
Ένας στους πέντε Γερμανούς οδηγούς θεωρεί ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα συνεχίσει να αποτελεί στο μέλλον ένα από τα σημαντικά μέσα μεταφοράς. Ένας από τους βασικούς λόγους που αποτελούν βαρόμετρο για την συγκεκριμένη απόφαση είναι η εύκολη και οικονομική μετακίνησή τους.
Το 45% των Γερμανών δίνει προτεραιότητα στη ευκολία μετακίνησης, ενώ το 37% επιλέγει ένα αυτοκίνητο με στόχο τη μείωση του κόστους μετακίνησης. Επίσης, το 26% των οδηγών επιλέγει αυτοκίνητο με μικρό ενεργειακό αποτύπωμα. Αυτό αναφέρει έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία από γερμανική ασφαλιστική εταιρεία (HUK-Coburg) και στην οποία συμμετείχαν 4.200 άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω.
Ένα από τα βασικά μειονεκτήματα της χρήσης αυτοκινήτου, τουλάχιστον το τελευταίο χρονικό διάστημα, είναι το αυξανόμενο κόστος καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας. Η έρευνα οδηγεί στο συμπέρσμα ότι το αυτοκίνητο για τους Γερμανούς θεωρείται ως η καλύτερη λύση μετακίνησης σε σχέση με το λεωφορείο ή το τρένο.
Στο Βερολίνο το 28% επικεντρώνεται σε μελλοντικές αγορές που έχουν να κάνουν με την ηλεκτροκίνηση. Ένα μεγάλο ποσοστό από τους ερωτηθέντες απάντησαν πως ο μεγάλος χρόνος παράδοσης τους οδηγεί στην επιλογή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Τέλος, μεγάλο προβληματισμό προκαλεί σε όλους τους ερωτηθέντες η συνεχόμενη αύξηση του κόστους των αυτοκινήτων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Τέλος χρόνου για το Εξοικονομώ 2025 - Oι προϋποθέσεις για την επιδότηση
Το «Εξοικονομώ 2025» με προϋπολογισμό 434 εκατ. ευρώ, αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών

XPeng: Εσοδα τριμήνου καλύτερα από τα αναμενόμενα λόγω των φθηνότερων SUV
Η XPeng που έχει την έδρα της στο Guangzhou αναμένει να παραδώσει από 91.000 έως 93.000 ηλεκτρικά οχήματα το πρώτο τρίμηνο

Καθυστερεί τους κλιματικούς στόχους η UBS - Μελετά αποχώρηση από την Net-Zero Banking Alliance
Η ελβετική τράπεζα μεταθέτει τον καθαρό μηδενικό στόχο από το 2025 έως το 2035, επικαλούμενη «διεύρυνση εταιρικού χαρτοφυλακίου ακινήτων»

Σούπερ φορτιστής από την BYD - Αυτονομία 400 χλμ σε μόλις 5 λεπτά
Η «σούπερ ηλεκτρονική πλατφόρμα» (super e-platform) της BYD θα μπορεί να έχει μέγιστες ταχύτητες φόρτισης 1.000 κιλοβάτ

ΔΕΗ: Πρεμιέρα στη Βουλγαρία με την κατασκευή φωτοβολταϊκού165 MW
Δυναμική επέκταση του Ομίλου ΔΕΗ στη Βουλγαρία

Στόχος της Ινδίας τα 500 GW καθαρής ενέργειας έως το 2030
Η Ινδία μπορεί να έχει προσφέρει δημοπρασίες καθαρής ενέργειας που έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ, ωστόσο έχει βρεθεί αντιμέτωπη με ασθενή ζήτηση,

Πιέσεις στον Στάρμερ από την αυτοκινητοβιομηχανία για νέα κίνητρα στα EV
Οι ηγέτες της βιομηχανίας αυτοκινήτων στη Βρετανία απαίτησαν επειγόντως νέα κίνητρα για την ενίσχυση της αγοράς EV

Νέο επενδυτικό χτύπημα από τον όμιλο Aktor – Εξαγοράζει το 51% της Sunforce One
Ο Όμιλος Aktor θα συνεργαστεί με την Greenline για την ανάπτυξη έργων ΑΠΕ

Πόσα...δίνουν τα hedge funds για να προσλάβουν μετεωρολόγο
Γιατί οι επενδυτικές εταιρείες ζητούν ολοένα και περισσότερο μοντέλα πρόβλεψης καιρού - Πώς οι αλλαγές στον καιρό επηρεάζουν τις τιμές των εμπορευμάτων

Συμφωνία TotalEnergies - RWE για πράσινο υδρογόνο - Τι προβλέπεται
TotalEnergies και RWE ενώνουν τις δυνάμεις τους στο πράσινο υδρογόνο - Στόχος η απανθρακοποίηση