Την ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης του έργου αναβάθμισης των λιμενικών εγκαταστάσεων της Αμμουλιανής με παράλληλη λειτουργία καταφυγίου τουριστικών σκαφών ανακοίνωσε σήμερα, σε ανοιχτή εκδήλωση που έγινε στο λιμάνι του νησιού, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.
“Πρόκειται για ένα έργο που θα βοηθήσει και θα ενισχύσει σημαντικά τις αναπτυξιακές προοπτικές του νησιού, θα ενισχύσει τα έσοδα και θα αλλάξει τον χάρτη του”, ανέφερε ο υπουργός. “Για πρώτη φορά”, είπε, “στα ιστορικά χρονικά της πατρίδας μας εισαγάγαμε ένα ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο για τη στήριξη της νησιωτικότητας με συγκεκριμένα χρηματοδοτικά εργαλεία, τα οποία ήδη εφαρμόζουμε σε όλα τα επίπεδα ενίσχυσης και διατήρησης των θαλασσίων μεταφορών στα νησιά μας με έργα ύδρευσης, αφαλάτωσης και ενέργειας”.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2 εκατ. ευρώ.
Στο GR-eco Islands
Ο κ. Πλακιωτάκης ανακοίνωσε επίσης ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα στηρίξει την ένταξη της Αμμουλιανής στην πρωτοβουλία του υπουργείου Περιβάλλοντος “GR-eco Islands”, μια σημαντική πρωτοβουλία που θα έχει σημαντικά οφέλη για το νησί της Αμμουλιανής, ένα νησί με τεράστιες δυνατότητες. “Όλες αυτές οι πρωτοβουλίες, για να ενταχθούν σε αναπτυξιακά προγράμματα (Ταμείο Ανάκαμψης, ΕΣΠΑ, Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων) πρέπει να έχουν ωριμότητα και ο Δήμος Αριστοτέλη ήταν έτοιμος κι έτσι εντάξαμε στο Ταμείο Ανάκαμψης την αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών και τη δημιουργία του καταφυγίου σκαφών”, συμπλήρωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
“Η Αμμουλιανή βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας και δεν βρίσκεται μόνο θεωρητικά, αλλά το Υπουργείο, στην πράξη πλέον και με έργα ενισχύει την παρουσία και την παραμονή των νησιωτών στον τόπο τους. Αυτό είναι ένα δείγμα της πολιτικής μας, γιατί έπειτα από πολύ καλή τεκμηρίωση – διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή καταφέραμε να εντάξουμε σε επίπεδο αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη χώρα πάνω από 200 εκ. ευρώ. Είναι η πρώτη φορά –σημείωσε- που το Υπουργείο Νησιωτικής Πολιτικής αναλαμβάνει τέτοια δράση, διότι τα νησιά μας είναι ο πνεύμονάς μας, όπου κατοικεί το 15% του ελληνικού πληθυσμού. Έχουμε υποχρέωση να βρισκόμαστε δίπλα στη νησιωτική Ελλάδα και στους νησιώτες μας και επιτέλους το Υπουργείο για πρώτη φορά συμμετέχει στην αναπτυξιακή προοπτική των νησιών και των νησιωτών μας που δικαιούνται να απολαμβάνουν υπηρεσίες ανάλογες με αυτές της ηπειρωτικής Ελλάδας” κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης.
Καλωσορίζοντας τον κ. Πλακιωτάκη ο δήμαρχος Αριστοτέλη, Στ. Βαλιάνος, ανέφερε ότι η Αμμουλιανή είναι το μοναδικό κατοικημένο νησί της Κεντρικής Μακεδονίας και παρότι αποτελεί το 1/140 της έκτασης του δήμου “διεκδικεί όλη μας την προσοχή”.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ