Σημαντικό εργαλείο «για την υλοποίηση μεγαλύτερων ή μικρότερων έργων που προωθούν την καινοτομία, ενισχύουν την απασχόληση και δημιουργούν ένα πιο ελκυστικό κοινωνικό περιβάλλον» αναδεικνύονται τα έργα ΣΔΙΤ προϋπολογισμού περίπου 4 δισ. ευρώ, τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης από το βήμα του συνεδρίου «Smart Cities – City Connect Conference & Expo 2022».
Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «το σύγχρονο πρόταγμα των βιώσιμων και έξυπνων πόλεων, των λεγόμενων smart cities, είναι το πολιτικό αφήγημα της νέας εποχής για τις πόλεις του δυτικού κόσμου», ενώ «η σύγχρονη πρωτοποριακή πολιτική των πόλεων εκφράζεται σε παγκοσμιοποιημένο επίπεδο σήμερα μέσα από το τρίπτυχο πράσινη, ανθεκτική, έξυπνη πόλη».
Μεγάλη ευκαιρία το Ταμείο Ανάκαμψης
Έτσι, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, «το Ταμείο Ανάκαμψης αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία σε μία κρίσιμη στιγμή για να προχωρήσουμε σε επενδύσεις». «Πολλά από τα έργα που υλοποιούνται στη χώρα, με πιο εμβληματικά τον ΒΟΑΚ και τον αυτοκινητόδρομο Ε65, χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Τα έργα αυτά αποτελούν μεγάλες παρεμβάσεις εθνικής κλίμακας που θα οδηγήσουν σε υπερτοπική ανάπτυξη» σημείωσε.
Ψηφιακές μεταρρυθμίσεις
Στη συνέχεια, αναφερόμενος στις ψηφιακές μεταρρυθμίσεις του Υπουργείου, έφερε ως παράδειγμα τον ΟΣΕ, οι υπηρεσίες του οποίου θα αναβαθμιστούν με το ψηφιακό εισιτήριο, την τηλεματική και τις υπηρεσίες έξυπνων σταθμών. Αυτός ο ψηφιακός μετασχηματισμός, όπως υπογράμμισε «θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα του μέσου και θα βελτιώσει συνολικά την ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες».
Πάντα μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης «υλοποιείται η μεγαλύτερη προμήθεια λεωφορείων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το έργο των ηλεκτρονικών διοδίων, το πρόγραμμα εγκατάστασης οπτικών ινών για τη παρακολούθηση των γεφυρών, ο νέος Προαστιακός σιδηρόδρομος της Δυτικής Αττικής και ένα μεγάλο πρόγραμμα επεμβάσεων οδικής ασφάλειας προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ σε όλη τη χώρα, μαζί με το Υπουργείο Εσωτερικών και τους ΟΤΑ».
Latest News
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή
Σε ρότα υλοποίησης η αποθήκη CO2 στον Πρίνο - Αίτηση κοινοτικής χρηματοδότησης 1,1 δισ. ευρώ
Στην υπόγεια αποθήκη θα διοχετεύεται διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν μεγάλες βιομηχανίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή
Dana vs Daniel - Η σύγκριση των φονικών φαινομένων
Τόσο ο Daniel όσο και η Dana άφησαν πίσω τους μεγάλες καταστροφές και νεκρούς
Ηλεκτρικό ή υβριδικό ήταν 1 στα 2 εισαγόμενα οχήματα στην ΕΕ το 2023
Οι εξαγωγές της ΕΕ σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν από 2% επί του συνόλου το 2017 σε 26% 2023
Έκθεση ορόσημο για ΕΕ - Πόσα πρέπει να δαπανά για άμυνα και κλιματική αλλαγή
Η προειδοποίησε του πρώην προέδρου της Φινλανδίας Νιινίστρο σε μια έκθεση ορόσημο για την ασφάλεια της ΕΕ
Νέο φωτοβολταϊκό πάρκο για την Metlen στην Ιταλία
Στις αρχές του 2022, η Metlen και η Saint-Gobain υπέγραψαν συμφωνία πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας (PPA) μέσω απευθείας γραμμής
Ρεκόρ θανάτων λόγω ζέστης το 2023 – Κίνδυνος εξάπλωσης ασθενειών
Η ένατη έκθεση του Lancet Countdown για την κλιματική κρίση αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν πρωτοφανείς απειλές για την υγεία τους από την ταχεία αλλαγή του κλίματος.
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες