Ένας στους πέντε Γερμανούς οδηγούς θεωρεί ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα συνεχίσει να αποτελεί στο μέλλον ένα από τα σημαντικά μέσα μεταφοράς. Ένας από τους βασικούς λόγους που αποτελούν βαρόμετρο για την συγκεκριμένη απόφαση είναι η εύκολη και οικονομική μετακίνησή τους.
Το 45% των Γερμανών δίνει προτεραιότητα στη ευκολία μετακίνησης, ενώ το 37% επιλέγει ένα αυτοκίνητο με στόχο τη μείωση του κόστους μετακίνησης. Επίσης, το 26% των οδηγών επιλέγει αυτοκίνητο με μικρό ενεργειακό αποτύπωμα. Αυτό αναφέρει έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία από γερμανική ασφαλιστική εταιρεία (HUK-Coburg) και στην οποία συμμετείχαν 4.200 άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω.
Ένα από τα βασικά μειονεκτήματα της χρήσης αυτοκινήτου, τουλάχιστον το τελευταίο χρονικό διάστημα, είναι το αυξανόμενο κόστος καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας. Η έρευνα οδηγεί στο συμπέρσμα ότι το αυτοκίνητο για τους Γερμανούς θεωρείται ως η καλύτερη λύση μετακίνησης σε σχέση με το λεωφορείο ή το τρένο.
Στο Βερολίνο το 28% επικεντρώνεται σε μελλοντικές αγορές που έχουν να κάνουν με την ηλεκτροκίνηση. Ένα μεγάλο ποσοστό από τους ερωτηθέντες απάντησαν πως ο μεγάλος χρόνος παράδοσης τους οδηγεί στην επιλογή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Τέλος, μεγάλο προβληματισμό προκαλεί σε όλους τους ερωτηθέντες η συνεχόμενη αύξηση του κόστους των αυτοκινήτων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Με προίκα 1,6 δισ. το Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών - Ποια έργα χρηματοδοτεί
Το Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών διαρθρώνεται σε τρεις βασικούς πυλώνες - Οι επενδυτές θα λάβουν χρηματοδότηση έως και 60%
Μητσοτάκης: Το Ταμείο Απανθρακοποίησης θα διευκολύνει τα νησιά στην πράσινη μετάβαση
Η νησιωτικότητα απαιτεί ξεχωριστή φροντίδα από το κράτος και η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι είναι κοντά στους νησιώτες, είπε ο Κ. Μητσοτάκης
Η Ελλάδα και η μεγάλη ευκαιρία της Νέας Εποχής του Υδρογόνου
H Ελλάδα μπορεί και πρέπει να αδράξει τη μοναδική ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει στον αναδυόμενο τομέα του υδρογόνου
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Η Μεσόγειος εκπέμπει SOS - Θερμαίνεται ταχύτερα από τον υπόλοιπο κόσμο
Κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι καύσωνες αυξήθηκαν στην Μεσόγειο κατά 40%
Είσοδος της Amazon στις ΑΠΕ - Επενδύσεις σε αιολικά άνω του $1 δισ. στην Ελλάδα
Η Amazon ενισχύει, περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ενεργειακών επενδύσεων που αναπτύσσει σε διεθνές επίπεδο
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
«Νεκρός» ο στόχος για το κλίμα - Πώς ο Τραμπ θα «επιβαρύνει» τον πλανήτη με 0,04 βαθμούς Κελσίου
Tο 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η πρώτη μεμονωμένη χρονιά πάνω από το όριο των 1,5o C - Χωρίς χαραμάδα αισιοδοξίας η COP29
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων