και υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία υπό την προεδρία της κυρίας Αθανασίου, πραγματοποίησε ένα τιτάνιο έργο για τον εκσυγχρονισμό ενός καίριου νομοθετήματος της Ελληνικής ναυτιλίας, ηλικίας μεγαλύτερης των εξήντα ετών.
Για τον λόγο αυτό, υπογράμμισε,« οφείλω να συγχαρώ την εν λόγω επιτροπή για το σημαντικό έργο της το οποίο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή.»
Εξάλλου ο κ. Πλακιωτάκης στην διάρκεια της ομιλίας του επεσήμανε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, αλλά και τις προτεραιότητες που θέτει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τη στήριξη της δυναμικής πορείας της ελληνικής ναυτιλίας και τη διατήρηση και περαιτέρω ενίσχυση της ικανότητάς της να προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής προκειμένου να συνεχίσει να ηγείται στο παγκόσμιο ναυτιλιακό στερέωμα.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη