
Ένας στους πέντε Γερμανούς οδηγούς θεωρεί ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα συνεχίσει να αποτελεί στο μέλλον ένα από τα σημαντικά μέσα μεταφοράς. Ένας από τους βασικούς λόγους που αποτελούν βαρόμετρο για την συγκεκριμένη απόφαση είναι η εύκολη και οικονομική μετακίνησή τους.
Το 45% των Γερμανών δίνει προτεραιότητα στη ευκολία μετακίνησης, ενώ το 37% επιλέγει ένα αυτοκίνητο με στόχο τη μείωση του κόστους μετακίνησης. Επίσης, το 26% των οδηγών επιλέγει αυτοκίνητο με μικρό ενεργειακό αποτύπωμα. Αυτό αναφέρει έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία από γερμανική ασφαλιστική εταιρεία (HUK-Coburg) και στην οποία συμμετείχαν 4.200 άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω.
Ένα από τα βασικά μειονεκτήματα της χρήσης αυτοκινήτου, τουλάχιστον το τελευταίο χρονικό διάστημα, είναι το αυξανόμενο κόστος καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας. Η έρευνα οδηγεί στο συμπέρσμα ότι το αυτοκίνητο για τους Γερμανούς θεωρείται ως η καλύτερη λύση μετακίνησης σε σχέση με το λεωφορείο ή το τρένο.
Στο Βερολίνο το 28% επικεντρώνεται σε μελλοντικές αγορές που έχουν να κάνουν με την ηλεκτροκίνηση. Ένα μεγάλο ποσοστό από τους ερωτηθέντες απάντησαν πως ο μεγάλος χρόνος παράδοσης τους οδηγεί στην επιλογή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Τέλος, μεγάλο προβληματισμό προκαλεί σε όλους τους ερωτηθέντες η συνεχόμενη αύξηση του κόστους των αυτοκινήτων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X