Για νέο κύμα ανατιμήσεων τις επόμενες ημέρες, προειδοποίησε ο πρόεδρος Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων Αττικής, Νίκος Παπαγεωργίου, υποστηρίζοντας ότι η τιμή της βενζίνης είναι πιθανόν να σκαρφαλώσει στα 2.50 ευρώ.
Ο κ. Παπαγεωργίου μιλώντας στον Αnt1, υποστήριξε ότι «ξεκίνησε ένα νέο κύμα ανατιμήσεων στα καύσιμα και θα πρέπει να δούμε και τις τιμές στα διυλιστήρια για να καταλάβουμε τι συμβαίνει».
Διαβάστε επίσης: Πετρέλαιο: Ρεκόρ διμήνου στις τιμές ενόψει Συνόδου Κορυφής της ΕΕ
Σήμερα, όπως είπε, τα ελληνικά διυλιστήρια πουλάνε την αμόλυβδη 2,16 ευρώ και 1,70 ευρώ το πετρέλαιο κίνησης. «Σε αυτό θα πρέπει να υπολογίσουμε ένα 10% που πρέπει να κερδίσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι μαζί, δηλαδή η εταιρεία, το πρατήριο κι ο μεταφορέας. Άρα η τιμή θα πρέπει να είναι για τον καταναλωτή στα 2,36 για την αμόλυβδη», τόνισε χαρακτηριστικά.
Πού θα σκαρφαλώσει η βενζίνη
Στη συνέχεια προέβλεψε ότι πολύ σύντομα η μέση τιμή της αμόλυβδης θα φτάσει στα 2,50 και μάλιστα αυτή η εβδομάδα θα είναι εβδομάδα έντονων ανατιμήσεων, ενώ πρόσθεσε ότι όσο αυξάνεται η τιμή των καυσίμων τόσο μειώνεται ο τζίρος των πρατηρίων.
Εν τω μεταξύ, στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» μίλησε η πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπώλων Μαγνησίας, Βάσω Κοντοχρήστου.
Ερωτηθείσα για την αύξηση της τιμής της ενισχυμένης αμόλυβδης, την ώρα που δεν υπάρχει ζήτηση από τους καταναλωτές απάντησε πως «επειδή υπάρχει πλαφόν στο μέσο περιθώριο κέρδους η τιμή αλλάζει μόνο όταν υπάρχει ανεφοδιασμός».
Αναφορικά με τη Μαγνησία, η κ. Κοντοχρήστου είπε πως και εκεί παρατηρείται το φαινόμενο της πίστωσης, και όσοι πρατηριούχοι μπορούν τη δίνουν.
«Γενικότερα οι τιμές έχουν ξεφύγει, εδώ στη Μαγνησία είμαστε σχεδόν στο 2.28/lt, ενώ στην Αλόνησσο κοντεύει τα 2.70/lt» συμπλήρωσε η ίδια.
Η κ. Κοντοχρήστου επισήμανε πως όσο ανεβαίνει η τιμή, τόσο μειώνονται και οι πωλήσεις, και τόνισε πως πρέπει να βρεθεί μία λύση είτε αυτό αφορά τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης, είτε του ΦΠΑ.
«Κάτι πρέπει να δοθεί πίσω στην κοινωνία» προσέθεσε.
Ο δικηγόρος ΙΝΚΑ, Αλέξης Αλεξόπουλος με τη σειρά του τόνισε πως πρέπει να ληφθούν μέτρα σε δύο επίπεδα: το ένα αφορά τους ελέγχους και το δεύτερο μία αντιμετώπιση από το κράτος υπεύθυνη.
Latest News
Πώς θα γίνεται ο έλεγχος των ανασφάλιστων οχημάτων - Τα «τσουχτερά» πρόστιμα
Τι προβλέπει η νέα διαδικασία για τα ανασφάλιστα οχήματα
ΤτΕ: Αμετάβλητη η ζήτηση για στεγαστικά και δάνεια επιχειρήσεων
Οι συνολικοί όροι χορήγησης δανείων προς επιχειρήσεις και νοικοκυριά παρέμειναν σταθεροί
«Πράσινο φως» Ecofin για τις αλλαγές στο ελληνικό Ταμείο Ανάκαμψης - Τι είπε ο Χατζηδάκης
Όσον αφορά την πορεία υλοποίησης του Ταμείου Ανάκαμψης καταγράφηκε ότι η Ελλάδα έχει ήδη εισπράξει 14,9 δισ. ευρώ (7,6 δισ. επιδοτήσεις και 7,3 δισ. δάνεια)
Μικρή πτώση στις επιχειρηματικές προσδοκίες στη Βιομηχανία τον Ιούνιο - Η έρευνα του ΙΟΒΕ
Πώς κινήθηκαν οι επιμέρους κλάδοι στη βιομηχανία, σύμφωνα με το ΙΟΒΕ
Στο ΣτΕ η λύση για το πολεοδομικό αλαλούμ - Ποιοι ιδιοκτήτες είναι σε ομηρία
Αλλοι δήμοι εκδίδουν άδειες και άλλοι όχι, μέχρι την απόφαση για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό – Καμία σύγκλιση με το υπουργείο Περιβάλλοντος
Ένας διαγωνισμός έρχεται, ένας φεύγει… - Τι συμβαίνει με το κυβερνητικό πάρκο της ΠΥΡΚΑΛ
Γιατί ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για τη μετεγκατάσταση των ΕΑΣ και τι προβλέπουν οι όροι της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το ακίνητο της ΠΥΡΚΑΛ
Πολ Κρούγκμαν: «Τι υπολόγισα λάθος στην περίπτωση της Ελλάδας»
Ο νομπελίστας οικονομολόγος Πολ Κρούγκμαν μιλάει για την Ελλάδα, το Grexit, τα μνημόνια, το χρέος και τις αμερικανικές εκλογές
Η Ελλάδα έχει μπει σε τροχιά μείωσης του δημοσίου χρέους
Η Ευρώπη χρειάζεται ένα νέο Ταμείο Ανάκαμψης για μεγάλα ευρωπαϊκά έργα, μόνο με δάνεια και με πιο ομοιόμορφη κατανομή των κονδυλίων μεταξύ πλούσιων και φτωχότερων κρατών-μελών, λέει στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δημοσιονομικού Συμβουλίου
Σύσκεψη Μητσοτάκη-Σαρπ για την ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού με εξειδικευμένο προσωπικό
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης εξετάστηκαν τρόποι ταχείας περαιτέρω ενίσχυσης της Επιτροπής με εξειδικευμένο προσωπικό
Στην ευρωζώνη έπεσε, στην Ελλάδα «σκαρφάλωσε» η βιομηχανική παραγωγή - Στο top3 της ΕΕ
Στην πρώτη τριάδα των χωρών της ευρωζώνης η Ελλάδα καθώς κατέγραψε την τρίτη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση στη βιομηχανική παραγωγή