Στην αναμόρφωση του Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου, ο οποίος παρέμενε χωρίς καμιά επικαιροποίηση από το 1958, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, κηρύσσοντας σήμερα την έναρξη των εργασιών του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Ναυτικού Δικαίου που διοργανώνει ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά και πραγματοποιείται στο Ίδρυμα Ευγενίδου, υπό την επιστημονική εποπτεία της καθηγήτριας Νομικής Λίας Αθανασίου.
Όπως τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης, πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο έρχεται να καλύψει τις νέες μορφές εμπορικής δραστηριοποίησης, τις νέες διεθνείς συμβάσεις και τα νέα δεδομένα της αγοράς και της τεχνολογίας, μιας παγκοσμιοποιημένης και ανταγωνιστικής βιομηχανίας όπως η ναυτιλία.
Η Πολιτεία, είπε, μερίμνησε για τη σύσταση Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής, αποτελούμενη από έγκριτους Καθηγητές και Καθηγήτριες, Δικαστές, Δικηγόρους και υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία υπό την προεδρία της κυρίας Αθανασίου, πραγματοποίησε ένα τιτάνιο έργο για τον εκσυγχρονισμό ενός καίριου νομοθετήματος της Ελληνικής ναυτιλίας, ηλικίας μεγαλύτερης των εξήντα ετών.
Για τον λόγο αυτό, υπογράμμισε,« οφείλω να συγχαρώ την εν λόγω επιτροπή για το σημαντικό έργο της το οποίο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή.»
Εξάλλου ο κ. Πλακιωτάκης στην διάρκεια της ομιλίας του επεσήμανε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, αλλά και τις προτεραιότητες που θέτει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τη στήριξη της δυναμικής πορείας της ελληνικής ναυτιλίας και τη διατήρηση και περαιτέρω ενίσχυση της ικανότητάς της να προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής προκειμένου να συνεχίσει να ηγείται στο παγκόσμιο ναυτιλιακό στερέωμα.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς