Η Salesforce, εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), πραγματοποίησε το συνέδριο «Salesforce Live: Athens», στο οποίο παρουσιάστηκαν οι λύσεις τεχνολογίας και νέφους (cloud) της εταιρείας.
Tα στελέχη της Salesforce αναγνώρισαν τη σημασία της Ελλάδας λέγοντας πως θα συνεχιστούν οι επενδύσεις σε συνεργάτες και πανεπιστήμια, με στόχο την επιστροφή ταλαντούχων στελεχών στη χώρα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την επαναφορά των νέων που έχουν αποσυνδεθεί από την αγορά εργασίας.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της στην Ελλάδα, η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στην υποστήριξη πελατών και συνεργατών, καθώς η προοπτική να γίνει ένας από τους βασικούς παράγοντες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας, δίνοντας ώθηση στις επιχειρήσεις και στην πολιτεία να ανακάμψουν και να οικοδομήσουν μια νέα ανθεκτική και βιώσιμη οικονομία και κοινωνία, αποτελεί πρόκληση για την εταιρεία.
Η Ελλάδα κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων
«Η Ελλάδα πρέπει να γίνει ένας κόμβος νέων ψηφιακών ταλέντων», δήλωσε ο Robin Fisher, Αντιπρόεδρος της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, «γι’ αυτό τον σκοπό συνεργαζόμαστε με πανεπιστήμια και εταίρους, παρέχοντας παράλληλα το Trailhead, τη δωρεάν εκπαιδευτική πλατφόρμα της Salesforce, η οποία είναι προσβάσιμη σε οποιονδήποτε έχει βασικές ψηφιακές γνώσεις».
Η υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη
Η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές με την υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Ετήσια Οικονομική Έκθεση του IDC, η Salesforce αναμένεται να συμβάλλει στη δημιουργία 9,3 εκατ. νέων θέσεων εργασίας και περισσότερων από 1,6 τρισ. δολαρίων σε νέα επιχειρηματικά έσοδα έως το 2026, ενώ το ελληνικό οικοσύστημα πελατών και συνεργατών της Salesforce αναμένεται να δημιουργήσει 6.300 νέες θέσεις εργασίας και σχεδόν 1.9 δισ. δολάρια σε κύκλο εργασιών μέχρι το 2026.
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce
Το ελληνικό οικοσύστημα της Salesforce, το οποίο περιλαμβάνει εταιρείες και οργανισμούς όπως οι Accenture, Cognity, Deloitte, IBM, Intasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, Qivos, Robin Consulting, Satori Analytics και TEKA Systems, αποτελεί ένα κόμβο γεμάτο από ευκαιρίες, ανταλλαγή γνώσης και επιτυχίες σε αυτόν τον, καινούριο, ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, πελάτες της Salesforce μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες το όραμα και την εμπειρία τους, καθώς και το πώς κατόρθωσαν να ξεπεράσουν σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Salesforce, Customer 360.
Πλατφόρμα Customer 360
Το Customer 360, το οποίο θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη, έχει επανασχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει την εργασία από οπουδήποτε στον κόσμο. Με εφαρμογές όπως το Slack, το οποίο συνδέει πελάτες, συνεργάτες και φιλικά bot, και με άλλες επιχειρηματικές λύσεις, επιτρέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε κλάδους όπως το λιανεμπόριο, τα ταξίδια, τις μεταφορές και άλλες επαγγελματικές υπηρεσίες.
Το Customer 360 υποστηρίζεται από τον πυλώνα Einstein, μία πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης η οποία δίνει δεδομένα – στατιστικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και 151 δισεκατομμύρια προβλέψεις την ημέρα, που βοηθούν τις εταιρείες να παρέχουν προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους και, φυσικά, να έχουν ταχύτερη απόδοση της επένδυσης.
Το συνδρομητικό μοντέλο της εταιρείας επιτρέπει σε επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους -μικρότερες ή μεγαλύτερες- να χρησιμοποιούν τεχνολογικές λύσεις αιχμής, όπως το cloud, την κινητή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη φωνητική και Τεχνητή Νοημοσύνη για να συνδέονται με τους πελάτες τους σε έναν τεχνολογικά αναπτυγμένο κόσμο, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και παρέχοντας τις έξυπνες και εξατομικευμένες εμπειρίες που αναμένουν οι πελάτες, τοποθετώντας τους τελευταίους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων κάθε επιχείρησης. Με αυτόματες ενημερώσεις/ νέες κυκλοφορίες τρείς (3) φορές τον χρόνο, οι πελάτες της Salesforce έχουν πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις, οι οποίες προσαρμόζονται στις ανάγκες τους.
Latest News
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Τα μοντέλα ΑΙ... ξέμειναν από ανθρώπινα δεδομένα - Τι προβλέπει ο Μασκ
Το σωρευτικό άθροισμα της ανθρώπινης γνώσης έχει εξαντληθεί στην εκπαίδευση μοντέλων για την τεχνητή νοημοσύνη
Απώλειες 200.000 θέσεων εργασίας φέρνει η AI στη Wall Street
Ποια τμήματα των παγκόσμιων τραπεζών θα επηρεαστούν περισσότερο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Το θηριώδες ποσό που εξασφάλισε η startup που ανταγωνίζεται την OpenAI
Η startup τεχνητής νοημοσύνης Anthropic πλησιάζει σε συμφωνία για να συγκεντρώσει επιπλέον 2 δισεκατομμύρια δολάρια
Επένδυση 11 δισ. από την AWS για υποδομές τεχνητής νοημοσύνης
Η Amazon και άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια σε υποδομές τεχνητής νοημοσύνης
Mega deal για τις ανάγκες της ΑΙ - Σε πορεία συγχώνευσης Getty Images και Shutterstock
Ο Craig Peters, CEO της Getty θα παραμείνει διευθύνων σύμβουλος της νέας συνδυασμένης επιχείρησης αξιας 3,7 δισ. δολ. - Υπολογίζουν σε συνέργειες μεταξύ 150 και 200 εκατ. δολ.
Χρηματοδότηση-ρεκόρ για τις startup τεχνητής νοημοσύνης το 2024
Το συνολικό ποσό χρηματοδότησης για startup επιχειρήσεις αυξήθηκε το περασμένο έτος, κατά περίπου ένα τρίτο σε σχέση με το 2023
Νέα πανίσχυρα gaming chips με τη χρήση ΑΙ ανακοίνωσε η Nvidia
Η Nvidia ανέφερε ότι τα τσιπ της σειράς RTX 50 θα υποστηρίζουν μια δυνατότητα που ονομάζεται DLSS 4 που χρησιμοποιεί AI
Αύξηση κατά 15% το 2025 στην παραγωγή ημιαγωγών με κινητήρια δύναμη την AI
Η IDC αναμένει διψήφια ανάπτυξη για την παγκόσμια βιομηχανία ημιαγωγών το 2025, αλλά η βιομηχανία θα πρέπει να πορευτεί σε πολλαπλές μεταβλητές