
Η Ελλάδα ξεχωρίζει εμφανώς σε έρευνα σχετικά με τους Ευρωπαίους οδηγούς και τη συμπεριφορά τους.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 12.400 Ευρωπαίων για λογαριασμό της γαλλικής Vinci Autoroutes, η οποία διαχειρίζεται τους γαλλικούς αυτοκινητόδρομους, διεξήχθη από την εταιρεία
δημοσκοπήσεων Ipsos.
Συμμετείχαν τουλάχιστον 1.000 άτομα σε καθεμία από τις 11 χώρες, ερωτώμενοι για τις δικές τους οδηγικές συνήθειες και τις συνήθειες των άλλων οδηγών.
Πού βρίσκονται οι Έλληνες οδηγοί
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι Έλληνες οδηγοί βρίσκονται στην κορυφή εκείνων με κακή συμπεριφορά αλλά και αρνητικά σχόλια για τους άλλους οδηγούς.
Ειδικότερα, είναι οι πιο επικριτικοί για τις οδηγικές συνήθειες άλλων οδηγών, με το 91% από αυτούς να χρησιμοποιεί αρνητικούς χαρακτηρισμούς για τους Ευρωπαίους οδηγούς.
Επίσης, οι Έλληνες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας με τους Ευρωπαίους οδηγούς που έχουν «απόλυτη συμπεριφορά» με τα δικά τους αυτοκίνητα.
Συγκεκριμένα, σχεδόν οι μισοί Έλληνες αναφέρουν ότι βρίζουν, κορνάρουν, προσπέρασαν στη λάθος πλευρά του δρόμου ή πετάγονται από το αυτοκίνητό τους για να μιλήσουν σε
κάποιον άλλον οδηγό.
Και δεν σταματάμε εδώ
Οι Έλληνες οδηγοί είναι εκείνοι που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να σχηματίσουν ουρά στον δρόμο και να γίνουν οι ενοχλητικοί οδηγοί που δεν αφήνουν τους άλλους να προσπεράσουν.
Επιπρόσθετα, η Ελλάδα είναι στην κορυφή της λίστας των οδηγών που χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους ενώ οδηγούν, με το 77% να παραδέχεται ότι τηλεφωνεί ενώ οδηγεί και το 83% να αναφέρει ότι χρησιμοποιεί το smartphone του στο τιμόνι.
Πρωτιά στην επικίνδυνη οδήγηση
Η Ελλάδα σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην επικίνδυνη οδήγηση, με περίπου το ένα τρίτο των οδηγών να παραδέχεται συμπεριφορές όπως υπερβολική ταχύτητα, παράβλεψη κόκκινου φαναριού, μη επιβράδυνση για έργα στον δρόμο και μη τήρηση απόστασης ασφαλείας μεταξύ των αυτοκινήτων.


Latest News

Τέλος χρόνου για τους καθαρισμούς των οικοπέδων – Έρχονται πρόστιμα
Οι αρμόδιες αρχές κρούουν των κώδωνα του κινδύνου ώστε οι ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές των συγκεκριμένων χώρων να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες ενέργειες άμεσα καθώς βρισκόμαστε λιγότερο από 15 ημέρες από την εκπνοή της προθεσμίας

Ρούμπιο: Αν δεν τερματιστεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, οι ΗΠΑ θα πρέπει να εγκαταλείψουν την προσπάθεια
Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο έκανε σχετικές δηλώσεις στο Παρίσι ύστερα από συνάντηση με Ευρωπαίους και Ουκρανούς αξιωματούχους

Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ από το Ιόνιο έως το Ταίναρο - Τι αναφέρεται στο Προεδρικό Διάταγμα
Το Προεδρικό Διάταγμα λαμβάνει υπόψη τη συμφωνία οριοθέτησης θαλασσίων ζωνών Ελλάδας – Ιταλίας του 2020

Ουάσινγκτον και Κίεβο υπέγραψαν μνημόνιο για τα ορυκτά – Τι περιλαμβάνει
Η Γιούλια Σβιρεντένκο, πρώτη αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στην Ουκρανία και υπουργός Οικονομίας, επιβεβαίωσε ότι το μνημόνιο προθέσεων υπογράφηκε ανάμεσα σε Κίεβο και Ουάσινγκτον

Αδειάζει η Αθήνα - Αυξημένη κίνηση στα λιμάνια και έκτακτα δρομολόγια στα ΚΤΕΛ
Το αδιαχώρητο επικρατεί από νωρίς στο λιμάνι του Πειραιά, απ’ όπου χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα αναχωρούν για νησιωτικούς προορισμούς

Το TikTok του Μητσοτάκη: «Οδήγηση και αλκοόλ δεν πάνε μαζί, ποτέ»
Το μήνυμα για τους εκδρομείς του Πάσχα και την ασφάλεια στους δρόμους

Η Μελόνι σε ρόλο... γεφυροποιού μεταξύ ΕΕ - Τραμπ
Η Μελόνι έχει περιγράψει τους δασμούς του Τραμπ στα αγαθά της ΕΕ ως «λάθος», αλλά φαίνεται να ακολουθεί μια πιο προσεκτική προσέγγιση

Η Nissan σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή στις ΗΠΑ λόγω δασμών
Πέρυσι, η Nissan παρήγαγε σχεδόν 525.600 οχήματα στις ΗΠΑ αρκετά μακριά απο τη δυνατότητα του ενός εκατομμυρίου που έχουν οι εγκαταστάσεις της

ΕΦΕΤ: Ανακαλείται μπάρα πρωτεΐνης
Ο ΕΦΕΤ ενημερώνει για την ανάκληση προϊόντος στο οποίο ανιχνεύτηκε γλουτένη, ενώ στη συσκευασία αναγράφεται ότι είναι «χωρίς γλουτένη»

Η «μάχη» του χάρτη Ελλάδας – Τουρκίας – Ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός και η σημασία του
Τι δεν είναι ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός και ποια η σχέση του με το καλώδιο Ελλάδας – Κύπρου – Η σημασία του χρόνου ανακοίνωσης και η προθεσμία της ΕΕ