
Θέματα ενίσχυσης της αλιείας και της προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος συζήτησαν ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Σίμος Κεδίκογλου με τη διοίκηση του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Τεχνολογίας (ΕΛΙΝΤ).
Στη συνάντηση συμμετείχε ο πρόεδρος του ΕΛΙΝΤ, Νικόλαος Λιάπης και τα μέλη Γιώργος Βοζίκης, Χρήστος Γεωργουσόπουλος και Γιώργος Κοτρέλ.
Ο υφυπουργός αξίωσε τη συμβολή και την αρωγή του Ινστιτούτου στην υποβολή προτάσεων αναφορικά με το ζήτημα της αντικατάστασης των πεπαλαιωμένων μηχανών σε αλιευτικά σκάφη με νέες και σύγχρονες με στόχο τη χαμηλή εκπομπή ρύπων και την υψηλή αξιοπιστία και απόδοση.

«Θα καταφέρουμε να πετύχουμε κοινοτική χρηματοδότηση και σε συνεργασία με τις Τράπεζες, δε θα απαιτείται ίδια συμμετοχή των αλιέων. Θέλουμε ‘καθαρούς’ με οικολογικό αποτύπωμα, κινητήρες», τόνισε ο υφυπουργός.
Ακολούθως, ο κ. Κεδίκογλου υπογράμμισε την ανάγκη εφαρμογής άμεσων λύσεων για το πρόβλημα της υπεραλίευσης. «Προτεραιότητα του Πρωθυπουργού και δική μου είναι η προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος, προκειμένου να προστατέψουμε τα ιχθυαποθέματα και παράλληλα να ενισχύσουμε το εισόδημα των αλιέων με πολιτικές όπως είναι ο αλιευτικός τουρισμός», επισήμανε.
Με τη σειρά τους, τα μέλη του ΔΣ του Ινστιτούτου δια του προέδρου τους Δρ. Λιάπη, διαβεβαίωσαν τον ΥφΑΑΤ για την άμεση υποβολή προτάσεων.
Καταλήγοντας, ο ΥφΑΑΤ ευχαρίστησε θερμά τα μέλη για την εξαιρετική διάθεση συνεργασίας και την άμεση ανταπόκρισή τους προς ένα εθνικό στόχο.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)